Filmpje: How to tinted lipconditioner

mei 3, 2009 at 11:34 am 85 reacties

In het filmpje ga je een paar lipswatches zien, maar de ondertiteling zit juist een dia later. Aah je ziet het zelf wel 🙂

Dus duik snel je stash in of die van je moeder/oma op zoek naar die foute lipstick om er toch iets fab van te maken!

Heb je geen lipstick, voeg dan gewoon wat oogschaduw of een beetje blush bij je lippenbalsem.

Entry filed under: Uncategorized.

Faith by Forever21 De leukste artikels van de week

85 reacties Add your own

  • 1. inge  |  mei 3, 2009 om 11:44 am

    yes!

    Beantwoorden
  • 2. Anneloes  |  mei 3, 2009 om 11:54 am

    Oeh, leuk ^^

    Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  mei 3, 2009 om 11:56 am

    Ik wacht met smartt 😉

    Beantwoorden
  • 4. inge  |  mei 3, 2009 om 12:20 pm

    dat duurt toch niet zo lang?

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 12:24 pm

      Heb je al ooit iets upgeloaden via youtube? Duurt echt meer dan een uur!

      Beantwoorden
      • 6. inge  |  mei 3, 2009 om 5:09 pm

        ja bij mij duurt het meestal een minuutje

        Beantwoorden
  • 7. Losanne  |  mei 3, 2009 om 12:22 pm

    Oeh, ik hoop dattie snel komt 😀

    Beantwoorden
  • 8. Hanne  |  mei 3, 2009 om 12:35 pm

    spannend 🙂

    Beantwoorden
  • 9. Hanne  |  mei 3, 2009 om 12:35 pm

    De tijd hier klopt btw. niet 🙂

    Beantwoorden
  • 10. kim  |  mei 3, 2009 om 12:59 pm

    hey
    als je nog lipenstiften van nyx hebt die je niet gebruikt
    wil ik die wel overkopen als de kleu rme bevalt..

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 1:44 pm

      Ik zal eens zien of ik er nog heb liggen.

      Beantwoorden
  • 12. Lucie  |  mei 3, 2009 om 1:20 pm

    Superleuk filmpje, ik denk dat ik het ook zo ga proberen! Heb nog een knálroze lipstick liggen namelijk, vind ik iets te heftig haha

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 1:44 pm

      Laat me wel het resultaat weten eh!

      Beantwoorden
  • 14. Kellyy  |  mei 3, 2009 om 1:33 pm

    Aah leuk filmpje!
    Ik ga t gelijk proberen 🙂
    Als ik ergens nog een rotte lipstick heb liggen..
    Kan je de lipstick ook vervangen door iets ofniet?

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 1:43 pm

      Tuurlijk gebruik gewoon een oogschaduw of een beetje blush, dat je gewoon met een mesje een beetje afschraapt.

      Beantwoorden
      • 16. Kellyy  |  mei 3, 2009 om 2:20 pm

        Oh my god, tis me gelukt!
        Super mooi 😀

        Beantwoorden
        • 17. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:06 pm

          Wat ben jij snel om het te proberen!
          Nu ben ik wel benieuwd wat je hebt gemaakt.

          Beantwoorden
          • 18. Kellyy  |  mei 3, 2009 om 9:21 pm

            Ik zal je morgen even een foto sturen oke :)?

            Beantwoorden
            • 19. lovetomakeup  |  mei 4, 2009 om 7:50 am

              Super, ik ben benieuwd naar al die creaties 🙂

              Beantwoorden
  • 20. Vera Camilla  |  mei 3, 2009 om 1:45 pm

    Ik heb hem gezien
    als 4de (A) haha

    Leuk filmpje! echt grappig die foute lipsticks, leuk om te zien, vooral als je daarna ziet hoe mooi ze zijn als lipconditioner. Ik ga het zeker een keer uitproberen! 😀

    heel leuk filmpje evi!

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:07 pm

      Wel posten dan eh!

      Beantwoorden
  • 22. steffi  |  mei 3, 2009 om 1:48 pm

    oh dat filmpje is super goed gelukt 😀 ziet er leuk uit om te doen. ik wist niet dat je dat zo kon doen… moest ik nog een lelijke kleur in mijn kast liggen hebben dan ga ik het ook wel eens proberen 😀

    Beantwoorden
  • 23. Sarah  |  mei 3, 2009 om 1:49 pm

    Echt leuk! Mama heeft hier nog een paar lipsticks liggen die nooit gebruikt worden (knalrood!) en dan maak ik daar maar een TLC van! ^^
    Het enige vervelende aan de TLC vind ik altijd dat je vinger dan vol hangt :p

    Beantwoorden
  • 24. Frauke  |  mei 3, 2009 om 1:57 pm

    SUPER filmpje. Echt goed gedaan, keihandig. Het lijken me alleen nogal veel pigments, of valt dat niet op?
    xxx.

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:07 pm

      Het geeft niet echt veel kleur af eerder een glittertje. Het valt goed mee hoor zoals je op de lipswatch kan zien.

      Beantwoorden
  • 26. Sarina  |  mei 3, 2009 om 2:11 pm

    wat een handig filmpje!
    😀

    Beantwoorden
  • 27. Astrid  |  mei 3, 2009 om 2:19 pm

    Superleuk filmpje!

    Beantwoorden
  • 28. Renee  |  mei 3, 2009 om 2:34 pm

    leuk filmpje!!! ik heb alleen een vraagje, met stollen zakken dan niet alle glittertjes naar de bodem??

    Beantwoorden
  • 29. Nele  |  mei 3, 2009 om 2:51 pm

    Een tof en handig filmpje Evi! Ik vind jou echt zo grappig in je “manier van doen” 😀

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:05 pm

      In mijn klunligheid zeker 🙂

      Beantwoorden
  • 31. Dara  |  mei 3, 2009 om 3:08 pm

    handig filmpje! ik wil dit zeker uit gaan proberen!

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:05 pm

      Laat me dan wel je resultaat tonen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 33. Elien  |  mei 3, 2009 om 3:15 pm

    Aaah wat pijnlijk! Ik wou wel luisteren naar wat je zei, maar ik kreeg enorm kippenvel van dat geschraap van die lepel 😀 Ik heb toch volgehouden haha 😀
    En ik wist helemaal niet dat chocolade kon stinken 🙂 Voor mij ruikt dat altijd hemels 🙂

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:04 pm

      Ha oeps sorry Elien, is idd een heel vies geluid 🙂
      Wel moedig dat je hebt volgehouden!

      Oh het stinkt enorm als het verbrand is, dat wil je niet testen zenne.

      Beantwoorden
  • 35. Lucie  |  mei 3, 2009 om 3:26 pm

    Ik heb een vraagje haha. Kan het ook met vaseline of lipbalm met SPF? Want mijn Classic Labello is echt te weinig.

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:01 pm

      Tuurlijk kan dat!

      Beantwoorden
  • 37. glamourista  |  mei 3, 2009 om 3:57 pm

    oooh, onze microgolf is kapot 😦 snif…

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:02 pm

      Met een potje boven warm water dan eh, hoe noemen ze dat au bain marie?

      Beantwoorden
      • 39. glamourista  |  mei 4, 2009 om 9:45 am

        ohja 😀 niet eens aan gedacht! Super bedankt Evi, ik zit hier met een overschot aan lipbalsems en kleuren lipstick die ik niet gebruik 😀 Ik ga brouwsels maken, hehe 😀

        Beantwoorden
        • 40. lovetomakeup  |  mei 4, 2009 om 9:58 am

          Oeioei brouwsels nog wel, dat klinkt niet goed!

          Beantwoorden
  • 41. Nele  |  mei 3, 2009 om 4:12 pm

    Ja au bain marie! Je kan het ook allemaal samen in een kookpot doen en dan op een licht vuurtje zetten misschien? Of een aansteker eronder houden 🙂

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:19 pm

      Een kookpot lijkt me moeilijk, ik denk dat het dan snel aanbrand.
      Dan zou ik een aansteker proberen, alhoewel ik daar geen held in ben om een vuurtje te maken 🙂

      Beantwoorden
  • 43. Lucie  |  mei 3, 2009 om 5:15 pm

    Ik zou au bain marie doen. Zo op het vuur zetten verbrandt vast en zeker, dat zou wel balen zijn. En met een aansteker zit je er morgen nog onder hahaha

    Beantwoorden
  • 44. Hanne  |  mei 3, 2009 om 5:21 pm

    heb het net geprobeerd en kvind hem wel geslaagd!
    Dit is echt een super filmpje!
    x

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 5:26 pm

      Oh stuur je eens een foto door naar mijn mail lovetomakeup@live.be
      Ik ben best nieuwsgierig nu 🙂

      Beantwoorden
  • 46. eveline  |  mei 3, 2009 om 5:37 pm

    ik ga dit ook zeker proberen; ik heb alleen geen lege potjes meer, dus ik hoop dat je die ergens in de winkel kunt kopen 🙂

    Beantwoorden
    • 47. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:39 pm

      Goh ik ben eens aan het nadenken over andere dingen waar je het inzou kunnen doen.
      Zou het trouwens niet lukken om het terug in het hulsje te gieten, en wanneer het stijf is je terug een lippenbalsem hebt?
      Goh dit wil ik ook nog eens proberen 🙂

      Beantwoorden
  • 48. Tessa  |  mei 3, 2009 om 6:25 pm

    als ik geen nepnagels meer heb ga ik dit zeker eens maken :d nu heb ik niet zo graag potjes want dan komt alles onder mn nagels

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:42 pm

      Je kan het ook gewoon daarna met een kwastje op je lippen aanbrengen 🙂

      Beantwoorden
  • 50. Sintha  |  mei 3, 2009 om 6:44 pm

    Microgolf! haha super grappig
    mijn moeder heeft nog een oude lipstick! 😀 die gaat eraan!

    Beantwoorden
    • 51. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:42 pm

      En hij ging er ook echt aan!

      Beantwoorden
  • 52. Rebecca  |  mei 3, 2009 om 6:53 pm

    Hé wat leuk, dat zal ik morgen ook eens proberen. Ik stuur je zeker een foto door. Het zal goed zijn ook voor mijn Project pan : )

    Beantwoorden
    • 53. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:45 pm

      Super dan post ik natuurlijk de foto’s ook
      Idd een ideale Project 10 Pan actie 🙂

      Beantwoorden
  • 54. Shirley  |  mei 3, 2009 om 6:57 pm

    Wat onwijs leuk! Ga het morgen ook proberen! 😀

    Beantwoorden
  • 55. Sintha  |  mei 3, 2009 om 7:19 pm

    Heb het net geprobeerd 😀 het lukte wel aardig! Hij staat nu koud te worden in de koelkast.. of moet het echt in de diepvries?

    dit zijn alvast wat foto’s:

    labello, etos lipstick en een beetje purol!


    hallo afschuwelijke kleur? 😀

    Beantwoorden
    • 56. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:37 pm

      Haha jij hebt echt een gruwelijk kleurtje 🙂
      Gewoon in de ijskast, mijne staat best koud, dus na een uurtje was ie klaar.

      Let er wel op, de eerste keer smeert het niet zo makkelijk omdat ie ijskoud is, wanneer ie terug op kamertemperatuur is gaat het vanzelf!

      Beantwoorden
  • 57. Marijke  |  mei 3, 2009 om 7:22 pm

    superleuk filmpje! echt goed gezien! mss maak ik er ook wel eentje! en dan post ik het resultaat wel op mijn blog! 🙂

    Beantwoorden
    • 58. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:47 pm

      Super dan post ik een linkje!

      Beantwoorden
  • 59. Senna  |  mei 3, 2009 om 8:21 pm

    Ik zal van de week ook eens aan de slag gaan en mijn eigen l/c maken. Heb een hoop ongebruikte l/s die anders de afvalemmer in gaan. Zal mijn resultaten van de week posten. Thanks voor de tip en de handige uitleg! x Senna

    Beantwoorden
    • 60. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:48 pm

      Iedereen is aan het beautykoken geslagen se!

      Beantwoorden
  • 61. Lucie  |  mei 3, 2009 om 8:40 pm

    Mijne is af! Ik heb er 2 gemaakt, 1 al geprobeerd en die is echt suuuper! ik ga de foto’s uploaden en post ze op m’n blog vandaag of morgen!

    Beantwoorden
    • 62. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:41 pm

      Ooh wat fijn Lucie, dan zet ik je link hier neer!
      De eerste keer smeert ie niet zo goed omdat ie ijskoud is, maar éénmaal op kamertemperatuur gaat het echt heel goed.

      Beantwoorden
  • 63. Cynthia  |  mei 3, 2009 om 9:23 pm

    Ik had dat ook al een keertje geprobeert, toen ik een beetje aan het spelen was met make-up.
    Ik heb geen foto van de lipstick maar wel het eindresultaat van de lipconditioner, want het was een tijdje geleden vandaar.
    Ik heb ook me eigen soort van foundation gemaakt, =D.

    Beantwoorden
    • 64. lovetomakeup  |  mei 4, 2009 om 7:51 am

      Met poeder en een beetje dagcreme?

      Beantwoorden
      • 65. Cynthia  |  mei 4, 2009 om 12:28 pm

        jaa dat klopt.

        Beantwoorden
  • 66. Jeske  |  mei 3, 2009 om 10:40 pm

    Haha ik maakte ze zowiezo al, heb laatst een supermooie(al zeg ik het zelf:$) felroze gemaakt:P. Ja kan ipv lippenbalsem ook vaseline gebruiken.

    Beantwoorden
  • 67. Nele  |  mei 4, 2009 om 7:02 am

    Evi, ik heb ooit eens een lippenbalsem van bij de Flair (in een blikje) gesmolten en in de lege huls van een labello gedaan. Eiglijk niet aan te raden, want je kon het niet gemakkelijk naar omhoog en naar beneden draaien. (Om hem terug naar beneden te krijgen moest ik er op duwen met mijn vinger.) En omdat de substantie niet zo hard is als van echte lipstick, wordt het nogal vies bovenaan.

    Beantwoorden
    • 68. lovetomakeup  |  mei 4, 2009 om 7:56 am

      Ha dat zei mijn vriend ook al, dat die dacht dat niet kon, jammer want dat was pas praktisch geweest eh 🙂
      Mercie voor je antwoord Nele nu hoef ik het zelf niet meer te proberen.

      Beantwoorden
  • 69. Zefa  |  mei 4, 2009 om 8:05 am

    Heel leuk idee! Als je een lippenbalsem met UV-bescherming gebruikt, ben je ook beschermd tegen de zon!

    Beantwoorden
  • 70. sofie  |  mei 4, 2009 om 9:50 am

    Wat een leuk filmpje!!! Ik heb nog wel een paar afschuwelijke lippenstiften liggen….. zeker het proberen waard!

    Beantwoorden
  • 71. Evelien  |  mei 4, 2009 om 9:52 am

    wat leuk gedaan! komen die miskopen van lipstick toch nog van pas! 😉

    Beantwoorden
    • 72. lovetomakeup  |  mei 4, 2009 om 9:57 am

      Zeker weten, niets blijft nog gespaard!

      Beantwoorden
  • 73. Lina  |  mei 4, 2009 om 5:22 pm

    Oeh wat leuk! Ik heb zelf ook Iced Honey en ik vind hem verschrikkelijk lelijk. Zal dit eens proberen, wie weet wordt het wel mooier als ik er wat kleur bij gooi en het iets lichter maak. ^^

    Beantwoorden
  • 74. Liesjeeeeeex  |  mei 4, 2009 om 8:14 pm

    Toen ik nog jonger was heb ik de lippetift van Yves saint laurentt
    de spiegel mee vol getekent ^^

    Beantwoorden
  • 75. lisa  |  mei 6, 2009 om 11:39 am

    leuk alleen je hebt wel een erg decolete niet lullig bedoelt.

    Beantwoorden
    • 76. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 11:48 am

      Het lijkt zo omdat het beeld daar juist stopt, anders valt het best goed mee 🙂
      Natuurlijk met grote borsten valt het net iets meer op, maar aah dat trek ik me niet aan.

      Beantwoorden
  • 77. Lisanne  |  mei 6, 2009 om 11:24 pm

    Hee Evi! Thanks voor de tip, ik ben al flink aan de slag gegaan.
    Goedkope sticks smeltenwel beter dan duurdere vind ik!
    Die brokjes en bobbeltjes kun je makkelijk oplossen door er even een fohn op te zetten en met een houten prikkertje te roeren. zo versmelten ze of zakken ze naar de bodem!

    X

    Beantwoorden
    • 78. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:26 am

      Wat een handige tip Lisanne, ga ik zeker doen met mijn brokken versie 🙂

      Beantwoorden
  • 79. Janneke  |  mei 7, 2009 om 7:17 am

    Bij mij werd het meteen weer hard dus zit et raar in et potje ;p verder vond ik de lipstick (met gliter) verschrikkelijk, en nu istie roze (met oogschaduw gedaan) maar nu istie nog niet fijn haha :p

    Beantwoorden
    • 80. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 8:16 pm

      Oei dat is minder, enig idee waarom het de mist is ingegaan?

      Beantwoorden
  • 81. Maran  |  mei 7, 2009 om 10:19 am

    Ik heb ook nog een tip voor een iets mislukte versie. Warm hem gewoon in het potje weer op en opnieuw in de koelkast. Werkte bij mij erg goed.

    Beantwoorden
    • 82. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:48 pm

      Super, bedankt voor jullie tips!
      Ga ik zelf ook eens proberen

      Beantwoorden
  • 83. Donna  |  mei 7, 2009 om 3:58 pm

    heb het net geprobeert hoop dat het een mooie kleur is:D
    x Donna

    Beantwoorden
    • 84. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:58 pm

      Ik ben benieuwd, laat me even weten of het gelukt of mislukt is 🙂

      Beantwoorden
  • 85. Anke  |  mei 7, 2009 om 7:22 pm

    Hee,
    wat moet je er zóiezo in doen?
    want ik heb eigenlijk geen lipcreme, ofzoiets,
    wel vaseline, gewone lippenbalsem..
    als ik er dan ook care gloss bij doe, zou ’t dan wat worden?
    😛 hoop ’t 😀
    ik heb trouwens genoeg lullige glossjes XD
    whaha; gekregen..
    1 is zoo fout; byna oranje! met ’n shimmer; dat wel

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Pagina’s

Archief