Lipsmacker Tropical Punch

mei 2, 2009 at 9:05 am 38 reacties

Een tijdje geleden ontving ik een leuk pakje van Maaike van de Boozyshop. Echt super leuk ingepakt, Maaike de eigenares van de webshop maakt er echt haar werk van! Wat er juist allemaal in zat, daar kom ik later nog wel op terug 🙂

Tot mijn grote verbazig zat er (in mijn ogen) een mega Lipsmacker in. Ooh nee dacht ik die vorige Lipsmacker was me echt niet bevallen. En nu zo’n mega ding, wat ga ik daar mee moeten doen.Mijn vorige Lipsmacker was in Fanta-smaak, wat ik van horen zeggen heb, niet de meest aangename smaak is. Ja ik weet het, heb jij nog maar 1 Lipsmacker gehad in je hele 22-jarige bestaan?Het antwoord hierop is  Ja, in België zijn Lipsmackers niet zo populair, ik had er dan ook nog nooit niet van gehoord. En mijn eerste ontving ik via een Secret Santa Swap.

Maar terug naar de Tropical Punch Lipsmackers, hij is echt zoo cute in zijn zakje,  met roze cocktails op. Zonde om hem open te scheuren. Maar toch ging ie eraan.Voorzichtig smeerde ik hem op mijn lippen, en OMG wat is deze smaak hemels. Zoo lekker ik eet gewoon mijn lippen ervan op. Nu snap ik volledig de Lipsmacker rage.

Sinds ik deze heb, smeer ik hem constant op mijn lippen. Je kan hem gewoon dragen, wat ik zelf vaak doe, want hij geeft een licht kleurtje af op je lippen. De smaak en geur is gewoon te lekker, ik proef het een hele dag. Maar je kan het natuurlijk ook perfect gebruiken als basis voor onder je lipstick of lipgloss, zo blijft die beter zitten, want je lippen zijn gehydrateert.

Een Big Lipsmacker werkt ook erg handig. Je hebt namelijk geen vrees dat ie snel op is, dus je kunt net zoals mij lustig dag en nacht rondsmeren.

Heb je deze lipsmacker niet in huis, 1 tip, koop hem nu en je lippen zullen je eeuwig dankbaar zijn! Ook vriendlief vind het wel een lekker smaakje in plaats van een plakkende lipgloss-gevoel als ie me kust.

Je kan hem kopen bij de Boozyshop voor 4,39€. Ik weet nu al als mijne op is, ik een nieuwe moet hebben.

Heeft er nog iemand aanraders qua smaak?

Entry filed under: Beauty.

Shoppen in Breda Faith by Forever21

38 reacties Add your own

  • 1. Sharon  |  mei 2, 2009 om 9:31 am

    Ik heb Marshmellow treat en die is opzich niet vies, maar ook niet geweldig.

    Liefs!

    Beantwoorden
  • 2. Green  |  mei 2, 2009 om 9:56 am

    Lipsmackers zijn ook gewoon in de Claire’s verkrijgbaar! Een tijdje geleden was ik nog aan het twijfelen of ik ze zou kopen, maar toen las ik uw vorige review en dacht ik, gelukkig heb ik het niet gedaan. Maar nu ga ik er zeker eentje halen! 😀

    Beantwoorden
  • 3. Sarah  |  mei 2, 2009 om 10:09 am

    Ik heb de sprite versie en die is echt wel lekker als je een sprite freak bent zoals mij! Voor de rest heb ik geen andere smackers, buiten een foute -vanille- maar daar ben ik niet zo’n fan van!

    Beantwoorden
  • 4. Jeske  |  mei 2, 2009 om 10:59 am

    Fanta strawberry is lekker:D! ik heb hem voor maar €0,49 bij de kruidvat gekocht:P!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 1:13 pm

      Ik vond Fanta zelf niet zo lekker, maar smaken verschillen natuurlijk 🙂

      Beantwoorden
      • 6. Jeske  |  mei 2, 2009 om 9:18 pm

        Fanta strawberry ruikt naar aardbei, en niet naar fanta vind ik:P.

        Beantwoorden
  • 7. sofie  |  mei 2, 2009 om 11:25 am

    oooh die lijkt me fijn, moet ik eens dringend bestellen dan!

    Beantwoorden
  • 8. Rosa  |  mei 2, 2009 om 11:32 am

    Mijn favoriet is Watermeloen!

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 1:14 pm

      Die lijkt me ook wel lekker voor in de zomer.

      Beantwoorden
  • 10. Janine  |  mei 2, 2009 om 12:48 pm

    Aah! Die moet ik hebben! Ik zat er al over na te denken om deze te bestellen. Wattermelon, cotton candy & strawberry banana zijn ook zeker aanraders =]

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 1:14 pm

      Hmm aarbei banaan, mjamie!

      Beantwoorden
  • 12. steffi  |  mei 2, 2009 om 12:49 pm

    ik heb een 7up 😀 en de geur is ook echt zoals 7up 😉

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 1:15 pm

      7up is echt mijn favo drankje, ik weet alleen niet of ik het lekker vind aan mijn lippen 🙂

      Beantwoorden
  • 14. Jeske  |  mei 2, 2009 om 12:54 pm

    Ik vind de watermelon super.

    Beantwoorden
  • 15. Sarina  |  mei 2, 2009 om 1:30 pm

    deze lijkt me echt geweldig!
    mijn eerste en enige lipsmacker is ook die met fanta, ik vind de smaak ervan ook maar vies

    Beantwoorden
  • 16. meiske  |  mei 2, 2009 om 1:31 pm

    Ik heb fanta en cotton candy en vind ze niet zo super (vooral fanta dan, die ruikt veel te sterk en ik kreeg er pijn in mijn hoofd van). Misschien dat ik nog eens andere smaken moet proberen dan. Ik kocht ze bij Claires.

    Beantwoorden
  • 17. Linda  |  mei 2, 2009 om 2:18 pm

    Haha, ik heb echt nog nooit van mn leven een lip smackers gehad 😛

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:24 pm

      Je weet niet wat je mist!

      Beantwoorden
      • 19. Linda  |  mei 3, 2009 om 12:14 pm

        Nee he…nou wil ik ze ook 😦

        Beantwoorden
        • 20. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 12:26 pm

          Het is een echte aanrader, dus je doet er zeker niets verkeerd mee 🙂

          Beantwoorden
  • 21. Kellyy  |  mei 2, 2009 om 4:50 pm

    Cotton candy vind ik lekker!
    En de vloeibare in Watermeloen 😛

    Beantwoorden
  • 25. Tessa  |  mei 2, 2009 om 6:26 pm

    Ahh nu wil ik deze hebben! en ik mag niet online bestellen =( in de claires bij mij in de buurt hebben ze alleen de frisdranksmaken en Fanta is echt de vieste wat ik heb!

    Beantwoorden
  • 26. xevelien  |  mei 2, 2009 om 7:13 pm

    Ik heb bij Claire’s ooit eens een pak van 3 gekocht, hij was in afslag.
    Alledrie vanilla creams: strawberries ’n cream, cookies ’n cream & bubblegum vanilla.

    Superlekker ! Maar mijn favoriet is cookies ’n cream, je zou er echt in willen bijten ;p

    Beantwoorden
  • 27. Marijke  |  mei 2, 2009 om 7:23 pm

    ik heb ook enkel de fanta, vind hem ook niet zo super! 😉

    Beantwoorden
  • 28. Senna  |  mei 2, 2009 om 8:02 pm

    Ik heb ook een lipsmacker gehad maar kijk er eigelijk nooit na. Volgens mij heb ik deze aan mijn kleine nichtje meegegeven. Ik weet nog wel dat hij een mooie kleur afgaf maar ik houd eigelijk niet van lipbalsems of glosjes met een smaakje.

    Beantwoorden
  • 29. Dara  |  mei 3, 2009 om 12:12 pm

    fanta strawberry is mégazoet, cola is gewoon de colasnoepjes variant en verder vind ik de liquids ook héél lekker want die kun je nog makkelijker op eten, hihi ik heb er best veel.. watermeloen vind ik zelf echt goor en strawberry banana is denk ik favoriet 😉

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 12:25 pm

      Oei en nu wou ik die watermeloen eens proberen.

      Beantwoorden
  • 31. eunice  |  mei 3, 2009 om 12:16 pm

    Heb ook een bestelling gedaan vandaag! (met tropicalpunch lipsmacker!)Oew wat een leuke spulletjes.. ben erg benieuwd naar de lipsmacker..
    ook wat spulletjesvoor nailart en NYX besteld..super leuke shop !

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 12:24 pm

      Laat me wel weten wat jij ervan vind eh!

      Beantwoorden
  • 33. Shirley  |  mei 3, 2009 om 7:07 pm

    Ik heb een hoop lipsmackers van Boozyshop! 😀 Ik vind ze echt superlekker! Strawberry banana en watermelon zijn mijn favorieten, maar coca cola vind ik ook heel lekker en bubble gum ook evenals Tropical punch! (Van die laatste 2 moet je maar net houden, denk dat vooral bubble gum niet in de smaak valt bij iedereen)

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:47 pm

      Ik kan me niet voorstellen dat iemand Tropical Punch niet lekker vind, ik vind het zo hemels.
      Strawberry banana is de volgende die ik wil testen!

      Beantwoorden
  • 35. Liesjeeeeeex  |  mei 4, 2009 om 8:31 pm

    Watermeloen vindt ik wel lekker
    en strawberry banana ook
    en die fanta vond ik echt blèh ^^
    en cola die smaakt zo als de snoepjes

    Beantwoorden
  • 36. Birthe  |  mei 10, 2009 om 11:31 am

    Ik vind die echt nergens in België !
    Mja voor de Claire’s moet ik voor de dichtsbijzijnde naar Maastricht denk ik, maar in het kruidvat vind ik ze dus echt niet.
    Zijn er nog andere winkels (geen webshops svp) waar je ze kan kopen ?

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:08 pm

      Ik denk dat je ook een Claire in Antwerpen hebt, ik weet niet of dat dichtbij is?
      En ze verkopen ook Lipsmackers in het kruidvat.

      Beantwoorden
  • 38. Kimmie  |  juli 30, 2009 om 10:51 am

    Als je jezelf en je vriendje écht eens wilt verassen, probeer dan eens een Flip Juicee van LipSmackers. Je hebt ze in verschillende smaken en ze zijn echt zo ontzettend lekker en zoet!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


