MAC Stash!

mei 21, 2009 at 10:44 am 45 reacties

Hierbij het meest gewilde artikel, namelijk mijn MAC stash. Ik heb de foto’s vlug vlug genomen, dus soms staat alles niet zo mooi er op. Maar ja 🙂 Bovendien ben ik ook wel een aantal spullen vergeten, maar dat doet er niet toe. Namen zet ik er later bij, heb vandaag weer weinig tijd.

Ok ik ben toch begonnen, namen erbij te schrijven, omdat photobucket zo traag uploadt 🙂 Ik heb  de namen uit mijn hoofd opgeschreven, dus af en toe wist ik er ééntje niet of schrijf ik het misschien fout, sorry daarvoor.

Alles bij elkaar, best wel veel als je weet dat ik pas vanaf november ben begonnen met mijn MAC verslaving 🙂 Maar er kan nog heel wat bij.

MSF en bronzer: Brunette, Redhead, Perfect Toping,  Goldspill en de bronzer Refined Golden

Lipglossen hiervan ontbreek ik te veel namen, vul ik later wel in.

Lipglossen van de Little Darlings, zelfde verhaal, ik ken niet alle namen van buiten, post ik later.

Lipsticks: Crazee, Viva Glam, Big Bow, Creme in your Coffee, Cutester, What a do!, Lollipop Loving, Hot Gossip, Hug Me

Lippalet van de Holliday Collection: Warm lips en Plum Lips, Tinted Lipconditioner Pink Fish, Tinted Lipconditioner Petting Pink.

Blushes Tippy, Fun&Games, …, Dainty, Peaches, Sweet as Cacao, Grand Duo.

Oogschadyw:Flip, Deepshade, Henna, …, Artic Grey, Winter Sky, Satelite Dreams

Eyeshadow quad Take Wings, Eyeshadow quad Tempting.

Van de Holliday Collection: Cool eyes, Smokey eyes en Warm Eyes.

Cool eyes van de Novel Twist Collection (denk ik?)

 Pigments van de Holliday collection, namen vul ik later in.

Fix+, Fix+ Rose, Pompje voor foundation, 2x Studio Sculpt in NC25, Studio Fix Fluid in NC25, Select Cover Up in NW25, Strobe cream,  Prep & Prime Finishing Powder

Fluidliner in Black, Paintpot Rubeneque, Paintpot Painterly, Studio Sculpt concealer.

On the Prowl en Something about Pink

MAC brushes vanuit de Little Darling collection. MAC 150, 187 en 210 brush. Verder Plushlash, oogpotlood, lipprimer en eyelinerpen.

Entry filed under: Uncategorized.

Filmpje! Filmpje: How to create the perfect dressing

45 reacties Add your own

  • 1. Willemijn  |  mei 21, 2009 om 10:53 am

    Aaah, om verliefd op te worden! Het is zo flut dat ik helemaal in Groningen woon. Anders was ik elke weer wel in de MAC store van Amsterdam geweest! Mooie stash hoor!

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  mei 21, 2009 om 10:58 am

    erg mooie collectie! ik denk dat je hier super veel plezier aan hebt :D!

    Beantwoorden
  • 3. Denise  |  mei 21, 2009 om 11:04 am

    Wauw wat een super MAC stash! 😀

    Beantwoorden
  • 4. Hayat  |  mei 21, 2009 om 11:05 am

    Wow, echt geweldige stash!

    Beantwoorden
  • 5. Ioni  |  mei 21, 2009 om 11:06 am

    Jeetje wat een berg! Wel ontzettend toffe collectie 😀

    Beantwoorden
  • 6. Astrid  |  mei 21, 2009 om 11:07 am

    Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice 😀

    Beantwoorden
  • 7. Senna  |  mei 21, 2009 om 11:12 am

    Hoe bedoel je verslaafd (haha)!! Ik ben de laatste tijd, door jou mag ik er wel bij vertellen, ook een MAC junk geworden. Het is moeilijk voor te stellen dat ik tot zo’n 2 maanden geleden nog geen enkel MAC artikel had en inmiddels al aardig aan de weg aan het timmeren ben. Vraag me af hoe lang het me gaat duren voordat ik een soortgelijke collectie als jij hebt?
    Overigens heb ik me altijd afgevraagd waar die msf’s voor zijn?
    xx

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 21, 2009 om 11:16 am

      OOh Senna, niet lang geloof me, tegen eind dit jaar heb je hetzelfde als ik. De holliday collectie heeft altijd zoveel leuks.
      En dan nog niet te spreken over morgen, al hoewel, ik ga eigenlijk niet veel MAC kopen, binnekort is de Style Warrior Collectie er al, en daar wil ik toch serieus wat van hebben, dus inhouden!

      Een MSF is een soort highlighter, het geeft een erg mooie glans af. Vooral de Redhead is mijn favoriet, die is zoooo mooi, als je die vind op ebay, moet je hem echt kopen, geloof me.

      Beantwoorden
  • 9. Kerstin  |  mei 21, 2009 om 11:13 am

    Woow wat een geweldige stash. Dat moet je flink wat centen hebben gekost haha!

    Beantwoorden
  • 10. Hanne  |  mei 21, 2009 om 11:25 am

    Wauw!
    Jammer dat ik toch wel op n uurtje van Antwerpen woon, en nog verder van Brussel…
    Maar ALS ik in Antwerpen ben, ga ik ook steeds eens langs de MACstore 😛

    Beantwoorden
  • 11. Maja  |  mei 21, 2009 om 11:30 am

    Erg mooi Evi! 😀 Ik heb maar 1 tlc, 2 lipglassjes, 1 blush (allemaal Hello Kitty) en nog Face & Body foundation.
    Maar er gaat cker nog veel meer bij komen 😀

    Beantwoorden
  • 12. Maaike  |  mei 21, 2009 om 11:33 am

    Wauwwwww

    Beantwoorden
  • 13. Marlinda  |  mei 21, 2009 om 11:48 am

    Geweldige mac stash!

    Beantwoorden
  • 14. Daisy  |  mei 21, 2009 om 12:15 pm

    Wauw, best veel als je dit allemaal pas sinds november hebt!
    Wel heel gaaf !

    Beantwoorden
  • 15. Marijke  |  mei 21, 2009 om 12:27 pm

    wow! supermooie mac stash! 🙂 en die holiday sets zien er superleuk uit!

    Beantwoorden
  • 16. Sarina  |  mei 21, 2009 om 1:26 pm

    echt een super mooie stash evi! *jaloers*
    ik vind het wel grappig dat ik een paar jaar geleden vakantiewerk deed bij estée lauder en toen moest ik oa. die potjes van mac met oogschaduw vullen
    ik wist toen nog helemaal niet dat het z’n geweldig merk was 😀

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 6:04 am

      Echt, wat fijn. Jammer dat je het niet wist, anders had je ons alle nieuwe collecties kunnen tonen eh!

      Beantwoorden
  • 18. Janneke  |  mei 21, 2009 om 3:26 pm

    Jaloeezie ten top!

    Beantwoorden
  • 19. Nina  |  mei 21, 2009 om 3:41 pm

    Waauw wat mooi!! 😀

    Beantwoorden
  • 20. Floor  |  mei 21, 2009 om 4:13 pm

    nice nice nice!:O

    Beantwoorden
  • 21. prettybudget  |  mei 21, 2009 om 4:54 pm

    ff melden dat je op nr 1 staat op http://nl.wordpress.com/ bij today’s hot blogs haha (Y)

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 6:04 am

      Yeay I’m hot hot!

      Beantwoorden
  • 23. Dhini  |  mei 21, 2009 om 5:18 pm

    Love jou stash. Super mooi

    Beantwoorden
  • 24. Rosa  |  mei 21, 2009 om 5:23 pm

    wow!

    Beantwoorden
  • 25. Jelisha  |  mei 21, 2009 om 5:23 pm

    omg zo veel =o

    Beantwoorden
  • 26. Rebecca  |  mei 21, 2009 om 5:27 pm

    Jaloeeeeeeeeeeeeers !!
    jeetje, kom ik aan met mn 2 productjes ;$

    Beantwoorden
  • 27. Elien  |  mei 21, 2009 om 5:58 pm

    Oh mijn god! Hoeveel moet dat allemaal niet gekost hebben tesamen 😛
    Serieus, jouw make-up stash is hemels! En dit is dan nog alleen van MAC, hoeveel make-up heb jij eigenlijk niet 😀 Kan je eens een foto maken van je héle stash? Of geraakt dat niet op 1 foto? 😀
    Man, ik ben jaloers 🙂

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 6:02 am

      Alles op 1 foto, dat gaat moeilijk worden denk ik 🙂
      Ik moet eerlijk wel zeggen, dat ik heel veel verkocht hebt, dus buiten mijn MAC stash heb ik nog redelijk wat, maar niet gigantisch, foto’s volgen later.

      Beantwoorden
  • 29. Vera Camilla  |  mei 21, 2009 om 6:04 pm

    Wooooh ik ben jaloeeers! :O

    Beantwoorden
  • 30. BeautyQueen  |  mei 21, 2009 om 6:06 pm

    Je wilt niet weten hoe jaloers ik ben. Dit is zoo veel! Voor 2 producten zou ik al een moord doen. maar voor dit…HELE MOOIE STASH

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 6:00 am

      Don’t kill me…… 🙂

      Beantwoorden
  • 32. Maryse  |  mei 21, 2009 om 6:44 pm

    WOW! wat een collectie, ik ben ook pas begonnen en jaaa tis echt verslavend!!! En hoe bevalt de fluidliner trouwens? Ik wil hem ook aanschaffen als mijn salaris weer binnen is! Nog eventjes wachten dus… Veel plezier morgen met de meet!! X

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 6:00 am

      Hij is echt de beste, ik heb er ook één van Coastal Scents en MAD Minerals, maar die structuur is anders, iets droger, hij brengt toch moeilijker op. De fluidliner is een echte must have. Ik heb de mijne nu bijna een jaar, en hij is nog niet leeg!

      Beantwoorden
  • 34. Kellyy  |  mei 21, 2009 om 8:01 pm

    Wauwieeeee!
    Echt een leuke stash Evi 🙂

    Beantwoorden
  • 35. Shohoda  |  mei 21, 2009 om 9:30 pm

    Ah jouw oogschaduwpaletjes, geweldig! Alles hoor! Maar ik heb nog geen oogschaduw van MAC en ben hier dus echt jaloers op!

    Beantwoorden
  • 36. Mich  |  mei 21, 2009 om 11:37 pm

    Wauw wat veel!
    Maar zelf zou ik enkel die gel liner kopen, das toch echt de enige die de hele dag blijft zitten heb ik ergens gelezen.
    xxx

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:58 am

      Nee hoor de blushes en oogschaduws en foundations zijn allemaal echt goed, en ze blijven een hele dag zitten.
      Het enige was ik wat minder vind zijn de mascara’s en oogpotloden.
      Maar de gelliner is een echte aanrader, voor 16€ heb je een eyeliner voor een heel jaar.

      Beantwoorden
  • 38. Lisa  |  mei 22, 2009 om 2:03 pm

    Oh mijn god! Wat heb je een geweldige MAC collectie! Echt super vet!

    Beantwoorden
  • 39. Jeske  |  mei 22, 2009 om 4:11 pm

    OMG zo veel en zo mooi!

    Beantwoorden
  • 40. Wendy  |  mei 22, 2009 om 10:09 pm

    Hi Evi,
    Mooie MAC stash heb je 😀 Ik werd door jou geinspireerd en heb vandaag ook foto’s gemaakt van mijn MAC stash 😉 Stelde het telkens uit, maar goed… Fijn weekend!
    x Wendy

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:50 am

      Ik kon geen reactie achter laten op je site, dus doe ik het hier maar.
      Wauw jij bent een MSF fan, en al je kwasten, aaaah wil ik, wil ik!

      Beantwoorden
  • 42. Wendy  |  mei 23, 2009 om 3:03 pm

    Thx Evi 🙂 Je kan trouwens wel comments achterlaten bij mijn blog, moet je op add love/smooches klikken en vervolgens kiezen voor anonymous 🙂 Zo te horen was de meet heel gezellig 😀

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:51 pm

      Aah ok, dat had ik niet door 🙂

      Beantwoorden
  • 44. Anneloes  |  mei 25, 2009 om 8:39 pm

    Woooo O.O

    Beantwoorden
  • 45. Charlotte  |  oktober 29, 2010 om 9:27 pm

    Wauw! Ik heb enkel een foundation van MAC haha. Dit moet je echt wel veel gekost hebben, maar wel super dat je zoveel hebt 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


