De leukste artikels van de week

mei 4, 2009 at 8:13 am 12 reacties

Aangezien jullie het de vorige keer wel leuk vinden, post ik opnieuw de leukste artikels van de week. Een soort erebetoon aan medebloggers en leuk voor de rest, heb je ineens een korte samenvatting.

With and Without makeup

In dit artikel zie je moedige Vera Camila met en zonder makeup. Ze ziet er nog steeds super mooi uit hoor. Maar ik vond het verhaal erbij wel ontroerend. Ze vertelt namelijk over hoe ze vroeger onzeker was en een beetje gepest werd. Wil je meer lezen, klik dan hier.

Mijn restaurant

 

Wil je weten van wie Wendy van restaurant het Gerecht in Turnhout de dochter is, klik dan hier. Zelfs ik verschoot er van!

Christian Siriano voor Victoria Secret

Wil je de collectie ontdekken van de winnaar van het 5de seizoen van Project Runway, klik dan hier.

Style Warrior Look

Binnekort ligt de Style Warrior collectie van MAC in de rekken. Wil je alvast een preview zien van een look gecreëerd met enkele producten, klik dan hier.

Review Suhada producten

Verzorging hoeft niet altijd duur te zijn vond Astrid, ontdek deze review over Suhada producten, klik hier.

Mooi zijn met een bril

Mooi zijn met een bril is niet moeilijk bewees de prachtige Steffi, wil je meer zien van haar met een bril, klik hier

Wintercollectie 2009 van C&A

Fashionata was erbij, bij de persvoorstelling van de wintercollectie van C&A, klik hier voor een sneakpreview.

Tinted Lipconditioner

Jullie zijn massaal aan het lipstick smelten geslagen, en zo ook webmiss Lucie. Zij maakte een soort look a like van Pink Fish van MAC. Allé ik vind dat ie er wel wat van weg heeft eh. Klik hier om hem te bekijken.

 

Ik ben natuurlijk zeer benieuwd naar al jullie creaties, dus post een linkje wannier ie klaar is, of verstuur me het door via mail lovetomakeup@live.be, dan kan ik een hele post maken van al die foute lipsticks die nu wel weer gebruikt worden.

 

Nog heel even iets over Project 10 Pan, we hebben momenteel al 30 deelnemers op Facebook en een 10-tal deelnemers via forums. Niet slecht, maar het kan nog een heel stuk beter eh!

 

Zo en dit was mijn selectie voor deze week!

Entry filed under: Uncategorized.

Filmpje: How to tinted lipconditioner Winactie

12 reacties Add your own

  • 1. Vera Camilla  |  mei 4, 2009 om 8:26 am

    OOH IK STA ERBIJ 😀 En bovenaan nog wel!!
    Zo lief Evi, je weet niet half hoe blij ik ermee ben! :O

    Ik vind het sowieso echt een heel leuk idee en lees de andere artikeltjes ook graag. Zo ontdek je opeens ook hele andere leuke sites!

    Super bedankt!

    Liefs!

    Beantwoorden
  • 2. Kim  |  mei 4, 2009 om 8:35 am

    Ik ben vereerd met mijn blogvermelding 🙂 De andere artikels zijn ook superleuk, handig zo’n overzichtje!

    Beantwoorden
  • 3. Mri.  |  mei 4, 2009 om 8:37 am

    WAT? Wendy de dochter van Nigel. Dat is gewoon shokking. Style warrior look is prachtig 🙂

    Beantwoorden
  • 4. Astrid  |  mei 4, 2009 om 9:24 am

    Haha super dat ik erbij sta!
    Ik vind dit trouwens een heel leuke rubriek zo en superhandig!
    Liefs,
    Astrid

    Beantwoorden
  • 5. Hayat  |  mei 4, 2009 om 12:35 pm

    Leuk rubriek idd! En leuke links 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Lina  |  mei 4, 2009 om 3:27 pm

    Die Wendy van mijn restaurant is zo irritant!

    Beantwoorden
  • 7. Marijke  |  mei 4, 2009 om 4:27 pm

    leuke rubriek! ik heb al weblogs ontdekt die ik nog niet kende! super! 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Frauke  |  mei 4, 2009 om 4:53 pm

    Leuk dat je dit doet, zo leren we ook andere leuke blogs kennen!
    xx Frauke

    Beantwoorden
  • 9. Elien  |  mei 4, 2009 om 5:45 pm

    Haha, ik verschoot ook als ik hoorde van wie zij de dochter was! Die lijkt er toch totaal niet op! 🙂

    Beantwoorden
  • 10. Lies  |  mei 4, 2009 om 6:48 pm

    Echt leuk artikel!
    Ok Nigel Williams had ik echt niet verwacht!

    x

    Beantwoorden
  • 11. steffi  |  mei 4, 2009 om 7:10 pm

    leuke rubriek 😀 handig om andere blogs te leren kennen en bedankt dat ik er tussen sta 😀 hihi

    Beantwoorden
  • 12. Senna  |  mei 5, 2009 om 7:46 am

    Lief dat je mij er tussen hebt gezet, bedankt! 🙂 xx Senna

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


