Beautyblender

april 23, 2009 at 10:00 am 25 reacties

 

In de USA is de beautyblender een echte must have geworden voor elk respecterende beautyfanaat. In Nederland is het ook verkrijgbaar bij Sephora, in België ben ik niet zo zeker. Maar wat is dit schattig roos sponsje? De Beautyblender is een make-upspons waarmee  je foundation en blushers perfect mee kan aangebrengen. Hierdoor krijg je een heus airbrush effect., De Beautyblender is ontworpen door Hollywood’s top make-up artists, Rea Ann Silva en Veronica Lorenz. Zij verzorgen de make-up voor onder meer wereldsterren als Beyoncé en Gwen Stefani, die samen met andere celebs ook enthousiaste gebruikers zijn van de Beautyblender.

In plaats van talloze kwasten, kan je het nu simpel weg vervangen door de beautyblender. Als dit niet plaatsbesparend is in je beautykast, dan weet ik het ook niet 🙂

Hoe gebruik je hem nu? Je kan hem nat of droog gebruiken. Onder nat verstaan we eigenlijk meer vochtig dan nat. De grote ronde basis van de Beautyblender gebruik je voor het aanbrengen van foundation en blush. De kleine puntigere zije gebruik je voor de moeilijk bereikbare plesjes, zoals rond je ogen, neusvleugels en mond. Druk zachtjes tegen je huid, en laat de Beautyblender licht af rollen.

Je kan de Beautyblender eenvoudig reinigen met de bijbehorende Blendercleanser.

Hier vind je nog een handig filmpje waarin alles vrij duidelijk wordt uitgelegd:

 

Wat denken jullie ervan?

Ps: Check ook eens de site van Beautyblender, so much pink, ik werd er meteen vrolijk van 🙂

Entry filed under: Beauty. Tags: .

Mini FotoD Who wore it better?

25 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  april 23, 2009 om 10:26 am

    Ziet er cute uit zeg!
    Heb je m zelf ook geprobeerd of niet?
    Ik weet niet of ik het wel fijn vind, breng mn foundation meestal met mn handen aan 😛

    Beantwoorden
  • 2. Eva  |  april 23, 2009 om 11:20 am

    Het lijkt me best handig voor vloeibare foundation maar ik vraag me af of zoiets ook handig in gebruik is met minerale poeder foundation…

    Beantwoorden
    • 3. Christine  |  april 23, 2009 om 11:32 am

      Dat schijnt wel te kunnen, ik heb het nog niet geprobeerd ;).

      Beantwoorden
  • 4. Christine  |  april 23, 2009 om 11:26 am

    Whaha, ik heb hier gisteren ook net een artikel over geschreven! Ik vind ‘m fantastisch, kan niet meer zonder 🙂

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  april 23, 2009 om 1:29 pm

      Puur toeval Christine 🙂
      Mss kan je er eens een filmpje over maken?

      Beantwoorden
      • 6. Christine  |  april 23, 2009 om 5:25 pm

        Ja, maar wel een grappig toeval 😉
        Ik zal er idd eens een filmpje over maken, zal mijn leraar ook blij mee zijn, die is namelijk distributeur in Nederland! 😀

        Beantwoorden
  • 7. Sarah  |  april 23, 2009 om 11:35 am

    Ik zoek mij al weken rot achter dat ding! 😮

    Beantwoorden
    • 8. Christine  |  april 23, 2009 om 11:41 am

      Kijk eens hier: http://www.ralphbaaij.nl/distributeurs.html

      😉

      Beantwoorden
      • 9. Sarah  |  april 23, 2009 om 12:43 pm

        Ik woon in Belgie en die plaatsen zijn allemaal een beetje te ver 🙂
        Ik ga deze zomer naar londen en misschien vind ik daar de goedkopere versie wel, of deze..

        Beantwoorden
        • 10. Christine  |  april 23, 2009 om 5:26 pm

          Mwah, bij sommigen staat ook een internet adres om te bestellen he ;). Maar ik heb ‘m ook al in verschillende online shops gezien!

          Beantwoorden
          • 11. Kellyy  |  april 23, 2009 om 7:12 pm

            Huh? Is Cristine de nieuwe eigenaresse van deze blog ofzo?

            Beantwoorden
            • 12. lovetomakeup  |  april 23, 2009 om 8:44 pm

              Haha nee hoor Kellyy,
              we schreven toevallig alle twee over hetzelfde onderwerp vandaag.
              En aangezien zij het product heeft, weet ze er wss meer over, lekker handig voor mij moet ik niet antwoorden 🙂

              Beantwoorden
  • 13. Elien  |  april 23, 2009 om 4:23 pm

    Wow, dat ziet er handig uit!

    Beantwoorden
  • 14. Senna  |  april 23, 2009 om 4:25 pm

    Op Youtube en verschillende beauty sites heb ik over de beauty blender gemixte reviews gelezen en gezien en moet zeggen dat ik (nog) niet helemaal overtuigd ben. Ja, het lijkt me handig dat je sommige hoeken of rondingen misschien wat beter kunt bereiken maar het is en blijft een sponsje. Er schijnt overigens een goedkopere optie te zijn; een blender van Sonja Kashuk. xx

    Beantwoorden
  • 15. Nadia  |  april 23, 2009 om 5:20 pm

    Hoeveel kost ie eigenlijk??

    Beantwoorden
  • 17. steffi  |  april 23, 2009 om 5:55 pm

    ziet er interessant uit.

    Beantwoorden
  • 18. Frauke  |  april 23, 2009 om 5:57 pm

    Het doet me een beetje denken aan een spons 🙂 Ik zou het wel eens in real-life willen zien, denk je dat het hier in België te vinden is?
    xxx Frauke

    Beantwoorden
  • 19. Laura  |  april 23, 2009 om 5:59 pm

    Handig en ziet er leuk uit ook 😀

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  april 23, 2009 om 9:13 pm

      Ik vind het alleen wat veel geld voor een sponsje. Want hoe goed het ook is, het blijft een spons. Mss moet ik het gewoon zelf eens testen voor ik overtuigd ben.

      Beantwoorden
  • 21. Steffie  |  april 23, 2009 om 11:55 pm

    Ik heb er vorig jaar al eens wat over gelezen op een amerikaanse blog en het leek me best interessant maar inderdaad wel vrij veel geld voor een sponsje. Al lijkt het me best leuk om gewoon voor een keer uit te proberen.

    Beantwoorden
  • 22. Ioni  |  april 24, 2009 om 4:29 am

    Ik zag ‘m net ook op een ander blog. Hij lijkt me best handig want ik vind het vervelend om foundation met mijn vingers op te brengen. Vieze handen enzo… blegh. Nu gebruik ik meestal wattenschijfjes.

    Beantwoorden
  • 23. Miss Funky (Lilia)  |  april 24, 2009 om 5:04 pm

    Ziet er leuk uit! 😀

    Beantwoorden
  • 24. Sarah  |  april 24, 2009 om 5:42 pm

    Ik hoop ergens die goedkopere versie te pakken te krijgen!
    Anders zal ik het maar houden bij mijn gewone kruidvatsponsjes :p
    (eerst het sponsje natmaken voorkomt dat het sponsje je foundation gaat absorberen!)

    Beantwoorden
  • 25. Beitjuh  |  augustus 1, 2009 om 11:21 pm

    ik vind hem beter dan een stipplerbrush

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


