Goedkope lipgloss van Taxicosmetics

april 22, 2009 at 7:58 pm 12 reacties

Ik heb een aantal producten van Taxicosmetics gereviewd in een filmpje, en ik was echt super blij met de City Light Plumps. Echt deze lichtgevende lipgloss is een aanrader geloof me.

Nu werd ik getipt door iemand dat de nederlands webshop Alice and Jo’s havenestiantials het ook verkopen. Natuurlijk moest ik dit even na trekken, en ja hoor daar vind je ze ook en bovendien voor een erg leuke prijs.

Namelijk voor slechts €4,98, ja je hoort het goed, echt spotgoedkoop voor een super leuke lipgloss.

Halen die lipgloss dus, klik hier om Alice an Jo’s havestentials te bezoeken. Shop ze!!!

Entry filed under: Make-up.

It’s time to enjoy the sun Mini FotoD

12 reacties Add your own

  • 1. Miss_Sofie  |  april 22, 2009 om 8:10 pm

    Gosh heeft een nieuwe collectie met ongeveer dezelfde lipglos met spiegel en lichtje… 🙂

    Ik heb gezien dat je niet genomineerd bent bij Fashionata, heel bizar . Jou blog steekt boven al die 10 uit!

    Beantwoorden
    • 2. romyyy  |  april 22, 2009 om 8:24 pm

      haha maar de collectie van GOSh is NIET nieuw!
      Ik had hem een paar weken geleden in grabbelbak van Kruidvat…
      Dus ze hebben er gewoon weer in gedaan zegmaar ;p

      Maar heel veel lipglossjes hebben tgenwoordig zo’n lampje en spiegeltje echt leuk 😀

      Beantwoorden
      • 3. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 8:34 pm

        Idd er zijn heel wat merken met een lipgloss die licht geeft. Alleen zijn ze niet allemaal even goed qua kwaliteit. Deze kan ik je wel echt aanraden!

        Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 8:32 pm

      Hey Sofie en Frauke!

      Heel lief van julie!l
      Ik heb heel eerlijk bewust niet meegedaan met de wedstrijd, aangezien Sofie en ik binnekort samenwerken,
      leek het me niet echt eerlijk om met de wedstrijd mee te doen.
      Ik wou niet dat de mensen dachten dat het oneerlijk verliep dus vandaar dat ik niet meedoe.
      Ik gun de andere bloggers ook volop hun prijzen, ze verdienen het allemaal, iedereen die een blog heeft weet dat het veel werk is om dagelijk artikels te posten.
      Het zal nog een moeilijk keuze worden om nu te stemmen.

      Maar ik heb binnekort voor jullie bij de lancering van de nieuwe site een heleboel leuke winacties, dus ook jullie worden lekker verwend!!

      xx evi

      Beantwoorden
  • 5. Frauke  |  april 22, 2009 om 8:15 pm

    Haha k wou net hetzelfde als Miss_Sofie zeggen 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Veur  |  april 22, 2009 om 9:50 pm

    Oeh! ik ben niet vies van winacties 😀

    Ik denk dat ik voor de lipgloss van taxi london ga (na aanleiding van mijn blog) je brengt me toch wel erg in de verleiding Evi!

    Beantwoorden
  • 7. Veur  |  april 22, 2009 om 9:50 pm

    Oeh! ik ben niet vies van winacties 😀

    Ik denk dat ik voor de lipgloss van taxi london ga (na aanleiding van mijn blog) je brengt me toch wel erg in de verleiding Evi!

    Beantwoorden
  • 8. Tijgertjee  |  april 23, 2009 om 12:11 am

    Ze hebben er ook dat oogpotlood voor mannen waarover je zo positief was :p
    Die wil ik wel, en is ook niet duur.

    xxx

    Beantwoorden
  • 9. Sarah  |  april 23, 2009 om 8:58 am

    Die lipgloss is echt cute maar ik heb van mijzelf al redelijk volle lippen en zo’n lipplump is dus echt niets voor mij 😀
    Dat oogpotlood wil ik toch wel eens proberen! ^^

    Beantwoorden
  • 10. Sarina  |  april 24, 2009 om 10:41 am

    ik heb die lipgloss van gosh, ik vind het licht en dat spiegeltje echt geweldig 😀

    Beantwoorden
  • 11. Babymami  |  juli 13, 2009 om 6:33 pm

    Eej als je op de link klikt staat er dat het €9,05 kost:S. Dat is wel wat meer dan €4,98…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


