Faith by Forever21

mei 3, 2009 at 10:19 am 14 reacties

Dat Big Beautifull is, is nu ook bij Forever21 van toepassing. We hebben heus niet allemaal een maatje 36, en voor de iets rondere dames onder ons is het vaak moeilijk om een leuke winkel te vinden, want iets voller wilt niet zeggen dat je in oma kleren moet rondlopen eh 🙂

Daarom lanceert Forever21 zijn nieuwe lijn: Faith! Met leuke en vrouwelijke kleding van maatje Xl tot 2X.

Wel is er maar een kleine keuze en niet alles vind ik geweldig, maar er zitten toch wel een aantal leuke stuks tussen:

Deze jurk verkopen ze in de gewone collectie, en nu ook voor size plus. Zo kan ik ineens zien, dat ze me ook super zal staan, want dit model heeft net wat meer rondingen als de paspop 🙂

Lekker zomers en fleurige deze blouse.

Een kimino in zwart/wit kan je weinig verkeerd met doen eh.

 

En voor diegene onder ons die het kunnen hebben, een strakke pencil skirt.

Entry filed under: Fashion.

Lipsmacker Tropical Punch Filmpje: How to tinted lipconditioner

14 reacties Add your own

  • 1. Elien  |  mei 3, 2009 om 11:15 am

    Ooh, mooie kleren zitten erbij! Vooral dat bloesje en dat laatste!

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  mei 3, 2009 om 11:19 am

    vooral het laatste vind ik knap!

    Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  mei 3, 2009 om 11:57 am

    Ja leuke dingen zeg!
    Gelukkig heb ik die maat nog niet 😉

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 12:25 pm

      Haha ik ook nog niet 🙂

      Beantwoorden
      • 5. Kellyy  |  mei 3, 2009 om 12:26 pm

        Maar t zijn wel leuke dingen!

        Beantwoorden
  • 6. Jeske  |  mei 3, 2009 om 12:21 pm

    Leuk! vooral dat bloementopje en dat jurkje:).

    Beantwoorden
  • 7. Frauke  |  mei 3, 2009 om 1:44 pm

    Leuk! Ik vind het laatste cool 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Jeske  |  mei 3, 2009 om 3:49 pm

    Echt leuke dingen. Jammer dat de verzendkosten daar zo hoog zijn.

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:03 pm

      Momenteel zijn ze 35$ voor eender hoeveel je bestelt, dus je kan echt een hoop inslagen met een paar vriendinnen ofzo.

      Beantwoorden
  • 10. Steffie  |  mei 3, 2009 om 4:38 pm

    Het is zo jammer dat de verzendkosten daar zo hoog zijn. Ik weet verder niemand die wilt mee bestellen anders had ik zeker wel wat gekocht. Vooral dat eerste jurkje!

    Beantwoorden
  • 11. Hayat  |  mei 3, 2009 om 7:17 pm

    Mooi:)!

    Beantwoorden
  • 12. Senna  |  mei 3, 2009 om 8:23 pm

    Mooie kledingstukken. Ik ben toch een beetje voorzichtig sinds ik bij je vorige entry had gelezen dat de jurkjes erg kort uitvallen en ook het feit dat de maten beginnen vanaf een S geeft me te denken of ik deze wel zal passen en ze niet te groot uitvallen. De verleiding is er in elk geval wel…

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 8:49 pm

      Wanneer ik mijn bestelling binnen heb, post ik de foto’s, dan zie je hoe lang ze zijn.
      En euhm me niet jaloers maken met je mini-maatje eh 🙂

      Beantwoorden
      • 14. Senna  |  mei 4, 2009 om 8:11 am

        Super, Ik kijk uit naar je foto’s want de site heeft zoveel items die ik graag zou willen hebben. Wat betreft mijn kleding maat heb je niets om jaloers op te zijn hoor; wat mij betreft is een mooie vrouw een vrouw die goed in haar vel zit, in verhouding is en sprankelt ongeacht welke maat ze heeft. En die eigenschappen heb jij allemaal! Bovendien zou menig vrouw (en man.. haha!) een moord doen voor jouw decolleté en knappe kopje
        xx

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


