Temptation Island: de zeven hoofdzonde

maart 12, 2009 at 9:59 am 42 reacties

Het is weer zover een nieuwe seizoen van Temptation Island is begonnen. Weer 4 nieuwe kopels die de ‘relatietest’ aangaan. Het enige verschil is dat het dit jaar 4 Vlaamse kopels zijn, terwijl de verleider/verleidsters wel Nederlands zijn. Ik denk dat de afgelopen jaren wel heeft aangetoont, dat je relatie er gewoon aan stuk gaat.

Nog al normaal, ik denk als mijn vriend daar met 15 knappe meiden op een eiland ziet en hij zou er helemaal niets doen, ik nog zou vrezen dat ie homo is.

Naast dat wordt je jaren later nog steeds uitgelachen. Ik zou echt niet met zo iets mee doen. But I love to watch 🙂

Ik kan begrijpen dat de verleidsters mee doen om zo in de P-magazine of Ché te komen.  Maar wat ik me afvraag is of ze er geld voor krijgen als ze iemand kunnen verleiden. Want soms zijn die mannen toch echt te lelijk om mee te kussen of zelfs iets meer. Iemand die hier meer over weet?

De koppels van dit jaar:

 

Jurgen (29, Kessel-Lo) en Nathalie (24, Pellenberg)Jurgen en Nathalie zijn anderhalf jaar samen. Jurgen werkt 7 dagen op 7 als chef-kok, en gaat na zijn uren vaak nog stoom afblazen in de vele cafés die Leuven rijk is. Daarom vreest Nathalie dat hij zijn steakjes elders weleens bruiner zou durven bakken.

 

Jurgen beweert dat hij immuun zou zijn voor vrouwelijk schoon . Maar Nathalie gelooft hem niet. Hij heeft namelijk een reputatie, en zal moeten bewijzen dat die onterecht is.

 

 

 

 

Steve (26, Maaseik) en Stefhanie (20, Dilsen-Stokkem)De Limburgse Steve is Stefhanie’s eerste vriendje. Ze zijn al vijf jaar samen, en wonen in bij de ouders van Stefhanie. Sinds het begin van hun relatie zijn ze nooit van elkaar gescheiden geweest. Steve wacht al jaren om eindelijk eens met zijn vrienden te mogen gaan feesten. Stefhanie’s vurige, stiekeme wens is om ten huwelijk gevraagd te worden op het finale kampvuur.

 

 

 

 

 

 

Chris (24, Vilvoorde) en Katrien (23, Berchem)Chris en Katrien kennen mekaar anderhalf jaar, en zijn smoorverliefd. Ze willen bewijzen dat niets of niemand hen uit mekaar kan krijgen, ondanks het feit dat Chris in het verleden AL zijn vriendinnen heeft bedrogen.

 

 

 

 

 

 

Fre (28) en Nathalie (24) – De HaanFré en Nathalie zijn al zes jaar samen, maar drie jaar geleden ging Nathalie ernstig uit de bocht. Ze heeft Fré maandenlang bedrogen, en dat is hij nog steeds niet vergeten. Het vertrouwen is ver zoek, maar Nathalie wil op Temptation Island bewijzen dat ze Fré wél waard is.

 

 

 

 

 

 

De verleidsters:

 

Van links naar rechts: Marthe, Sandy, Joyce, Stephanie, Donia

 

Van links naar rechts: Magalie, Mandy, Kim, Melissa, Michelle

 

De verleiders:

 

Van links naar rechts:  Ricardo, Koen, Dominiek, Redwan

 

Van links naar rechts: Sven, Benjamin, Roy, Nick

 

En wie is jouw Temptation?

 

Hierbij enkele onvergetelijke Temptation Island moments:

 

 

Het ” Talk to the hand moment” van Gringo. Let vooral op hoe deze Westvlaamse jongen ineens Nederlands (hollands bedoel ik) praat 🙂

 

 

En de jumpversie van Gringo.

 

 

De ruzie achteraf in het West-Vlaams, verstaan jullie er iets van zonder ondertiteling?

 

 

Fredje’s hoge libido.

 

 

En ook Antwerpen was vertegenwoordigt,  ‘amaai tbegint al in mijn schacht te lopen’

 

 

En Bianca die all the way ging

 

Deze vind ik geweldig van Alex Agnew, gieren gewoon weg!!

Entry filed under: Movie. Tags: .

Hale Bob Photobucket probleem

42 reacties Add your own

  • 1. Sarah  |  maart 12, 2009 om 10:11 am

    Ik volg het elke keer 😀 Ik vind het gewoon hilarisch dat je zo dom bent om hieraan mee te doen en de kans toch wel vrij groot is dat er iets misgaat en je als 2 vrijgezellen naar huis gaat.
    Voor de rest is het wel altijd entertainment allom om te zien hoe snel sommige mensen al vreemd gaan 😀
    Mijn temptation? Ricardo; Mister Vlaanderen 2008! ^^

    Beantwoorden
  • 2. Katrien  |  maart 12, 2009 om 10:21 am

    Waarschijnlijk vonden ze in Nederland geen koppels meer die hun relatie beu waren :D. Het is gewoon de ideale manier om je relatie stuk te maken, maar zoooooo hilarisch!

    Beantwoorden
  • 3. Valerie  |  maart 12, 2009 om 10:34 am

    Je moet toch echt totaal gek zijn om daar aan mee te doen! Met die Chris heb ik nog op dezelfde school gezeten trouwens, best grappig om hem zo terug te zien 🙂

    Beantwoorden
  • 4. Kim  |  maart 12, 2009 om 10:37 am

    Ik zou er ook nooit aan willen meedoen maar vind het geweldig om te volgen. Ik snap trouwens niet dat je niet ziet dat die vrijgezellen maar een spelletje spelen en dat ze je in België echt niet meer zullen zien staan. Maar Jurgen begon het dinsdag blijkbaar wel te snappen. En Sandy begint te beseffen dat Steve seks wil en zij probeert zich er onderuit te praten; geweldige tv toch 😀 Ik zou er ook niet de nest mee willen induiken, jak.

    Van de vrijgezelle mannen vind ik trouwens geen enkele echt knap (zoals meestal), ze zouden mij niet kunnen verleiden, zo’n broekventjes. Bij de vrouwen vind ik Sandy wel een knappe en die Joyce maar daar hebben we nog niet veel van gezien. Donia vind ik maar een sl*t. Ik popel al om de aflevering vanavond te zien 🙂

    Beantwoorden
  • 5. Marly  |  maart 12, 2009 om 10:44 am

    Ik heb het vorig seizoen niet gezien. Maar deze keer volg ik het wel. En ik moet zeggen, het is gewoon zooooo grappig !
    Ik snap al niet waarom mensen zich daar voor inschrijven ! Zowel als koppel als vrijgezel.

    En ohja, ik versta dus wel wat ze zeggen tijdens die ruzie. Maar dat is wel normaal als west-vlaming :P.. Alleen jammer dat Gringo en Ciska de reputatie van de West-vlamingen weer helemaal belachelijk heeft gemaakt 😛

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 10:01 pm

      Als vrijgezellen man heb je niet veel te verliezen eh, ze moeten amper verleiden, en kunnen gewoon gratis feesten op vakantie, ik zou het wel weten 🙂
      Ooh ik denk dat er nog geen één koppel zijn provincie eer heeft aangedaan 🙂

      Beantwoorden
  • 7. Zefa  |  maart 12, 2009 om 11:44 am

    Ik kijk er niet naar, want ik word er heel ambetant van! Iemand vertelde me dat die verleid(st)ers bonussen (geld zeker?) krijgen telkens ze iets ‘bereiken’.

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 9:59 pm

      Zo’n vermoeden had ik ook al.

      Beantwoorden
  • 9. glamourista  |  maart 12, 2009 om 11:48 am

    oeeh, dat van Alex Agnew is zooo leuk 🙂

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 9:58 pm

      Ja ik vind hem echt gieren, heb hem nu al 3x live gezien, gewoon kapot gaan.

      Beantwoorden
  • 11. Carina  |  maart 12, 2009 om 1:01 pm

    Is het weer bezig dan? Ik had er niets van gemerkt en van gehoord!

    Beantwoorden
  • 12. Mascha  |  maart 12, 2009 om 1:06 pm

    AAAH WAT ik ben verslaafd aan dat programma!!!! Weet je of hij ook in NL wordt uitgezonden?

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 9:56 pm

      Ik denk het niet, aangezien er geen Nederlandse koppels meedoen.

      Beantwoorden
      • 14. Jeske  |  maart 12, 2009 om 10:09 pm

        Jammer, Dat zou wel leuk zijn geweest.

        Beantwoorden
      • 15. Eef  |  maart 13, 2009 om 12:11 am

        ah jammer inderdaad, ik keek dat ook altijd!

        Beantwoorden
  • 16. beautyblogastrid  |  maart 12, 2009 om 1:15 pm

    Tis echt zalig temptation:D
    En ik heb die Sandy en die Steve deze zomer nog een paar keer samen gezien, dus ik ben wel zeker dat hij niet meer samen is met zijn vriendin..

    Beantwoorden
    • 17. Kim  |  maart 12, 2009 om 1:20 pm

      Als die twee als nieuw koppel eruit komen, dan val ik van mijn stoel denk ik. Zij kan toch veel beter krijgen, zeker…

      Beantwoorden
      • 18. beautyblogastrid  |  maart 12, 2009 om 1:39 pm

        Haha tja, sorry maar in het echt is ze ni zo mooi hoor, helemaal anders dan op tv. Maar ze leken ook niet echt een koppel toen ik ze zag, eerder vrienden, maar mss mochten ze nog niet tonen dat ze een koppel waren van vt4.. nuja speculaties..
        Haha en mijn vriendinnen en ik hebben ook meegedaan in de videoclip van die Redwan:)
        En die Stephanie (die zo met die Fré bezig is), heb ik ook eens gezien van de zomer, amai echt geen mooi meisje ook en een massa’s air van zichzelf..nuja:)

        Beantwoorden
        • 19. Kim  |  maart 12, 2009 om 1:49 pm

          Leuk, al die gossip! Meer van dat 😉

          Het is me idd al opgevallen dat die Sandy schoner van ver is dan van dichtbij 😀

          Beantwoorden
          • 20. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 9:54 pm

            I love the gossip, we want more!!!

            Beantwoorden
      • 21. lovetomakeup  |  maart 12, 2009 om 9:56 pm

        Da vind ik ook se.

        Beantwoorden
  • 22. elke  |  maart 12, 2009 om 2:00 pm

    haha i love it, je moet gewoon niet proberen te snappen wrm die dat allemaal doen, en gewoon lachen :p
    ik had eens iets gelezen dat die vrijgezellen wilden betaald worden als ‘actrice’ :’) als prostituee zou beter zijn dan :’)

    Beantwoorden
  • 23. Madelon  |  maart 12, 2009 om 3:44 pm

    Hahahaha ik heb dat inderdaad ook. De relaties van mensen gaan stuk in dit programma, maar toch kijk ik altijd.

    Beantwoorden
  • 24. Serena  |  maart 12, 2009 om 3:57 pm

    ah ik kan echt niet tegen zulke shows, wat doen die koppels elkaar aan?? Maar het is wel fijn (leed) vermaak haha! maar ik kijk het liever niet. Alexandra (Alex) uit deel 1 (vrijgezel) heeft me verteld dat ze (programma makers) haar echt dwongen om een beetje aan te pappen en sexy te doen enzo. Dat wilde ze niet en toen lag ze er ook snel uit. Ze kreeg er volgens mijn niet voor betaald, ze deed het gewoon omdat ze niet te doen had en wel zin had om op een lekker warm en mooi eiland te zitten.

    Beantwoorden
  • 25. spykie33  |  maart 12, 2009 om 4:25 pm

    Met Ricardo of Roy zou ik ook wel eens op een eiland willen zitten 😛

    Beantwoorden
  • 26. Milou  |  maart 12, 2009 om 5:11 pm

    Ik heb de vorige seizoenen wel gekeken, maar ik geloof dat dit seizoen niet hier in Nederland wordt uitgezonden… 😦 ! Echt jammer!

    Beantwoorden
  • 27. Elien  |  maart 12, 2009 om 6:02 pm

    Ik kijk er af en toe eens naar, als er niets anders op tv is.
    En nu heb ik pas een aflevering gezien toen ik in de Overpoort was, manman, echt grappig 😀
    Die Bianca en Gringo zijn echt erg!

    Beantwoorden
  • 28. Shohoda  |  maart 12, 2009 om 6:06 pm

    Die Ricardo ziet er wel oké uit 😀

    Beantwoorden
  • 29. Serena  |  maart 12, 2009 om 6:09 pm

    zo Ricardo is lékker inderdaad!!

    Beantwoorden
    • 30. Shohoda  |  maart 13, 2009 om 11:24 am

      Haha zo kun je het ook benoemen idd!

      Beantwoorden
    • 31. Jeske  |  maart 13, 2009 om 2:38 pm

      Inderdaad:P!

      Beantwoorden
  • 32. Senna  |  maart 12, 2009 om 8:28 pm

    Temptation, temptation! Vroeger (lees: een jaar of 4 geleden) was ik echt verslaafd aan dit programma. Mijn vriendin en ik belde elkaar dan de hele tijd omdat we het echt niet konden geloven dat de een met een ander had gezoend of iets dergelijks. Ik zou in elk geval nimmer nooit aan een dergelijk programma meedoen, hoe mooi het eiland of de reis ook mag zijn. Liever hard werken en zelf betalen dan problemen in je relatie introduceren die er voorheen niet waren 😉
    xx

    Beantwoorden
  • 33. Pascalle  |  maart 13, 2009 om 10:21 am

    Leuk! Zijn de episodes op het web terug te zien? Of lees ik ergens overheen 😛

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  maart 13, 2009 om 11:25 am

      Ja ze zijn online te zien, ik zet de link er vanavond bij.

      Beantwoorden
      • 35. hllo  |  maart 22, 2009 om 5:04 pm

        Kan je ff die link posten aub? 🙂

        Beantwoorden
  • 36. valerie  |  maart 14, 2009 om 12:43 pm

    Is niet op de NL tv te zien?
    want die vorige met Gringo enzo heb ik wel gewoon gezien en die waren ook belgish
    ooh ik vind zo leuk om te zien!
    evi heb je misschien de link van internet?

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  maart 14, 2009 om 5:49 pm

      Ik heb hem al eens online gezien, ik post hem morgen zeker!
      Ben nog maar juist thuis, ik ben echt steendoodkapot.

      Beantwoorden
  • 38. Nadine  |  maart 14, 2009 om 6:58 pm

    Ik heb het vroeger vaak gekeken.. maar tegenwoordig is er genoeg leuks op TV.

    Beantwoorden
  • 39. assiepoester  |  maart 14, 2009 om 9:29 pm

    Jemig, bijna alle koppels lijken ouder dan hun werkelijke leeftijd :S.

    Die verleidsters zien er nog wel oke uit.

    Ik vind het een stom programma. Waarom jezelf en je relatie zo voor schut zetten? Als het uit moet gaan zal het vanzelf wel uitgaan..daar is geen Nl&Belgisch publiek voor nodig vind ik. waarom je relatie aan zulke verleidingen blootstellen?

    Vind het allemaal maar beetje mediageilheid. Niks voor mij!

    Beantwoorden
  • 40. ambijans  |  maart 17, 2009 om 7:03 pm

    Ik heb het nog NOOIT gezien en ik wens dat graag zo te houden. 🙂
    Schitterende Dwarskijkerbijdrage trouwens in Humo vandaag: ‘Ene Fré, een Westvlaming, leek inzake onbehouwenheid in ieder geval flink z’n best te doen om aan de maatstaf van Gringo te morrelen: ‘Tetten! Seks! Drank!’ stiet hij uit en een andere keer, toen de verleidsters extra gewillig waren, ‘Tetten tonen!’ alsof iemand hem had gevraagd om zijn geestesleven kernachtig samen te vatten in één gulp. 😀

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 7:41 am

      Ja dat fragment staat ook op youtube.

      Beantwoorden
  • 42. Mliou  |  april 24, 2009 om 4:11 pm

    Evi, kan je de link hier neerzetten? Ik kan het zelf niet vinden :S

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


