Enkore Makeup Online

mei 8, 2009 at 6:57 am 9 reacties

Na dat Lauren Luke een eigen Make-up brand heeft, begint het toch ook te kriebelen bij andere youtube goeroes om toch ook net dat ietsje meer te doen met al hun beautykennis.

Zo begint ook Enkore een eigen webshop! In de shop bevindt zich momenteel alleen nog maar kwasten. Maar deze wordt later verder aangevult met oogschaduw, blush, enz. Ik ben alvast super benieuwd wat er allemaal in het assortiment gaat komen.

Bovendien verzenden ze ook internationaal, hoe lief dat ze ook aan ons denken.

Om de nieuwe webshop te lanceren organiseert Enkore een leuke contest! Waar je wereldwijd trouwens aan kan meedoen. Check out het filmpje!

Ik had echt serieus de eerste minuut niet door dat het Enkore was, gieren dus 🙂

Dus zet je vriend in die make up stoel en bemachtig die zeer gewilde uitverkochte Sigma make up brushes! Trouwens dit vind ik wel het ultieme antwoord op de vraag Love is… 🙂

Ik vrees dat ik mijn vriend nooit in zijn leven zo ver kan krijgen! Oh laat me wel weten als jij meedoet eh 🙂

 

Klik hier om Enkore zijn webshop te bezoeken!

Entry filed under: Uncategorized.

Rose Romance collectie MAC Trinny and Susannah

9 reacties Add your own

  • 1. Jelisha  |  mei 8, 2009 om 7:49 am

    Leuk ! Zou wel fijn zijn moest er ook al make-up te krijgen zijn XD
    Hij geeft er echt uitleg bij , dat is wel fijn !

    Beantwoorden
  • 2. shirley  |  mei 8, 2009 om 7:54 am

    Ik ga het aan vriendlief vragen. Waarschijnlijk zegt hij iets van, Ik ben toch geen homo ofzo?

    Beantwoorden
  • 3. Senna  |  mei 8, 2009 om 8:27 am

    Haha, dat hoef ik geeneens aan mijn vriend te vragen het antwoord is hoe dan ook HELL NO! 🙂

    Beantwoorden
  • 4. lala  |  mei 8, 2009 om 8:33 am

    Hahaha wat een grappig filmpje! Heb alleen nog nooit een filmpje opgenomen en heb geen idee hoe het te editen etc.

    En bovendien, denk ik NOOOOOOIT iemand van mijn vrienden zover te krijgen hier aan mee te doen haha!

    Wel mooie prijzen geeft hij weg…

    Beantwoorden
  • 5. Vera Camilla  |  mei 8, 2009 om 9:22 am

    Hahahah geweldig dit! EnKorinne! super leuk! zonder schaamte gewoon. Nou mijn vader en broertje krijg ik echt NOOIT zo ver, maar ik ga wel de inzendingen in de gaten houden

    Beantwoorden
  • 6. Shohoda  |  mei 8, 2009 om 1:24 pm

    Haha geweldig!

    Beantwoorden
  • 7. Tessa  |  mei 8, 2009 om 2:29 pm

    NIEMAND van de mannen in mijn omgeving zou dit doen XD helaas

    Beantwoorden
  • 8. monique  |  mei 8, 2009 om 4:04 pm

    haha hylarisch. tis zo´n schatje die koren. zo een goeie vriend wil ik ook wel. alla will en grace hihi.
    prijzen zijn zeker de moeite waard. ik heb de sigma´s, en zit met smart te wachten op de nieuwste kwasten uit gaan komen.

    Beantwoorden
  • 9. Hayat  |  mei 8, 2009 om 8:52 pm

    Ben benieeeuwd! =D

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Pagina’s

Archief