Archive for maart 14, 2009

Uitdaging Serena

Gisteren ontving ik de brief van Serena, waarin ze me uitdaagde voor een extreme over-the top look.

En een uitdaging ga ik graag aan. Deze is wel ééntje van een tijdje geleden voor een contest.

 

Dit was Serena haar inspiratie:

 

 

En dit was haar look (ja ik post je hier ook, ik ga hier niet alleen voor schut staan 🙂 )

 

 

 

Dit was mijn inspiratie:

 

 

En dit was mijn creaties, ik schaam me dood 🙂 Aah we kunnen er maar beter om lachen zeker.

 

 

 

 

Ik hoop vanmiddag of vanavond nog een een update te posten. Sorry ik heb het even druk gehad, waardoor ik geen tijd heb om er een aantal voorhand te maken. Normaal maak ik ’s avonds een artikel voor de volgende dag. Maar gisteren had mijn vriend iets in zijn oog gekregen. We dachten dat het niets ergs was tot de apotheek van wacht ons niets wou meegeven. Eénmaal bij spoed aangekomen, werd zijn oog verdoofd en hebben ze het stukje plastiek eruit gehaald.  Nu ziet het enkel nog een beetje rood, zo damn sexy a red eye 🙂

Maar ik zal maar voort doen, ik moet direct gaan werken. Fijne zaterdag voor iedereen!

maart 14, 2009 at 5:20 am 40 reacties


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Pagina’s

Archief