Archive for maart 2, 2009

MAC Hello Kitty Haul

 Eerst en vooral erg bedankt aan de vaste comment-posters, ik vind het altijd super leuk om jullie reacties te lezen!!

 

 

Hier zie je de MAC Store in Antwerpen om 10u, helemaal verlaten dus. Ik had me echt aan een menigte verwacht, was dat een teleurstelling 🙂

 

Mijn speciale Hello Kitty outfit, lekker in het paars.

 

En een foto van mijn aankoopjes:

 

En swatches:

Van links naar rechts: Pink Fish Tinted Lip Conditioner, Lipgloss Nice Kitty, Lipstick Cutester en lipgloss Mimmy.

maart 2, 2009 at 3:25 pm 130 reacties

Kopen of niet?

 

Deze super leuke kimon/dress/tuniek speelt al een tijdje in mijn achterhoofd. Ik vind hem echt super leuk. Je kan het zo dragen (al hoewel ik me dit niet echt zie doen) of op een jeans of een witte broek.

Maar hij kost ook best wat, 100 £, en ik kan hem niet passen, toch erg vervelend.

En ik weet natuurlijk ook niet hoe die valt. Dus dit is echt een groot twijfelgeval.

Graag hoor ik het in jullie comments, Yay or Nay!?

maart 2, 2009 at 2:05 pm 57 reacties


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Pagina’s

Archief