Gosh Golden Glamour

mei 14, 2009 at 8:41 am 22 reacties

Ik spotte deze collectie op Jelisha haar blog, genaamd Joliette. Ik vind haar blog echt super, ze heeft altijd hele fijne artikels en spot altijd de nieuwste collecties. Neem dus zeker een kijkje!

Dat goud hot is op een gebruinde teint, weet ook Gosh. Voor deze zomer brengen ze een nieuwe collectie op de markt genaamd Golden Glamour. Ook bij MAC met name de Style Warrior Collectie, zagen we voor de zomer al enkele gouden, brons tinten.

Nu komt ook Gosh dus met een betaalbaar alternatief. Gosh is verder ook een heel fijn merk om mee te werken.

Wat zit er in deze collectie?

Gosh Giant Sun Powder

In de zomer is een bronzer een absolute must have. In deze collectie vind je een lekker grote in een mooi gouden doosje. Of hij met shimmer of zonder shimmer is, zullen we moeten afwachten in de winkel. Zelf persoonlijk vind ik een beetje shimmer wel fijn voor in de zomer.

Gosh Extreme Art Liner

Voor de durvers onder ons, vind je ook 2 eyeliners in goud en zilver. Zelf hou ik niet zo van opvallende ogen, maar ik vrees dat ik toch eens ga kijken naar een gouden eyeliner, lijkt me erg speciaal.

Gosh Trio Eyeshadow

Dat Gosh veel pigment heeft is een feit, alhoewel de Tropical Passion collectie een beetje tegensloeg. In de collectie vind je een warm gouden palet genaamd Gold Digger en een cool zilver eyeshadow palet genaamd Silver Fox. Wat een coole namen trouwens.

Gosh Nagellak

Van de nagellakjes van Gosh ben ik absouluut een fan. En ook hier weer hebben we een gouden en een zilvere. Deze staan al op mijn verlanglijstje.

Gosh Powder kwast

En last but not least een grote poederkwast, ik weet niet juist of die vast in hun assortiment zit of niet. Iemand een idee?

 

Algemene conclussie, dit ziet er een collectie uit om in het oog te houden!

Entry filed under: Uncategorized.

Good girl vs Bad girl Te winnen

22 reacties Add your own

  • 1. Janneke  |  mei 14, 2009 om 9:04 am

    Volgens mij zit die poederkwast wel vast in de collectie, althans ze hebben iig wel al poederkwasten nu! Ik vind het een leuke collectie! Maar of ik het ga kopen.. geen idee

    Beantwoorden
  • 2. Daisy  |  mei 14, 2009 om 9:36 am

    Die gouden nagellak is echt geweldig!

    Maar is dit LE, of er ‘extra’ bij?

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:35 pm

      Geen idee nog niet, nog even afwachten zeker!

      Beantwoorden
  • 4. Rebecca  |  mei 14, 2009 om 12:11 pm

    ik MOET die goude en zilvere nagellak hebben
    ben al zo lang opzoek naar een goede goude nagellak & die zilvere kan er dan ook wel mooi bij.
    verrry nice (:
    Vraag me inderdaad ook wel af of het LE is..

    Beantwoorden
  • 5. S.  |  mei 14, 2009 om 12:25 pm

    Die poederkwast hebben ze wel al even denk ik, ik heb hem toch al in het kruidvat gezien, en ikzelf heb de blush brush :).
    Jammer genoeg komen die nieuwe collecties niet binnen in de kruidvaten waar ik kom :(. Waar kun je nog Gosh kopen in Belgie? X

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:33 pm

      Ik vrees enkel bij het kruidvat, alle bij mijn weten toch.

      Beantwoorden
  • 7. Evelien  |  mei 14, 2009 om 1:07 pm

    Ziet er leuk uit! De poerderkwast zit vast in het assortiment, bij de grotere fillialen, althans.

    Beantwoorden
  • 8. Jazz  |  mei 14, 2009 om 1:51 pm

    Uh, niet om de pret te bederven maar dit is de LE van de zomer van VORIG jaar 😉

    Beantwoorden
  • 13. Nathalie  |  mei 14, 2009 om 3:06 pm

    die poederkwast zit vast in het assortiment, ik gebruikt hem, is echt een goede kwast.

    Beantwoorden
  • 14. Kellyy  |  mei 14, 2009 om 3:36 pm

    Ooooh leuke dingen!
    Hebben hebben hebben!

    Beantwoorden
  • 15. Anneloes  |  mei 14, 2009 om 3:36 pm

    De gouden en zilveren eyeliner heb ik inderdaad…

    Beantwoorden
  • 16. Hanne  |  mei 14, 2009 om 3:54 pm

    nice! ziet er heeel mooi uit, je lippen zijn zooo mooi 😉

    Wat ik net las: http://deltacephei.nl/?p=3881!!!!!!!!!!!!!!!

    Beantwoorden
  • 17. Benthe  |  mei 14, 2009 om 4:25 pm

    De nagellakejs zijn mooooi! Ik wil die gouden! even de swatches afwachten!

    Beantwoorden
  • 18. Mel  |  mei 14, 2009 om 6:03 pm

    Die eyeliner was er ook al idd. Heb m afhelopee zaterdag uit de 50 cent bak van het kruidvat gevist (wiehee) vind m alleen vre-se-lijk), smeert niet lekker, past nergens bij.
    Gebruik m wel s als soort basis voor smokey eye 🙂

    Beantwoorden
  • 19. Jelisha  |  mei 14, 2009 om 6:19 pm

    Haha zeg , merci voor de link ;p

    Beantwoorden
  • 20. Sophia  |  mei 14, 2009 om 6:38 pm

    Wauw, ik vind deze collectie echt heel mooi! Alleen wel jammer dat de Kruidvat bij mij in de buurt geen Gosh verkoopt..

    Beantwoorden
  • 21. Rosa  |  mei 14, 2009 om 7:46 pm

    Ik zou de grijze trio wel wilen!

    Beantwoorden
  • 22. Iris  |  mei 14, 2009 om 8:16 pm

    Superleuk. Ik zou de bronzer && brush wel willen. Ligt er een beetje aan wat de prijzen gaan zijn 😛

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Pagina’s

Archief