Te winnen

mei 15, 2009 at 7:13 am 5 reacties

Niet bij mij, maar wel bij de uber sympathieke Senna kan je een brush guard set winnen van Coastal Scents. Wat moet je hiervoor doen. Heel simpel gewoon een comment achter laten op haar blog. Klik hier om Senna haar blog te bezoeken.

Oh ja terwijl je daar bent lees dan ook eens de wel zeer uitgebreide review van Senna hierover!

Entry filed under: Uncategorized.

Gosh Golden Glamour Kleine wasjes, grote wasjes laat maar lekker draaien

5 reacties Add your own

  • 1. Kelly  |  mei 15, 2009 om 4:27 pm

    Die heb ik al!
    Gewonnen op een andere blog 🙂

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 15, 2009 om 7:23 pm

      Goed zo, en vind je ze ook goed?

      Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  mei 15, 2009 om 8:28 pm

    Jaa zeker!
    Leuke winactie Senna 🙂

    Beantwoorden
  • 4. glamourista  |  mei 15, 2009 om 9:33 pm

    ik heb ook meegedaan =D

    Beantwoorden
  • 5. Senna  |  mei 16, 2009 om 8:19 pm

    Nogmaals bedankt Evi voor het promoten, er hebben al zodanig veel mensen mee gedaan dat ik begin te twijfelen of ik er niet een aantal andere had moeten inslaan. De volgende keer maar..xx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


