Good girl vs Bad girl

mei 14, 2009 at 8:41 am 39 reacties

Op het LBT-forum worden regelmatig wel eens make up contest gehouden, waarmee je een leuke prijs kan winnen. De creaties zijn steeds ongeloofelijk mooi. Je moet zelf maar eens een kijkje nemen op het Lushiousbeautytalk forum of nog beter wordt gewoon lid van het forum!

Deze keer was het een good girl, bad girl thema. Erg leuk, was het niet dat ik prutste met mijn camera en nu de kleur heel raar staat, waardoor ik maar 3 foto’s had om uit te kiezen 😦

Hierbij toch mijn inzending. De good girl is niet echt een good girl, meer the girl next door in sweet pink. En de bad girl ook daar liep het weer even mis. Ik kan alleen maar mijn camera automatisch laten afgaan, als ik de smileshutter opzet, waardoor je ongeloofelijk hard moet lachen eer het afgaat. Met andere woorden een bad girl met een mega smile!

Ik heb ook even strategisch voordeel genomen van mijn borsten, want tja dat hoort nu éénmaal bij een bad girl look.

 

Entry filed under: Uncategorized.

Sterke vrouwen: Chantal Thomass Gosh Golden Glamour

39 reacties Add your own

  • 1. Janneke  |  mei 14, 2009 om 9:05 am

    Wauwwie mooi !

    Beantwoorden
  • 2. Kellyy  |  mei 14, 2009 om 9:20 am

    Leukk Evi!
    Echt coole foto´s haha 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Daisy  |  mei 14, 2009 om 9:37 am

    Gaaf! En je ogen bij de ‘bad girl’ zijn erg mooi 🙂

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:35 pm

      Dankje Daisy!

      Beantwoorden
  • 5. Shohoda  |  mei 14, 2009 om 9:50 am

    Gave foto’s hoor!

    Beantwoorden
  • 6. Marijke  |  mei 14, 2009 om 10:49 am

    leuke foto’s!

    Beantwoorden
  • 7. sofie  |  mei 14, 2009 om 10:55 am

    Wat een leuk kleedje! Love it!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:36 pm

      Eigenlijk is het een topje, in het paars is ie echt graaf!

      Beantwoorden
  • 9. Senna  |  mei 14, 2009 om 12:17 pm

    Wow, heel mooi hoor! Ben benieuwd welke girl Steve het liefste ziet 😉
    xx

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:34 pm

      Ik denk Naked Girl hahaha 🙂

      Beantwoorden
  • 12. lala  |  mei 14, 2009 om 1:09 pm

    “Ik heb ook even strategisch voordeel genomen van mijn borsten, want tja dat hoort nu éénmaal bij een bad girl look.”

    hahahaha dat was ook het eerste wat ik dacht.

    Moooie foto’s en leuk gedaan! Zou je een keer een fotd filmpje willen maken? Precies stap voor stap hoe je je opmaakt?
    Ben zo benieuwd hoe je dit nou precies doet, heel mooi!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:32 pm

      Ik ben nog een beetje aan het zoeken, hoe dit best te doen. Maar ik beloof er komt er spoedig ééntje aan.

      Nou ja die borsten moesten nu toch wel eens van pas komen eh!

      Beantwoorden
    • 14. Senna  |  mei 14, 2009 om 9:01 pm

      Hi Lala, ik wilde je even een vraag stellen kun je mij hierover een mail sturen (stylemepretty@live.nl)? Thanks!

      Beantwoorden
  • 15. ais  |  mei 14, 2009 om 1:14 pm

    gaaaaaf! 😀

    Beantwoorden
  • 16. glamouristaa  |  mei 14, 2009 om 2:18 pm

    wow! heel geweldig gedaan 😀

    Beantwoorden
  • 17. Lizzy  |  mei 14, 2009 om 3:13 pm

    Supermooi! Erg leuk om te zien !

    Beantwoorden
  • 18. Sintha  |  mei 14, 2009 om 3:16 pm

    Je hebt echt een heel mooi lichaam 🙂 waar is dat zwarte topje van? haha

    Beantwoorden
  • 19. Joëlle  |  mei 14, 2009 om 3:46 pm

    Haha echt heel leuk gedaan! Je lacht alleen wel heel lief voor een bad girl.. 😉

    Beantwoorden
  • 20. Hanne  |  mei 14, 2009 om 4:09 pm

    haha zo grappig een bad girl met zo een smile 😀
    Maar erg leuk allebei! xx

    Beantwoorden
  • 21. Elien  |  mei 14, 2009 om 4:29 pm

    Aah supermooi 🙂
    Zo grappig, bij bad girl lach je zo ongelofelijk hard 🙂

    Beantwoorden
  • 22. Mri.  |  mei 14, 2009 om 4:56 pm

    Echt 2 mooie foto’s!

    Beantwoorden
  • 23. Eva  |  mei 14, 2009 om 4:56 pm

    Mooie looks; ik vind good girl toch beter bij je staan 😉

    Beantwoorden
  • 24. Sascha  |  mei 14, 2009 om 5:40 pm

    Wat heb je dat leuk gedaan!

    Beantwoorden
  • 25. Hanne  |  mei 14, 2009 om 6:04 pm

    wow, super mooi! je lippen zijn echt prachtig !

    (Check trouwens de Belgische elf site, sorry dat ik dit in je no buy moet zeggen, maar dan kan je erna bestellen hé, als je wilt xD)

    Beantwoorden
  • 26. Rebecca  |  mei 14, 2009 om 7:16 pm

    Zowel het brave als het stoute meisje zijn mooi : )
    Ik was daarnet naar je “bad girl” creatie aan het kijken, vriendlief was over mijn schouder aan het meekijken en vroeg ONMIDDELLIJK: aha, wie is dat ???? Hij was duidelijk onder de indruk… ; )

    Beantwoorden
  • 27. Chantall  |  mei 14, 2009 om 9:11 pm

    WOUW! Je bent een prachtige meid. 😀

    Beantwoorden
  • 28. Hayat  |  mei 14, 2009 om 9:28 pm

    Woow, like it!

    Beantwoorden
  • 29. Kerstin  |  mei 15, 2009 om 10:38 am

    Leuk gedaan!

    Beantwoorden
  • 30. Dhini  |  mei 15, 2009 om 1:39 pm

    Leuke foto`s

    Beantwoorden
  • 31. Debby  |  mei 15, 2009 om 3:29 pm

    Mooi opgemaakt =] Dat donkere staat je altijd goed vind ik!

    Beantwoorden
  • 32. glamourista  |  mei 15, 2009 om 3:57 pm

    door jou heb ik ook nog snel meegedaan 😀 Foto’s staan ook op mijn blog. k vind die wedstrijden altijd zo leuk!!

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  mei 15, 2009 om 7:24 pm

      Ik zag het vanochtend al, was alleen in een haast dat ik niets achterliet! Mooie foto’s hoor!

      Beantwoorden
  • 34. Flori  |  mei 15, 2009 om 6:03 pm

    Wauw, prachtig! Allebei! 😀

    Beantwoorden
  • 35. Gabriella  |  mei 15, 2009 om 10:22 pm

    Good girl is erg mooi., vooral je ogen. Staat je goed.

    Ik gok trouwens dat je een Sony camera hebt. De smileshutter kan je ook uit zetten. Nog een keer op het smileknopje drukken en foto maken met de knop ernaast. Ook heeft de smileshutter verschillende standen. Soft medium & hard. Zoiets..

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  mei 16, 2009 om 8:12 am

      Idd ik heb een Sony camara, enig idee hoe je automatisch trekt zonder Smile Shutter?

      Beantwoorden
      • 37. Gabriella  |  mei 21, 2009 om 10:54 pm

        Als het goed is heb je an de bovenzijde van je camera drie knoppen, namelijk:
        – on/off
        – een ovale om foto’s te maken
        – een kleintje met een smile

        – On/off spreekt voorzich
        – Ovale is om normale foto’s te maken
        – Smile is om een foto te kunnen maken als je lacht.

        Waarschijnlijk gebruik je nu de smileknop. Als je de ovale knop gebruikt, maak je foto’s op het moment dat jij het wilt, niet op het moment dat je camara dat wilt. Althans op mijn DSC-W290 werkt dat zo.

        Mocht jij alleen een smile knop hebben, dan zou je het beste SOny kunnen bellen op:+3120 65 81 911

        Succes!

        O’ja, misschien staat het ook wel in de handleiding van je camera 😉

        Beantwoorden
        • 38. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:58 am

          Ik neem zo dadelijk mijn fototoestel in de hand, op zoek naar mijn ovale toets.

          Ja de handleiding god knows waar die ligt 🙂

          Beantwoorden
  • 39. Ivy  |  mei 16, 2009 om 6:41 pm

    Leuke looks, Evi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


