Archive for februari 12, 2009

FotoD Tempting

Vanavond ga ik wat drinken met wat vriendinnen, zoals elke donderdagavond. Lekker gezellig, om het weekend al een beetje in te gaan. Het is dan ook niet zo druk en kan je gewoon babbelen zonder te roepen. Sommige vriendinnen van mij, gaan altijd voor de gratis chips die je dan krijgt, de boefers 🙂

Dit is mijn look voor vanavond, ik heb het Tempting eye palet gebruikt van MAC. In het echt is het vele feller dan op de foto, ik moet dringend eens een goede camera kopen denk ik.

 

Gebruikt:

 

– Foundation MAC Studiofix NC25

– Concealer MAC Select Cover Up NW30

– Blush MAC Pinch Me

– MSF MAC Redhead

– Mascara Covergirl Super Tick Lashes

– MAC Fluidliner Blacktrack

– Lipstick MAC Hug Me

-Nagellak OPI Calypso Blue

– Lustreglass MAC Beaux

 

 

 

 

Close up oog

Closeup Mond

 

Hier zie je mijn jurkje van asos, ik weet niet of ik er helemaal weg van ben. Ik vind het me nogal dik maken, wat vinden jullie?

 

Hebben jullie nog tips voor mij? Ik hoor ze graag in de comments 🙂

februari 12, 2009 at 1:33 pm 24 reacties

“Vergeet je maat, ontdek je vorm, verander je leven”

Laatst kwam ik een heel leuk boek tegen in de bibliotheek (ja ik ben nog oldfashion, en ga graag langs de bib 🙂 ), namelijk “Stijlgids voor ieder figuur” van Trinny & Susannah.

 

Het belangerijkste in dit boek is dat je lichaamsvorm het belangerijkste is om je goed te kleden, en dus niet je maat. Hier ben ik het dus absoluut met eens, naar mijn menning wordt het begrip ‘maat’ een beetje overrated. Zelf heb ik ook absoluut niet de perfecte maat, toch vinden de meeste mensen mij een goed figuur hebben, dankzij de illusie van kleding wel te verstaan :). Want laten we eerlijk zijn kleding maakt de man of de vrouw!

 

Dit boek gaat dan ook niet over hoe het bereiken van de perfectie, maar het gaat er meer om dat je leert hoe er geweldig uit te zien met dat wat je hebt. In hun boek bespreken zij twaalf lichaamsvormen, die je hieronder kan vinden. Heb ff een foto uit het boek genomen.

 

 

 

 

 

Beetje meer uitleg over elke type, omdat sommige moeilijk leesbaar zijn 🙂

 

 

Zuil:

 

– Schouders en heupen zijn even breed

– Smalle taille

– Lange benen

 

 

Lolly:

– Grote borsten

– Smalle taille

– Smalle heupen

– Lange benen

IJshoorntje:

  • – Brede schouders
  • – Kleine borsten
  • – Geen taille
  • – Smalle heupen
  • – Lange, slanke benen

 

Vaas

                                – Grote borsten

– Langer, getailleerd middel

– Heupen, even breed als borsten

– Slanke dijen en benen

 

Zandloper:

 

                       – Grote borsten

– Korte, maar duidelijke taille

– Grote heupen

– Forse dijen

 

Cello:

 

                     – Grote borsten

– Korte taille

– Grote heupen

– Grote  borsten

 – Forse dijen

 – Slanke onderbenen

 

Wijnglas:

 

                            – Brede schouders

– Grote borsten

– Geen taille

– Smalle heupen

– Lange benen

 

Baksteen: 

 

                                 – Brede schouders

– Geen taille

– Gemiddelde buik

– Platte kont

– Flinke dijen

  – Flinke kuiten

 

Appel:

 

– Gemiddelde borsten

– Buik groter dan borsten

– Redelijk platte kont

– Prima benen

 

Kegel:

-Gemiddelde borsten

– Smalle taille

РBuik is ok̩

– Grote dijen

– Flinke kuiten

 

Peer:

 

– Kleine borsten

– Lange taille

– Platte buik

– Dubbele heupen

 – Dikke benen

 

Bel:

 

                                     – Smalle schouders

– Kleine borsten

– Kleine, korte taille

– Stevige dijen

– Grote kont

 

 

Ik ga proberen elke lichaamsvorm te bespreken met een aantal do’s and don’t, enkele kledingtips, en bekende celeberties. Ik volg dus een beetje het boek, met mijn eigen raad en foto’s.

Ik ben zelf een vaas, en daarmee ga ik ook beginnen.

Laat je me even weten welke vorm jij bent?

februari 12, 2009 at 6:55 am 18 reacties

Balou de kat

Hierbij enkele foto’s van mijn super schattige kat Balou. Balou is een Britse korthaar van ongeveer 9 maanden oud.

Het is echt een flodderbeest, hij volgt me altijd overal. Zijn favoriete plekje om in slaap te vallen is mijn schoot, dan snurkt hij zachtjes (en nee ik bedoel niet ronken). Het snurken kan soms wel vervelend zijn ‘snachts, dan maakt ie een beetje veel lawaai.

Verder houdt ie er van om ’s nachts de deuren te openen, door er met zijn kopje zachtjes tegen te duwen, zodanig ze uit slot vallen.

De eerste keer dat ik dat hoorde heb ik echt doodsangsten uitgestaan, ik dacht echt dat er een inbreker in huis was. Heb toen zelfs mijn vriend naar huis laten komen, om alles te checken, gelukkig was het de kat 🙂

 

Op de onderste foto’s werd ie gewassen wegens een huidschimmel, hij vond het niet erg leuk zoals je kan zien op de foto’s 🙂

 

En enkele funny cat pic, ik ben hier zelf erg fan van, hopelijk beleven jullie er ook wat plezier aan 🙂

 

februari 12, 2009 at 6:47 am 14 reacties


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief