Filmpje: Review Style Warrior collectie MAC

juni 15, 2009 at 10:20 am 18 reacties

Entry filed under: Uncategorized.

How to apply Cheek Stain Jelly Pong Pong Nieuwe Site!!!!

18 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  juni 15, 2009 om 11:20 am

    Hi Evi! Zoals je weet ben ik een tijdje niet online geweest en zo te zien heb ik een hele hoop gemist, heb je site erg gemist en zal later vandaag alle posts en filmpjes eens rustig in me op gaan nemen en bekijken. Wat betreft de Style Warrior had ik jammer genoeg wat minder geluk als jij. Ik heb enkel 2 producten gevonden en de andere producten die ik wilde hadden ze helaas niet meer bij de MAC counter 😦 Overigens is de BNB l/s wat mij betreft wel echt liefde! Vind hem wel mooier gecombineerd met een balm of een glosje om hem net dat beetje extra kleur te geven. Voor nu kijk ik in elk geval uit naar de MAC Naked Honey, ik heb daar ook al wat leuke items tussen gevonden. Zo blijven we bezig he 😉
    Liefs Senna xx

    Beantwoorden
  • 2. Kelly  |  juni 15, 2009 om 12:36 pm

    Erg leuk filmpje Evi!
    Ben benieuwd hoe de Brave New Bronze Lipstick mij staat, ik doe er denk ook een glossje overheen, vind ik toch wat mooier!
    De bronzer is ook echt liefde, en ik denk dat ik de Gold Rebel lipglass ook nog wil!

    Beantwoorden
  • 3. Marianne  |  juni 15, 2009 om 2:42 pm

    Erg leuk filmpje! Ik volg al sinds enige tijd je site, het is leuk om een mede-Belg te volgen via een blog :). Weet jij toevallig of ze in Antwerpen de Rose Romance collectie nog hebben of was deze écht maar limited? Ik weet écht niets van make-up en heb nog nooit een voet in de MAC binnengezet (of enige andere winkel). Dus…volgende dinsdag heb ik een afspraak voor een make-over, en ik vind deze collectie echt geweldig.

    Beantwoorden
  • 4. steffi  |  juni 15, 2009 om 3:04 pm

    ik was dan minder te vinden voor brave new bronze 😀 zo zie je maar weer eens dat smaken fel verschillen :-), maar het is op zich wel een hele leuke collectie :-).

    Beantwoorden
  • 5. ais  |  juni 15, 2009 om 3:19 pm

    Hee! ik zit op kantoor dus ik kan ‘m nie tmet geluid kijken hihi dat doe ik lekker thuis> maar ik zou ook zoooo graag de bronzer uit deze collectie willen oeioeioei. Heb je enig idee hoe lang de collectie nog in de winkels ligt? Ik ben 23 juni jarig muha dan heb ik weer centjes!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  juni 15, 2009 om 9:03 pm

      God dan moet je wat geluk hebben, het verkoopt snel en goed!

      Beantwoorden
  • 7. Tessa  |  juni 15, 2009 om 4:28 pm

    ik vind de brave enw bronze je wel goed staan hoor 🙂 is een kwestie van smaak zeker

    Beantwoorden
  • 8. Astrid  |  juni 15, 2009 om 4:28 pm

    Tof filmpje en goed uitgelegd alles! x

    Beantwoorden
  • 9. Laura  |  juni 15, 2009 om 4:54 pm

    Leuk fimpje, ik vind die dat BNB je wel goed afgaat, zeker met die gloss erover vind ik hem mooi.
    Ik heb vandaag mn spulletjes trouwens gehad, bedankt 😀

    Beantwoorden
  • 10. Naomi  |  juni 15, 2009 om 6:41 pm

    Welke kleur nagellak heb je op??? Donkerpaars? Vind het echt mooi!

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  juni 15, 2009 om 9:01 pm

      Sexy Divide van Essie

      Beantwoorden
  • 12. Martine  |  juni 15, 2009 om 7:27 pm

    Leuk filmpje! Ik vind vooral de lipstick die je op het eerst showt heel gaaaaf! (Ook de buitenkant, met dat poema ofzeau .. ?)

    x Martine

    Beantwoorden
  • 13. Joëlle  |  juni 15, 2009 om 7:52 pm

    Vind het echt super leuk dat je zoveel filmpjes post 🙂 Veel succes met je nieuwe site. Ben heel benieuwd hoe die er uiteindelijk uit gaat zien!!

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  juni 15, 2009 om 8:58 pm

      Nog heel even geduld dan 🙂

      Beantwoorden
  • 15. Joëlle  |  juni 15, 2009 om 8:39 pm

    Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar de ‘bruin zonder zon’ die je op dit moment gebruikt. Je ziet er zo mooi bruin uit!!

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  juni 15, 2009 om 8:58 pm

      Ja eh, maar vandaag is het er terug afgewassen, ideaal voor een feestje, ik ben nu aan het zonnebanken geslagen, ja ik wil echt niet spierwit onder de zonnebank 🙂

      Beantwoorden
  • 17. Janine  |  juni 16, 2009 om 7:06 am

    Leuk filmpje!!!

    Beantwoorden
  • 18. xromeex  |  juni 16, 2009 om 8:05 pm

    Vind je filmpjes echt heel leuk!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


