Coastal Scents: 88 warm eyes palet

juni 14, 2009 at 11:22 am 21 reacties

Coastal Scents blijft ons maar verwennen, weer is er een nieuw palet!! Coastal Scents is vooral bekend om zijn 88 palette met shimmer of mat, wel voor de liefhebbers is er nu een 88 warm eyes palet. Dit eyeshadow palet bevat een mix van matte en shimmer/pearl eyeshadows. Namelijk 42 matte en de rest met een mooie gloed.

De kleuren gaan van zilver blauw naar camo groen, aardekleurig, peachy, steengrijs,heel erg veel bruine kleuren en voldoende highlighters.

Een ideaal palette dus met naar mijn mening heel erg mooie kleuren, dat de kwaliteit goed is, is gewoonweg een feit!  Je kan het kopen voor 24,95$, ooh bij mij begint het te jeuken, maar omdat ik voor een lange leveringstermijn vrees en binnekort op vakantie ben, wacht ik nog even. Wel ben ik benieuwd of jullie dit palette aanschaffen?

Laat het me weten in de comments!

Entry filed under: Uncategorized.

Balou in de doos How to apply Cheek Stain Jelly Pong Pong

21 reacties Add your own

  • 1. Merel  |  juni 14, 2009 om 11:30 am

    wow! mooie palette! Ik weet alleen niet of ik het aan ga schaffen. Wel hele mooie kleurtjes moet ik zeggen!

    Beantwoorden
  • 2. glamourista  |  juni 14, 2009 om 11:31 am

    oooh! die wil ik zeker hebben zeg 😀 Wat mooi!

    Wel gek… ik zou in theorie koude kleuren moeten gebruiken, maar warm staat toch echt mooier.

    Beantwoorden
  • 3. vivaglamx3  |  juni 14, 2009 om 11:35 am

    oeh weer iets dat ik niet ga kunnen weerstaan 😛
    Denk je dat Zoeva die in de toekomst dan misschien ook verkoopt?
    Vind het via hun webshop gemakkelijker en aangezien zij veel gelijkaardige palettes hebben..?

    Beantwoorden
  • 4. Cees  |  juni 14, 2009 om 12:15 pm

    Ooh wauw, leuk! Dat wordt weer een nieuw puntje op mijn wishlist 😉 xxx

    Beantwoorden
  • 5. Renee  |  juni 14, 2009 om 1:07 pm

    Mooi palet 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Margot  |  juni 14, 2009 om 1:40 pm

    Leuke kleurtjes! Ik was nog aant twijfelen over een coastal scents palette (want ik ben niet echt het flashy type) maar dit wordt hem wel waarschijnlijk!

    Beantwoorden
  • 7. Kellyy  |  juni 14, 2009 om 1:46 pm

    Oh my god, ik wil m zeker!
    Haha echt mijn kleuren!

    Beantwoorden
  • 8. BakedwithLove  |  juni 14, 2009 om 1:48 pm

    Oh wat mooi!! Ik hoop dat Zoeva die binnenkort ook verkoopt, want ik bestel het dan toch liever bij hun 🙂

    Beantwoorden
  • 9. Dara  |  juni 14, 2009 om 2:04 pm

    supermooi, en net als kelly; echt míjn kleuren 😀

    Beantwoorden
  • 10. Eva  |  juni 14, 2009 om 2:29 pm

    oh deze wil ik echt hebben!

    Beantwoorden
  • 11. steffi  |  juni 14, 2009 om 2:40 pm

    oh wow super, ik ga ook nog even wachten en ze dan proberen te kopen via ebay 🙂

    Beantwoorden
  • 12. Caro  |  juni 14, 2009 om 7:41 pm

    ooh die vind ik echt heel mooi
    maar ik mag niet bestellen op internet:(

    Beantwoorden
  • 13. Lies  |  juni 14, 2009 om 9:10 pm

    heel mooi! wil ik zeker 🙂 Ik heb ondertussen al drie palletten van coastal scents. En ik heb altijd heel snel gekregen. Een weekje en half na de bestelling zaten ze al in de bus.

    Beantwoorden
  • 14. elke  |  juni 14, 2009 om 9:58 pm

    leuk dat ze steeds nieuwe hebben!

    Beantwoorden
  • 15. Kerstin  |  juni 14, 2009 om 10:47 pm

    Mooi Pallet! Misschien over paar maandjes, nu moet ik geld sparen voor de vakantie

    Beantwoorden
  • 16. Miszcroquet  |  juni 14, 2009 om 11:02 pm

    Is deze nou duurder in vergelijking met de anderen? Of heb je het hier in dollars staan? want normaal kost zo pallet toch rond de 15 euro?

    Beantwoorden
  • 17. Jenn.  |  juni 15, 2009 om 10:59 am

    Ooh jij bent zo slecht voor mn portemonee he!
    Haha, super mooie kleuren lijken het me.
    Nouja dan maar weer een paar uurtjes extra werken he.
    Je moet er wat voor over hebben(A)

    Beantwoorden
  • 18. Ivy  |  juni 15, 2009 om 4:50 pm

    Ziet er erg mooi uit. Maar ik twijfel een beetje aan de kwaliteit van die palettes. Iemand al ervaring met een 88 of 96 palette?

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  juni 15, 2009 om 9:02 pm

      Ik heb een 88 en 28 en ben hiervan echt content!

      Beantwoorden
  • 20. JJEENNYY  |  juni 15, 2009 om 5:31 pm

    Heel mooi, ik had altijd zoiets met de andere palette’s dat het zoveel kleuren waren die ik nooit voor mijzelf zou gebruiken maar deze kleuren zeker wel!

    Deze ga ik zeker binnenkort aanschaffen

    Beantwoorden
  • 21. Senna  |  juni 15, 2009 om 8:14 pm

    En dan te bedenken dat ik nog geen van deze paletten heb, foei, foei, foei. Op dit moment ben ik echt een beetje MAC verslaafd geworden en heb nog een vrij lang verlanglisjtje ben ik bang dat ik nog even niet aan het kopen van deze palette zal toekomen. Echt te erg!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


