Men@Beauty: What men will never get about beauty

juni 13, 2009 at 8:23 am 44 reacties

Dat beautyland een onbekende wereld is voor menig mannen is een feit. In de rubriek Men and Beauty brengen we beide werelden een stapje dichter bij elkaar. We beantwoorden namelijk alle vragen wat mannen nu altijd al hebben willen weten over beauty en omgekeerd. Stap aan boord van deze make up trip!

Vandaag bespreken we “What men will never get about beauty”.

The joy of Lush

 

Waarom vrouwen zot zijn op Lush. Wie wil er nou een stinkend stuk klei dat er bovendien alles behalve appeteitelijk uitziet, over zijn gezicht smeren?  Ok als het nu nog gratis was, en ze de drol van de ezel gebruikte, maar no way om voor dat te betalen.

Sexy sproetjes

Waarom vrouwen hun sproetjes verbergen met foundation het is net zoals een prachtige decollté verstoppen

What’s wrong with all in one?

Waarom vrouwen 8 verschillende soorten cremes nodig hebben om hun lichaam te hydrateren. Terwijl jij het al jaren doet met die zelfde Nivea creme voor 8€ bij de plaatselijke supermarkt.

Watch out little kitty!

Waarom vrouwen sinds Mascha haar filmpje in de kattenbak van de kat zitten, om er een gezichtsmasker van te maken.

Take a picture

Waarom vrouwen vragen om van hen een foto te nemen in de Sephora in Italië. Euh lichtelijk biografisch 🙂

Look into my mouth!

Waarom vrouwen met hun mond wagenwijd open mascara aanbrengen, waarbij je goed dat stukje boterham van vanochtend kan zien. 

Looking good!

Waarom vrouwen er 4 tot 5x zolang overdoen om hun klaar te maken voor een feestje, terwijl ze er geweldig uitzien in slechts een sweater.

Swatches

Waarom vrouwen uren lang naar een paar streepjes op iemand hand kunnen kijken, die ze dan vervolgens in vaktermen, ‘swatches’ noemen?

 

Heb jij ook een leuk lijstje met “Wat men wil never get about beauty”, aarzel dan niet om me te contacteren op lovetomakeup@live.be

Entry filed under: Uncategorized.

Jelly Pong Pong Balou in de doos

44 reacties Add your own

  • 1. Janneke  |  juni 13, 2009 om 8:55 am

    Ik moest gewoon lachen =’D vooral om die sephore picture, mascha’s masker en de swatches =’DD

    Beantwoorden
  • 2. xJanine.  |  juni 13, 2009 om 9:01 am

    Whahaha zo leuk geschreven! 😀

    Beantwoorden
  • 3. Rosa  |  juni 13, 2009 om 9:09 am

    Hahaha!

    Beantwoorden
  • 4. Dara  |  juni 13, 2009 om 9:11 am

    haha leuk geschreven :’) echt geniaal dit, die van mascha ‘in de kattenbak’ hihi

    Beantwoorden
  • 5. Caroline  |  juni 13, 2009 om 9:21 am

    GEWELDIG dit 😉
    Zo herkenbaar ook die open mond bij het aanbrengen van mascara, en het commentaar van de andere kant hahaha

    Beantwoorden
  • 6. Malika  |  juni 13, 2009 om 9:21 am

    HAHAHAHA schitterend!

    Beantwoorden
  • 7. BeautyQueen  |  juni 13, 2009 om 9:44 am

    Geweldig!! Ik hou van deze rubriek. 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Ivy  |  juni 13, 2009 om 10:05 am

    Evi, dit is altijd zo ludiek en grappig, goed gedaan van je! Ik vind dit een fijne rubriek 🙂

    Beantwoorden
  • 9. Flori  |  juni 13, 2009 om 10:06 am

    Hahahha, die zit!! Erg leuk stukje, en erg herkenbaar ook. 😛

    Beantwoorden
  • 10. Losanne  |  juni 13, 2009 om 10:24 am

    Hahaa, dit is zooo geniaal 😀
    Ik heb me echt hélemaal kapot gelachen om die swatches, hahaha

    Beantwoorden
  • 11. Lies  |  juni 13, 2009 om 10:25 am

    haha :)!
    Dat van die Sephora heb ik zelf al es gedaan. Ik was dol enthousiast over die foto en mn vriend begreep me niet helemaal :p!

    x

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  juni 14, 2009 om 9:37 am

      Mijne wou gewoon geen foto nemen 😦

      Beantwoorden
  • 13. Stefanie  |  juni 13, 2009 om 10:27 am

    Leuk geschreven!

    Beantwoorden
  • 14. Serena  |  juni 13, 2009 om 10:31 am

    vind deze altijd zooo leuk om te lezen Evi! hoe bedenk je ze toch? en ja wat is die deal met de mond opendoen tijdens mascara opbrengen?? zovee meiden doen het! ik kan het zonder, stoer he? nou soms lichtelijk de lippen van elkaar. maar waarom?? no idea!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  juni 14, 2009 om 9:37 am

      Ik doe eens research!
      Toch trek je hele gekke bekken wanneer je mascare opbrengt, film het maar eens 🙂

      Beantwoorden
  • 16. glamourista  |  juni 13, 2009 om 10:33 am

    pure genius 😀 Dit is echt zo’n geweldige rubriek he 🙂

    Ohja, dat van de mascara doe ik niet eigenlijk :s

    Beantwoorden
  • 17. Jenn.  |  juni 13, 2009 om 11:53 am

    Haha precies!
    Moet ook altijd van mn vriend aanhoren als ik me mascara opdoe: Jenn doe je mond nou is dicht!

    En vraag me inderdaad af waarom we m open doen haha.

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  juni 14, 2009 om 9:36 am

      Echt eh, bij ons ging het er ook zo aan toe 🙂
      Ik doe eens research waarom we het doen!

      Beantwoorden
  • 19. ais  |  juni 13, 2009 om 12:07 pm

    wat een leuk stukje eevi! hahaha ik heb er nog 1 die ik gisteren hoorde:

    vriendin: ik had me nagels gelakt (doet ze nooit) en mijn vriend zei: ‘verveelde je je ofzo…?’
    vriendin vroeg: waarom?
    vriend zei: je nagels zijn paars.. (…)

    hahahaha die begrijpt het ook echt niet, het nut van nagels lakken en de hysterie rondom al die leuke kleurtjes : )

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  juni 14, 2009 om 9:35 am

      Hihihi die is inderdaad erg leuk!

      Beantwoorden
  • 21. Hanne  |  juni 13, 2009 om 2:14 pm

    Dit vind ik zo leuke stukjes 😀

    Beantwoorden
  • 22. Elien  |  juni 13, 2009 om 2:15 pm

    Haha, hilarisch 😀 Zo’n stukjes mag je meer schrijven, het is echt leuk gemaakt!

    Beantwoorden
  • 23. Cees  |  juni 13, 2009 om 2:36 pm

    Haha, ik vertelde gisteren over het kattenbakkorrels-masker aan mijn vriend en hij keek echt heeeel raar 😀
    Ik vind je Men and Beauty stukjes altijd super 🙂

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  juni 14, 2009 om 9:35 am

      Dat kan ik me wel voorstellen, is ook best raar eh!

      Beantwoorden
  • 25. Tessa  |  juni 13, 2009 om 3:38 pm

    haha ik haat mijn sproetten

    Beantwoorden
  • 26. Joëlle  |  juni 13, 2009 om 3:39 pm

    Hahaha super leuk!

    Beantwoorden
  • 27. Rebecca  |  juni 13, 2009 om 5:36 pm

    HAHAHAH geweldiggg !!

    & ik probeer mijn sproetjes ook altijd te verbergen
    vind het echt verschrikkelijk

    Beantwoorden
  • 28. Fem  |  juni 13, 2009 om 5:37 pm

    haha =D

    Beantwoorden
  • 29. Sabine  |  juni 13, 2009 om 5:55 pm

    haha, superleuk!
    vooral die van sephora en de swatches zijn grappig 🙂

    Beantwoorden
  • 30. elke  |  juni 13, 2009 om 6:41 pm

    jammer genoeg zijn het niet énkel mannen die het niet snappen, sommige van mn vriendinnen snappen ook echt niet wat ik leuk vind aan notd’s of vinden het op zijn minst heel erg bizar! en ik snap dan weer niet hoe ik zoiets logisch moet gaan uitleggen :’)

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  juni 14, 2009 om 9:32 am

      Haha ja dat is waar, beatyfreaks een soort op zich, misschien een idee voor een volgend artikel!

      Beantwoorden
  • 32. Marijke  |  juni 13, 2009 om 7:18 pm

    geweldige rubriek! lach me altijd rot met deze dingen! en zo begrijpelijk 🙂

    Beantwoorden
  • 33. Mri.  |  juni 13, 2009 om 7:53 pm

    Herken mezelf in de sproeten haha 🙂 waarop vriendlief dan zegt ‘is toch schattig?’ en ik denk’ urghhhh’

    En uh nice job again 😉

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  juni 14, 2009 om 9:31 am

      Haha toch is het echt lief hoor 🙂

      Beantwoorden
  • 35. Nina  |  juni 13, 2009 om 8:14 pm

    Haha wat een geweldig stukje! 😀

    Beantwoorden
  • 36. Willemijn  |  juni 13, 2009 om 9:43 pm

    Wahahah GEWELDIG! Heel herkenbaar!

    Beantwoorden
  • 37. Kerstin  |  juni 13, 2009 om 11:33 pm

    Hahahah leuk om te lezen!

    Beantwoorden
  • 38. Jelisha  |  juni 14, 2009 om 8:02 am

    XD en zo WAAR!

    Beantwoorden
  • 39. Miss_Sofie  |  juni 14, 2009 om 9:17 am

    mijn vriend begrijpt niet dat wanneer ik een mac-winkel voorbij loop men hartslag in de hoogte gaat!

    Ik mag niet meer naar een mac wanneer hij erbij is ;), haha

    Beantwoorden
  • 40. Senna  |  juni 15, 2009 om 8:20 pm

    Haha, toch wel een van mijn meest favoriete rubrieken! Mijn vriend probeert me ervan te overtuigen dat het laten schieten van producten het beste is wat vrouwen voor hun huid kunnen doen. Hij is echt van de puur natuur methode, en ik moet wel eerlijk bekennen zijn huid is echt flawless terwijl ik echt moet ‘werken’ om een zuivere huid te krijgen…!!

    Beantwoorden
  • 41. Rebecca nr 2  |  juni 15, 2009 om 8:49 pm

    Zaterdagavond, mijn vriend komt pas thuis, we gaan met zijn tweetjes chique uit eten en ik heb net bijna 2 uur in de badkamer bezig geweest…
    Mijn vriend: ” lieveke, zijn we weg? Je ziet er goed uit, zie je wel dat je al die make-up niet nodig hebt!”

    Grrrrr…

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  juni 15, 2009 om 8:57 pm

      Hahah die vind ik ook echt geweldig, die komt ook nog eens online te staan!

      Beantwoorden
    • 43. stefanie  |  juni 15, 2009 om 9:32 pm

      haha dat is best lullig zeg :s

      Beantwoorden
  • 44. stefanie  |  juni 15, 2009 om 9:33 pm

    dit is echt super leuk geschreven 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


