Filmpje: Stash

juni 11, 2009 at 8:54 am 53 reacties

Ik heb vanochtend een filmpje van mijn stash gemaakt, jammer genoeg is ie best vaak heel donker aangezien het nog vroeg was, nog thans heb ik al het licht in de badkamer aangestoken. Aah zo hebben jullie vast wel een idee, later volgen er nog foto’s of een filmpje in betere kwaliteit ๐Ÿ™‚

Entry filed under: Uncategorized.

Armbanden Jelly Pong Pong

53 reacties Add your own

  • 1. vivaglamx3  |  juni 11, 2009 om 10:00 am

    Leuke stash Evi ๐Ÿ˜€
    Ik vroeg me af, welke TPS geurtjes heb je dan in parfum versie?

    Beantwoorden
  • 2. Kelly  |  juni 11, 2009 om 10:19 am

    Wauww lekkr veel zeg!
    Leuk filmpje ook ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 3. Joรซlle  |  juni 11, 2009 om 11:01 am

    Ben heel benieuwd! Zit nu op school, maar ga straks zeker kijken ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 4. Louise  |  juni 11, 2009 om 11:01 am

    Niet als commentaar ofzo hoor, mr ik vond het best grappig dat je “nog thans” schreef, het is namelijk “nochtans” ;).

    En wow, mooie stash !
    X

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:26 am

      Oh echt, damn dat schrijf ik dan al 22 jaren lang fout ๐Ÿ™‚
      Thx voor er me even op te wijzen!

      Beantwoorden
  • 6. Maaike  |  juni 11, 2009 om 11:07 am

    Wowh en jouw vriend? Heeft die nog ruimte?
    Echt heel vet!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:26 am

      Ja hoor toonde ik toch, 1 kast, plaats genoeg voor hem ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 8. Maya  |  juni 11, 2009 om 11:09 am

    Ik kan het filmpje niet zien weet er iemand hoe dat komt?
    dank je!

    Beantwoorden
  • 9. Malika  |  juni 11, 2009 om 12:42 pm

    Hahaha zalig! Zo lekker veel, atlijd wel genoeg keuze ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:25 am

      Dat is waar!

      Beantwoorden
  • 11. Saskia  |  juni 11, 2009 om 1:15 pm

    Die Fizz nagellak van Chanel wilde ik afgelopen zondag ook kopen in Maastricht, maar ik heb hem niet genomen.
    Leuke stash, leuk filmpje ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:25 am

      Ik ga vandaag nog mijn nagels ermee lakken, ik ben heel benieuwd naar de kleur, het flesje is wel heel erg leuk!

      Beantwoorden
  • 13. Sintha  |  juni 11, 2009 om 2:04 pm

    Dat tafeltje is zo leuk ๐Ÿ˜€ !

    Beantwoorden
  • 14. stefanie  |  juni 11, 2009 om 2:21 pm

    wat een gafe stash ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 15. dorien  |  juni 11, 2009 om 2:22 pm

    Leuke stash!
    Dat tafeltje is echt zo schattig! :]

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:24 am

      Ja eh, dat hebben we zelf geschilderd.

      Beantwoorden
  • 17. Nele  |  juni 11, 2009 om 2:48 pm

    Wow, wat een hoop makeup/verzorgingsproducten en zo! Ik heb trouwens geholpen om je collectie EDM-blushes te doen verminderen ๐Ÿ™‚ Ben nog altijd supercontent met die 3 die ik van je heb overgekocht!

    Ooh, en ik vind die opbergdoosjes die je voor je verjaardag hebt gekregen echt supermooi!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:23 am

      Aah echt, binnekort hou ik misschien terug een verkoop van de spullen die hier toch maar liggen nietsen.

      Beantwoorden
  • 19. Alana  |  juni 11, 2009 om 2:48 pm

    WOOOW! prachtig ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 20. xJanine.  |  juni 11, 2009 om 2:58 pm

    WAUWIEEEEE :d

    Beantwoorden
  • 21. Lotte  |  juni 11, 2009 om 4:04 pm

    WOW! wat heb je veel zeg!?!?!?! :D:D:D:D:D
    Echt mooi

    Beantwoorden
  • 22. Rosa  |  juni 11, 2009 om 4:17 pm

    Inderdaad een beetje romellig maar hele mooi stash!!

    Beantwoorden
  • 23. Rebecca  |  juni 11, 2009 om 5:45 pm

    wat heb je veeeeel
    haha, ”mijn stash” ( als je het zo kan noemen ) is ook zoo vreselijk rommelig. Maarja ik kan alles nog vinden dus geen probleem, ;d

    Beantwoorden
  • 24. Willemijn  |  juni 11, 2009 om 6:11 pm

    Almighty! Haha, je hebt een boel TPS zeg!

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:22 am

      Ja ik ben een tijdje helemaal verslaafd geweest, nu heb ik genoeg voor een hele lang tijd, maar ik gebruik het dagelijk, voor het slapengaan, mmm

      Beantwoorden
  • 26. Sarah  |  juni 11, 2009 om 6:34 pm

    “da suckt echt een pak” ๐Ÿ˜€ haha dat klinkt zo grappig als iemand anders dat zegt! (ik zeg het ook altijd hoor!)

    Moest je mijn ”stash” zien ziet die van jou er nog heel netjes uit! Alles is gewoon bij elkaar in een toiletzak gedropt! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:22 am

      Eindelijk iemand die het nog ordelijk vind ๐Ÿ™‚ Haha

      Beantwoorden
  • 28. Dhini.n  |  juni 11, 2009 om 7:22 pm

    Wauw…..! Mooie stash Evie

    Beantwoorden
  • 29. Astrid  |  juni 11, 2009 om 7:28 pm

    Oh amai superleuke stash! En van mij is het ook rommelig hoor haha! Die opbergdoosjes zijn echt heel leuk trouwens..

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:20 am

      Ja eh ik vind ze ook heel fijn, maar een beetje klein voor mij, ik zal de grotere dozen zelf moeten kopen vrees ik ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 31. Marijke  |  juni 11, 2009 om 7:55 pm

    wow mooie stash! ben wel nog benieuwd naar die getinte dagcreme waarover je een tijdje terug vertelde in een van je filmpjes… welke was dat ?

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:19 am

      Ohw ja, hier moet ik nog altijd een stukje over schrijven, I’ll keep you posted!

      Beantwoorden
      • 33. Marijke  |  juni 12, 2009 om 8:24 pm

        goed! ๐Ÿ™‚ heb nu staaltjes van de Louis widmer getinte dagcreme, nu nog testen! ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
        • 34. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 10:16 pm

          Oh daar heb ik eens een zelfbruiner gehad van voor me gezicht, die werkte echt zooo fout, hopelijk bevalt dit je wel!

          Beantwoorden
  • 35. Tessa  |  juni 11, 2009 om 8:11 pm

    misschien bakjes, mandjes in je kasten zetten? en uhh roept dit geen gevoel op om een nieuwe project 10 pan te doen? :p als je zoveel hebt vergeet je sommige dingen omdat er zoveel keuze is vind ik

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:18 am

      Manden lijken me idd wel nog mooi voor te zetten, volgende keer als we bij Ikea zijn, ga ik er zeker eens naar zien.
      Euh hell no, dat ik terug begin aan ยจProject 10 Pan!
      Ik ben gewoon te zwak, er zijn veel te veel mooie dingen ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 37. Losanne  |  juni 11, 2009 om 9:04 pm

    Haha, die van mij ziet er ook niet uit, alles zit maar op 1 plek gedumpt, ik moet toch eens van die laatjes aanschaffen. Maar dan zit ik weer met mn bodylotions en scrubs en shampoo enzo. Nouja, ik zie wel:)

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:17 am

      Ik vind laatjes echt niet mooi, zou ook zo lomp staan in onze badkamer ๐Ÿ™‚
      Nee gewoon een beetje meer kasten, en dan kan ik overal wat minder zetten.

      Beantwoorden
  • 39. elke  |  juni 11, 2009 om 11:36 pm

    ik ben eig ook benieuwd welke TPS je dan in parfumversie gekocht hebt ๐Ÿ™‚

    superleuke stash, maar idd, vele dingen gebruik je ws niet vaak omdat je er niet gemakkelijk aankan!

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:16 am

      2x Juicy Couture die is echt te lekker, Dreama en Pink Sugar!

      Ja het zou iets makkelijker mogen staan, gelukkig heb ik altijd ruim de tijd ‘sochtends dus dan kijk ik wel eens rustig tussen al die spullen.

      Beantwoorden
  • 41. Kerstin  |  juni 12, 2009 om 12:59 pm

    Supermooie stash en veel haha! Wordt jouw vriend niet gek van je al je spullen haha?

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 10:21 pm

      Knettergek, en dan ben ik nog alle spullen aan het bad vergeten te tonen ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 43. Anne  |  juni 12, 2009 om 1:37 pm

    Supermooie stash Evie ! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 44. Hanne  |  juni 12, 2009 om 2:39 pm

    waaw zoveeeel! haha in vergelijking met mijn stash..
    Dat tafeltje vind ik echt suprmooi! en die dozen maken het helemaal af ๐Ÿ™‚ eneumm als je nog edm dingen wil verkopen, laat maar weten ๐Ÿ˜‰ X

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 10:21 pm

      Ik ga denk ik toch eens zien of ik nog spullen kan missen, want het wordt echt te veel ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 46. Nina  |  juni 12, 2009 om 4:21 pm

    Haha wat heb jij veel zeg! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 47. Birgit  |  juni 12, 2009 om 4:28 pm

    Wat een mooie stash =) Je hebt alles wat je nodig hebt, en de opbergdoosjes zijn ook heel mooi! Echt een gave stash

    x

    Beantwoorden
    • 48. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 10:20 pm

      Ja ik ben echt heel blij met die doosjes, zoo cute!

      Beantwoorden
  • 49. anne  |  juni 12, 2009 om 5:34 pm

    wat een coole stash
    alleen niet zo handig ja in die kastjes haha
    dat witte tafeltje is wel leuk zeg!
    maar heb jij nou een bril (dat zag ik bij het open maken van het bobbi brown palet) haha

    Beantwoorden
    • 50. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 10:20 pm

      Ja ik draag een bril, heb er een aantal, zal binnekort eens mijn bril opdoen in een filmpje ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 51. steffi  |  juni 12, 2009 om 5:39 pm

    je vriend heeft wel een heel ordelijk kastje, staat erg leuk voor een jongen! mooi stash, maar ik zou zo irritant worden van de rommel maar ik moet wel zeggen dat ik een pietje precies op dat gebied ben :D!
    tof ik denk dat je veel plezier hebt aan al je make up producten =d

    Beantwoorden
    • 52. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 10:19 pm

      Ja maar eer ik mijn spullen ordelijk krijg, heb ik echt mega veel plaats nodig ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 53. Senna  |  juni 15, 2009 om 8:25 pm

    Mooie verzameling heb je Evi! Ik ben bang dat ik net als jij ben zo niet erger qua het opbergen van mijn spullen. Het probleem is gewoon dat we te veel spullen hebben en dan komt het al snel wat rommeliger over. Ik probeer nu in elk geval al mijn douche, huidverzorgingsproducten en geurtjes etc op te maken omdat dit al een GROOT verschil zal maken. Bovendien weet je dat ik niet al mijn spulletjes mee kan zeulen over de Oceaan dus ik moet wat he ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


