Armbanden

juni 10, 2009 at 8:43 am 39 reacties

Gisteren won ik deze fantastische armband bij Caraline van In De Watten, ik was en ben nog steeds super blij met mijn prijs. Dus ik dacht, waarom post ik niet eens al mijn lievelingsarmbanden. Sieraden kunnen je outfit echt dat net ietsje meer geven. Ik heb dan ook heel wat verschillende, want afwisseling is fun!

Een grote oranje blinkende armband, in het echt geven de stenen in het licht  best veel blingbling af. Niet echt een subtiele armband te noemen dus:)

Heel erg leuke armband met een beige, bruine en oranje ovale steen.

 

Twee simpele zwarte armbanden. Ideale basicsstuks passen bij iedere outfit!

 

 

Turqouise met goud, lekker zomers, jammer genoeg heb ik niets in turqouise 😦

Deze heb ik dus ook in het zwart, maar in het paars kon ie me ook niet ontbreken! Deze is echt heel erg leuk om te dragen.

Ook deze heb ik al in het blauw, en nu in het rood. Ja het double shopping syndroom slaagt ook toe in de sieradenwereld 🙂

Een classic witgouden armband die ik van mijn vriend heb gekregen voor ons 5-jarig samen zijn. Jammer genoeg heb ik hem nog niet zo vaak aangehad omdat ik hem zelf niet kan aandoen.

Een gouden armband, erg leuk bij zwart.

Nog een gouden armband die gevlochten is.

Een roze bedelarmband die ik kreeg van een Secret Santa Swap.

En dan mijn laatste aanwinst, een zwart met gouden gevlochten armband van Asos. Na Rosa deze bij mij 8x ofzo had besteld, was ik toch wel heel erg benieuwd naar deze armband. Tot mijn verassing zat het echt heel goed ingepakt. In een grote zwarte doos, en daarin een kleiner zwart doosje, erg leuk om aan iemand kado te geven. Deze armband kosten 10,95£.

Hij is echt heel erg leuk, hij oogt heel erg chique als je hem bij een zwart jurkje draagt! Zo dit waren mijn armbanden, wat zijn die van jou?

Entry filed under: Uncategorized.

Site info Filmpje: Stash

39 reacties Add your own

  • 1. Kelly  |  juni 10, 2009 om 8:52 am

    Ooh wat leuk dat je m gewonnen hebt!
    Je wou m super graag he!
    Kheb express niet mee gedaan aan de winactie 😉
    De rest van je armbanden is ook superrrrrr, vooral de paarse en turqouise!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:19 am

      Express niet meegedaan 🙂
      Er deden bijna 100 mensen ofzo mee, dus ik heb echt super veel geluk gehad!

      De turquoise ik weet niet bij wat ik hem moet dragen?

      Beantwoorden
  • 3. elke  |  juni 10, 2009 om 10:08 am

    ik vind die laatste en die simpele zwarte het leukst 🙂
    ik draag het zelf eig niet vaak, hoewel ik er veel heb :’) ze lijken me altijd in de weg te zitten, of teveel lawaai te maken, of ik krijg ze idd zelf niet toe, of sommige (met rekkers) plukken aan die fijne armhaartjes en dat doet pijn :’)

    i know, ik ben een watje 😛

    maar ben dus nog steeds op zoek naar de perfecte basic armband, die geen enkele van die minpunten heeft :’) iemand tips? 😛

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:17 am

      Haha elke armband heeft inderdaad wel iets zoals je hier boven zegt!
      Vooral het geluid kan ik me aan ergeren!

      Beantwoorden
  • 5. esra  |  juni 10, 2009 om 11:43 am

    Heel mooi 🙂 Vooral de 3 gouden

    Beantwoorden
  • 6. Louise  |  juni 10, 2009 om 11:57 am

    Waaw wat mooi :). Ik zie dat echt graag zo’n armbanden, maar ik heb te dunne polsjes 😦 Helaas! X

    Beantwoorden
    • 7. Ivy  |  juni 10, 2009 om 9:39 pm

      Ik heb net hetzelfde probleem, te dunne polsen 😦

      Beantwoorden
      • 8. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:04 am

        Vervelend lijkt me dat, maar kan je dan ook geen met een reker ofzo kopen?

        Beantwoorden
        • 9. glamourista  |  juni 12, 2009 om 11:38 am

          Dat heb ik ook :p ik heb ze voor de grap eens gemeten: 14 centimeter :s

          Ze vallen bij mij zo van mijn polsen en hand af vaak… niet handig 😉

          Beantwoorden
  • 10. Kim  |  juni 10, 2009 om 12:06 pm

    Congrats met je winst! Ik vind de eerste gouden de mooiste.

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:14 am

      Thx het was vast al mijn geduim dat geholpen heeft 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Lija  |  juni 10, 2009 om 12:07 pm

    Gefeliciteerd Evi! Wow, die roze armband is echt stunning, zoooo mooi! Die gaat jou heel mooi staan 😀

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:12 am

      Thx, hopelijk arriveert ie snel van het warme Spanje in het regenachtige België

      Beantwoorden
  • 14. Cees  |  juni 10, 2009 om 12:18 pm

    Ooh leuk, is dat niet diegene die je zo graag wou winnen? 🙂 en wauw, ik ben verliefd op je gouden armbanden!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:11 am

      Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa die wou ik super super graag, I’m a lucky girl 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Sarah  |  juni 10, 2009 om 1:46 pm

    Die laatste is inderdaad heel erg mooi!

    Beantwoorden
  • 17. Rebecca  |  juni 10, 2009 om 2:25 pm

    Die van asos is echt heeell erg mooi !
    waar komt die armband vandaan met de beige, bruine en oranje ovale stenen ? Die vind ik ook echt heel leuk

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:09 am

      Die komt van Forever21, ooit eens mee besteld 🙂

      Beantwoorden
  • 19. xJanine.  |  juni 10, 2009 om 2:27 pm

    Die van asos is het moooooooist! En gefeliciteerd met je gewonnen armband =] hihi.

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:09 am

      Dankje, ik ben ook super trots op mezelf 🙂

      Beantwoorden
  • 21. ais  |  juni 10, 2009 om 2:37 pm

    wooo je hebt er veel : ) ik vind die turqiose echt het allermooiste waar heb je die gekocht ? Ik heb zelf ook superveel armbanden, even kijken of ik ergens een fotootje heb..
    ja deze http://twitpic.com/71iu3
    het is wel een oude foto van toen ik nog bij mijn ouders woonde haha dus je kunt je voorstellen er is een hele hoop bijgekomen. iK heb ze opgestapeld op een wc-rolhouder, de ideale opbergmethode 😀

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:09 am

      Haha ik vind de opbergmethode echt geweldig!!!!
      En ik denk dat je even veel armbanden als mij hebt hoor.

      Beantwoorden
  • 23. Elien  |  juni 10, 2009 om 3:52 pm

    Oooh, die van Asos is echt supermooi!

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:08 am

      Echt een must have armband, zeker voor in de winter!

      Beantwoorden
  • 25. Serena  |  juni 10, 2009 om 5:40 pm

    zoooo joh!! wat veel! ik draag haast geen armbanden, eigenlijk heel weinig sieraden, terwijl mijn moeder hele prachtige maakt van edelstenen en parels (pearlmania.nl) en zelf ook megaveel heeft. ik vind ze ook wel mooi, maar vergeet ze steeds te dragen! zonde he. ik ga mezelf maar aanleren om meer sieraden te dragen 🙂

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:07 am

      Ff reclame maken 🙂 Haha
      Nee ik check hem eens na, die van je mama. Ooh ik vergeet het overdag ook vaak hoor, maar wanneer we uitgaan heb ik altijd een armband aan!

      Beantwoorden
  • 27. Rebecca nr 2  |  juni 10, 2009 om 6:21 pm

    Wow, wat een leuke armband heb je gewonnen!
    Die van ASOS heb ik ook, die is leuk hé en hij past bij (bijna) alles

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:06 am

      Ja eh, ik ben er echt super blij mee, ik wist dat nr 12 me geluk ging brengen 🙂

      Beantwoorden
  • 29. Rosa  |  juni 10, 2009 om 6:44 pm

    De laatste is het leukst!

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:06 am

      Haha omdat jij die al zoveel x hebt besteld 🙂 🙂 🙂

      Beantwoorden
  • 31. Dorien  |  juni 10, 2009 om 7:08 pm

    Die van ASOS is prachtig!!
    ik ga hem na de examens kopen denk ik :]

    Zou je misschien is een stash filmpje
    van je nagellakjes kunnen laten zien
    ik ben er redelijk benieuwd naar

    of misschien een filmpje van alles

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:05 am

      Heb jij geluk, dat komt er vandaag aan 🙂

      Beantwoorden
  • 33. vivaglamx3  |  juni 10, 2009 om 8:24 pm

    Die van ASOS is super leuk!!
    En die van Caroline ook, die zal je echt mooi staan! xX

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:05 am

      Ja eh, en ik vond hem zoo mooi verpakt, ik dacht die zit vast in een gewoon plastiek zakje, nee hoor in 2 mooie zwarte doosjes.

      Beantwoorden
  • 35. Cindy  |  juni 10, 2009 om 8:24 pm

    Leuke armbanden allemaal Evi !

    Ik ben er ook zo gek van, heb er een paar van Fiva, die zijn ook zo mooi.

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:04 am

      Fiva, dat ken ik niet, ik zal het eens googelen.

      Beantwoorden
      • 37. Caroline  |  juni 11, 2009 om 11:52 am

        Is een geweldig merk sieraden uit Nederland, superhip!

        Beantwoorden
  • 38. steffi  |  juni 11, 2009 om 7:36 pm

    oh proficiat! tof dat je gewonnen hebt :D, is een mooie armband

    Beantwoorden
    • 39. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:19 am

      Ja en jji ook proficiaat met je There Care set, zo’n fijne producten!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


