Urban Outfitters

juni 9, 2009 at 8:52 am 8 reacties

Urban Outfitters is een enorme hippe lifestylestore, naast trendy kleding vind je er ook schoenen, gekke kado’s en make up. Wat dacht je van een voodoopop om je ex-lief of je baas een lesje te leren? Of zeven valse snorren, eentje voor elke dag van de week?  Een aapje om je nagels te laten drogen? Maar ook lipgloss in de vorm van een taartje en heuse eyeshadow paletes.

Wel goed nieuws voor onze niet Antwerpenaars, je kan ook lekker online bestellen, (klik hier). Ze verzenden zowel naar Nederland als België en dit voor 10,95£.

Pleat Front Bubble Dress £38.00
 
You’re Old Candles £6.00
 
Insight Bow Tie Dress £38.00
 
Zigi Snake Buckle Sandal £85.00
 
Housework Apron £15.00
 
Fuzzy Cheetah Tank £28.00
Who’s Naked Game £25.00 

Kimchi & Blue Printed Chiffon Tunic £45.00 
 
Ash Original Kid Suede £125.00 
 
 
 
 

Entry filed under: Uncategorized.

MAC Graphic Garden Collectie Site info

8 reacties Add your own

  • 1. Kim  |  juni 9, 2009 om 9:42 am

    Oeh, dit is verleidelijk. Die schoenen vind ik superleuk en ik zag gisteren in een magazine dat hun leren legging helemaal niet zo duur is.

    Beantwoorden
  • 2. Kim  |  juni 9, 2009 om 9:45 am

    Oeh, verleidelijk. Die schoenen vind ik super en ik zag gisteren dat hun leren legging niet zo duur is.

    Beantwoorden
  • 3. Fashionata  |  juni 9, 2009 om 11:08 am

    My favorite store 🙂

    Beantwoorden
  • 4. Hanne  |  juni 9, 2009 om 5:24 pm

    Haha, dat aapje was echt grappig 🙂
    Ik vraag me af welke oogschaduwpalletten dat zijn…?

    Beantwoorden
  • 5. Rebecca nr 2  |  juni 9, 2009 om 5:52 pm

    Ik ben fan van de t-shirts!!

    Beantwoorden
  • 6. Serena  |  juni 9, 2009 om 8:16 pm

    Eviiii! wat doe je nou joh! ik ga volgende week naar NY en dan post je dit!!! verleidelijk verleidelijk! Nee ik hou me in. Ik kan altijd nog online bestellen 😀 but thanks for the tip though 😉

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:21 am

      Haha I’m mean!
      OOh je kan daarna ook nog altijd online shoppen eh, god wat ga je veel kopen in NY!

      Beantwoorden
  • 8. stefanie  |  juni 15, 2009 om 9:37 pm

    echt leuke dingetjes 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


