Site info

juni 9, 2009 at 12:03 pm 47 reacties

Heel binnekort komt de nieuwe site online, ik weet het ik zeg het al even, maar nu is het echt zo ver! Nu vraag ik mij af wat jullie mening is in verband met de invulling ervan. Aangezien ik alle artikels handmatig moet overplaatsen (dus terug foto’s invoegen, tekst kopiรซren en plakken), heel veel werk! Hoor ik graag wat jullie ervan vinden.

Zouden jullie dan ook even de poll in willen vullen aub?

Entry filed under: Uncategorized.

Urban Outfitters Armbanden

47 reacties Add your own

  • 1. Maaike  |  juni 9, 2009 om 12:15 pm

    ik zou zeggen: nieuwe start, nieuwe artikelen. En dat deze artikelen dan nog wel beschikbaar zijn voor mensen die ze nog graag willen lezen.

    Beantwoorden
  • 2. ilona  |  juni 9, 2009 om 12:19 pm

    ik ben het daar helemaal mee eens, het zou wel leuk zijn als deze artikelen nog een tijdje te lezen zouden zijn voor mensen die dat willen

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  juni 9, 2009 om 2:22 pm

      Tuurlijk deze blog blijft staan, ik ga hem echt niet verwijderen.

      Beantwoorden
  • 4. Sarina  |  juni 9, 2009 om 12:54 pm

    het zou leuk zijn moesten al je artikels ook op je nieuwe site staan maar als je daar dan zoveel werk mee hebt moet dat helemaal niet hoor!
    ik zou dus ook gaan voor een nieuwe start
    ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 5. Sarah  |  juni 9, 2009 om 1:10 pm

    Ik heb gekozen voor nieuwe site, nieuwe artikels
    Gewoonweg om jou het werk te besparen van alle artikels over te zetten. Natuurlijk is het ergens wel spijtig maar ach.

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  juni 9, 2009 om 2:22 pm

      Wat lief om me tijd te besparen! Ik vind het ergens ook wel jammer. Maar aah er komen vast nog super veel leuke artikels.

      Beantwoorden
  • 7. Valerie  |  juni 9, 2009 om 1:30 pm

    als je op je nieuwe site wordpress gaat gebruiken als achterliggend systeem, dan kan je heel makkelijk alle berichten die op deze site staan exporteren en importeren met maar een paar drukken op een knop!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  juni 9, 2009 om 2:21 pm

      Oh echt, ik mail je hier dan binnekort over, hoe je dit juist doet!

      Beantwoorden
      • 9. Valerie  |  juni 9, 2009 om 2:56 pm

        Doen! Da’s echt hรฉt beste knopje ooit ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
  • 10. Renee  |  juni 9, 2009 om 1:41 pm

    Het kost veel moeite, dus voor mij hoeft het niet. Ik heb toch alles gelezen, haha.

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  juni 9, 2009 om 2:20 pm

      Hihihi dat is inderdaad waar Renee!

      Beantwoorden
  • 12. Emma  |  juni 9, 2009 om 2:01 pm

    ik heb ook gestemd op ‘nieuwe start’ ๐Ÿ™‚ anders is het voor jou ook vet veel werk!
    misschien dat deze site kan blijven bestaan? dat als je een keer nog wat zegt over een ouder artikel, je hiernaar kan terugverwijzen

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  juni 9, 2009 om 2:20 pm

      Erg lief, dat jullie me werk willen besparen, en inderdaad goede tip om wat terug te verwijzen!

      Beantwoorden
  • 14. ellena  |  juni 9, 2009 om 2:02 pm

    Ik zou de hele informatieve artikelen wel mee nemen, maar de ik heb gekocht en ben misschien van plan om te kopen niet! Revieuws en dergelijke zijn enk ik wel leuk om mee te nemen. Succes iig met de overzetting naar je nieuwe site, ik blijf je wel volgen!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  juni 9, 2009 om 2:19 pm

      Dat was ik ook aan het denken, er staan een aantal leuke dingen op, die ik jammer zou vinden om hier te laten staan, maar niet alles is even ‘spannend’ om over te nemen.

      Beantwoorden
  • 16. Rosa  |  juni 9, 2009 om 2:06 pm

    Leuk! ben beniewd!

    Beantwoorden
  • 17. ais  |  juni 9, 2009 om 2:26 pm

    nieuwe site nieuw begin evi! hou deze gewoon nog een poos aan zodat mensen terug kunnen kijken als ze dat willen : )

    oooeh ik ben nieuwschierig! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 18. Mel  |  juni 9, 2009 om 2:46 pm

    maar deze blijft bestaan toch?

    Beantwoorden
  • 19. Mel  |  juni 9, 2009 om 2:46 pm

    oh ok sorry hij blijft ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 20. Annelies  |  juni 9, 2009 om 3:28 pm

    Om je tijd te besparen heb ik gekozen voor een nieuwe site, een nieuw begin ๐Ÿ™‚ Want je stop al zoveel tijd in artikels te schrijven.

    Beantwoorden
  • 21. Barbiepop  |  juni 9, 2009 om 3:31 pm

    ik zou niets overplaatsen. Ik heb hier zelf ook lang over getwijfeld maar uiteindelijk dus niets overgezet. De meesten hebben die oude artikels al gelezen dus dan is het nogal vreemd als die in ene weer voorbij komen

    Beantwoorden
  • 22. Maud  |  juni 9, 2009 om 3:46 pm

    Als deze site ook blijft dan maakt het niet uit! Dan kan je hier nog gewoon oude artikels opzoeken, maar anders is het wel heeeel jammer als alle artikels weg zijn!

    Xxx

    Beantwoorden
  • 23. Rebecca  |  juni 9, 2009 om 3:57 pm

    Een nieuwe site, is dus ook een nieuw begin
    maar het zou zonde zijn als alles verloren ging
    maar ik had al gelezen dat deze ook blijft !
    dus dan ben ik zeker voor een nieuw begin ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 24. Losanne  |  juni 9, 2009 om 4:21 pm

    Waauw, een nieuwe site. Haha, heb er zin in :).
    Ik zou ook zeggen, nieuwe site, nieuw begin.
    Maar deze blog niet verwijderen!

    Veel suc6 met je nieuwe site alvast!

    Beantwoorden
  • 25. Eva  |  juni 9, 2009 om 4:37 pm

    Ik zou ook zeggen fris beginnen! Je kunt altijd een linkje naar deze blog plaatsen zodat mensen die jou nog niet ‘kennen’ oude artikelen kunnen lezen! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 26. Louise  |  juni 9, 2009 om 6:18 pm

    Ooh, ben helemaal benieuwd naar de nieuwe site ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 27. vivaglamx3  |  juni 9, 2009 om 6:38 pm

    Ik zou ook zeggen een nieuwe start, zolang deze blog ook blijft bestaan ๐Ÿ™‚
    Ben nieuwsgierig naar je nieuwe site!

    Beantwoorden
  • 28. Anna  |  juni 9, 2009 om 6:56 pm

    ik zal gewoon opnieuw beginnen. het kost zo gigantisch veel werk om alles over te zetten..
    je hebt zo weer berichten genoeg ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 29. rooos-  |  juni 9, 2009 om 7:25 pm

    ik zou zeggen ; nieuwe site, nieuw begin! ๐Ÿ™‚
    natuurlijk is het wel leuk om alles weer gewoon te kunnen zoeken op de nieuwe site en dat je met รฉรฉn klik alles weer hebt, maarja!
    dat kost zo ontzettend veel tijd! als deze site maar blijft bestaan, is alles in orde! ๐Ÿ™‚
    ookal heb ik net zoals de meeste alle artikels al gelezen! ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 30. Flori  |  juni 9, 2009 om 7:25 pm

    Ik ga voor de leuke artikels overplaatsen! Als je alles moet doen is het inderdaad te veel werk, dat lijkt me niet bepaald een pretje. Een van de leukste artikels vind ik trouwens die met swatches, en over je lichaamsvorm!

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:21 am

      Oh god, die moet ik nog altijd afwerken.

      Beantwoorden
  • 32. Malika  |  juni 9, 2009 om 7:36 pm

    Ik zou alle artikels overplaatsen, je hebt er tenslotte veel werk aan gehad en mensen zullen toch meer je nieuwe site chekken. Plaats ze gewoon over en ga zo verder, althans dat is mijn mening ๐Ÿ™‚ Ik vind je artikels gewoon erg leuk, en het zou zonde zijn om ze niet op je nieuwe site te zetten.

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:21 am

      Goed gesproken Malika, ik volg je ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 34. esra  |  juni 9, 2009 om 11:23 pm

    Ik denk hetzelfde als hier boven ๐Ÿ™‚
    Het hoeft natuurlijk niet allemaal in 1 keer ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 35. Kelly  |  juni 10, 2009 om 9:01 am

    Ik heb ook voor de 2de optie gekozen.
    Ben superrrr benieuwd!
    Zoek je geen mensen voor je nieuwe site, voor artikeltjes ofzo ;)?

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:17 am

      Altijd welkom ๐Ÿ™‚ Heb je gemaild.

      Beantwoorden
  • 37. Roooooooos  |  juni 10, 2009 om 11:32 am

    Ben heeeel benieuwd naar je nieuwe site! ๐Ÿ˜€

    Na enige twijfel heb ik toch gekozen voor ‘alle artikelen overplaatsen’ Ik weet dat het je waarschijnlijk veel werk kost (het hoeft dan natuurlijk ook niet allemaal in รฉรฉn keer) maar ik vind รกl je artikels zo ontzettend leuk (ik zoek ook regelmatig een artikel of filmpje terug) en het lijkt me tof om alles gewoon terug te kunnen lezen! ๐Ÿ™‚
    Tenzij deze site ook blijft bestaan (maar dan gesloten zegmaar) maargoed weet niet of je betaald voor je huidige domein, dat zou dan wel een beetje jammer zijn namelijk.

    Succes met je nieuwe site en ik wacht in spanning af… haha;)

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:16 am

      Ik vind het ook wel jammer om ze hier dan een beetje verloren te laten staan, dus ik ben toch al begonnen aan het overplaatsen, iets meer werk, maar aah ja, dan staan ze er ook voor eeuwig, hopelijk ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 39. Roooooooos  |  juni 10, 2009 om 11:34 am

    Ah ik lees net dat deze blijft bestaan, wat dat betreft is het voor jouzelf misschien wel handiger om gewoon een nieuwe start te maken! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:15 am

      Ik ben toch al stiekem begonnen met het overmaken ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 41. glamourista  |  juni 10, 2009 om 12:26 pm

    Ik heb ze zelf ook handmatig overgeplaatst, maar via de HTML-functie en het waren een stuk of 50 artikelen denk ik. De reacties heb ik niet meegenomen.

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:10 am

      Ik zit nu aan een 274 artikels, beetje veel om alles mee te nemen, dus ik selecteer een beetje ๐Ÿ™‚
      Maar het zijn vooral de foto’s, die je dan terug moet uploaden via de databank van de andere site, in plaats van photobucket.

      Beantwoorden
  • 43. Hayat  |  juni 10, 2009 om 6:53 pm

    Ik zou het niet doen, nieuwe site nieuw begin idd!
    En mensen kunnen altijd nog op deze blog dingen opzoeken aangezien deze toch nog blijft bestaan haha ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
    • 44. lovetomakeup  |  juni 11, 2009 om 7:05 am

      Ik ben toch begonnen aan het overzetten ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 45. stefanie  |  juni 11, 2009 om 2:36 pm

    ik neem aan dat je nog steeds wordpress gaat gebruiken als programma
    dan kun je alles overkopieren zonder dat je alle foto’s opnieuw hoeft in te voeren

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  juni 12, 2009 om 7:24 am

      Ik denk niet dat het wordpress is, alle het ziet er toch anders uit ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 47. Lotte  |  juni 11, 2009 om 5:28 pm

    Leuk dat er een nieuwe site komt ๐Ÿ™‚
    Ik begrijp best dat je niet alle artikelen over wil plaatsen, dus kan je het beste een nieuwe site, een nieuw begin.
    Wel zou ik deze site laten bestaan zodat we nog wel de oude artikelen terug kunnen lezen en bekijken ๐Ÿ˜›

    Liefs

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


