Kérastase Masqintensive

juni 8, 2009 at 12:04 pm 9 reacties

Ik had er al veel goeds van gehoord van Sofie, maar donderdag kocht ik mijn eerste productjes. Latere reviews volgen dus nog.

Masquintense Fijn haar  is een intensief voedend masker dat droog haar opniew zacht, gemakkelijk te ontwarren en soepel maakt.

Werking:

Voedt intens zonder het haar te verzwaren dankzij de versoepelende en gladmakende bestanddelen

Resultaat:

Glanzend, soepel en perfect gemodelleerd haar.

Gebruik:

Op gewassen, handdoekdroog haar aanbrengen. Lok voor lok verdelen en doorkammen. Enkele ogenblikken laten inwerken, goed emulgeren en vervolgens zorgvuldig uitspoelen

Mijn mening:

Na een toch wel zware fysieke inspanning voor mijn haar, namelijk heel wat tinten lichter, verdient het een mooie beloning. Ik besloot mijn haar te verwennen met Masqintense van Kérastase. Een masker is veel intensief voedender dan een conditioner. Je kan het best op je lokken verdelen, en dus niet op de bovenkant van je haar, want dat maakt je haar zwaarder, waardoor je minder volume krijgt. Ik laat het zelf een goede 5 minuten intrekken voor het beste resultaat.

Het masker smeert enorm fijn uit, het smelt een beetje in je haar. Na uitspoelen voelt mijn haar echt zo zacht, helemaal wat anders dan mijn Lush spullen. De geur is ook echt lekker, precies een beetje kapper spelen in je eigen bad! Mijn haar ziet er nu gezond en glanzend uit, maar dit kan ook aan mijn nieuwe snit liggen. Ik kom er later dus nog op terug. Jammer genoeg kost het natuurlijk meer, je betaalt voor een potje van 200ml 29,90€. Best veel, maar je hebt best weinig nodig voor je haar te kunnen voeden.

 

 
 

 

 

Entry filed under: Uncategorized.

Glowy Look! MAC Graphic Garden Collectie

9 reacties Add your own

  • 1. Sarah  |  juni 8, 2009 om 12:46 pm

    Mijn haar kan ook wel eens een goed masker gebruiken na dat jaren kleuren!
    Waar heb je deze gehaald?

    Beantwoorden
  • 2. Renee  |  juni 8, 2009 om 2:58 pm

    Klinkt goed 🙂 Alleen de prijs is wat minder, haha.

    Beantwoorden
  • 3. Benthe  |  juni 8, 2009 om 3:00 pm

    klinkt fijn! Zelf zal ik nooit zoveel geld uitgeven aan een masker, dus ik ga nog maar verder opzoek naar een beataalbaarder masker!

    Beantwoorden
  • 4. beautifulface  |  juni 8, 2009 om 4:01 pm

    Producten van Kerastase zijn echt superlekker.
    Heb de Curl oléo gehad, echt zo’n lekker kappersgeurtje!
    Kérastase is een goeie keus!

    Beantwoorden
  • 5. Sintha  |  juni 8, 2009 om 4:05 pm

    Wat is een snit? ^^

    Beantwoorden
    • 6. Sarah  |  juni 8, 2009 om 7:19 pm

      een nieuw kapsel! 😉

      Beantwoorden
  • 7. Nathalie  |  juni 8, 2009 om 5:33 pm

    Hey, weet jij soms wat de release datum is van de Naked Honey MAC collectie in België? 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Fashionata  |  juni 9, 2009 om 8:04 am

    op 11 juni komt de Naked Honey collectie uit 🙂 Ik wil er ook heel wat spulletjes van 🙂

    Evi, geloof mij, het zijn de beste producten 🙂

    Beantwoorden
    • 9. Nathalie  |  juni 9, 2009 om 6:51 pm

      Ik dacht dat het pas in Juli uitkwam?

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


