Glowy Look!

juni 7, 2009 at 8:31 am 57 reacties

Ik was gisteren helemaal in de mood, voor een healty glow look! Ik ging dan ook aan de slag met de Strobe Cream en MSF Perfect Topping van MAC, voor die gloed op je wangen.

Natuurlijk hou je dan best je ogen neutraal, maar toch ook met dat net iets meer! Ik heb zelf mijn all time favourite palette gebruikt namelijk Bobbi Brown Neutral Eyes. Hierin zitten echt super mooie kleuren, die perfect uitkomen voor een alledaagse look, maar ook voor een avondlook.

Om het geheel af te werken koos ik voor Lollipop Loving, een peach achtige lipstick met een mooie glans.

Verder zien jullie mijn nieuw kapsel, een heel stuk korter, ja ook ik ook ik had last van ‘lelijke’ puntjes, dus de schaar er in. Kort maar gezond glanzend haar willen we. Het is ook veel lichter geworden en in combinatie met het opgeknipte kapsel, is dat echt wel een stuk pittiger. Veel blonder dan dit, ga ik niet gaan, want dat zou niet meer bij mij passen, ik ben eigenlijk eerder een brunette dan een blondine. Tegen de herfst ga ik dan ook voor een radicale omekeeer, diep chocolade bruin, benieuwd, blijf dan zeker de website volgen ๐Ÿ™‚

Om deze post af te sluiten, zien jullie ook mijn nieuw jurkje van Pauline B.ย gekocht bij AS Adventure, jaja wie dacht dat je daar enkel suffe sportspullen kon kopen, vergist zich ruimelijk! Zoals ook mijn vriend, die een uur moest wachten eer ik de hele collectie had kunnen bekijken en passen. Tja een hele nieuwe collectie, dat komt ook niet zo vaak voor, dat ik dat in รฉรฉn keer moet bekijken!

Ze verkopen er een hele andere collectie van Vero Moda, dan ze in de winkel zelf verkopen, daarnaast vind je er Villa, DEPT (jaaa het coole merk DEPT!), Pauline B (waarover later meer!).

Het jurkje is een geweldige paarse kleur met een strikje van voor, wat het iets frivool geeft.

Entry filed under: Uncategorized.

Preview Night: MAC Style Warrior Kรฉrastase Masqintensive

57 reacties Add your own

  • 1. Lies  |  juni 7, 2009 om 8:35 am

    Mooi Evi ๐Ÿ™‚
    x

    Beantwoorden
  • 2. BeautyQueen  |  juni 7, 2009 om 8:44 am

    Mooi. Je haar zit daar ook leuk,

    Beantwoorden
  • 3. Naomi  |  juni 7, 2009 om 8:48 am

    Je haar is echt prachtig! Een stuk vlotter dan voorheen! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:19 am

      Das waar het hing maar een beetje de vorige keer, ook niet echt pretty.

      Beantwoorden
  • 5. Laura  |  juni 7, 2009 om 8:54 am

    Mooi gedaan je make up en je haar zit super leuk zo! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 6. Eva  |  juni 7, 2009 om 9:05 am

    Je kapsel is echt heel mooi, staat je goed!

    Je jurkje ziet er zover ik kan zien ook erg leuk uit!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:18 am

      Ja ik kreeg het niet helemaal op de foto ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 8. Hanne  |  juni 7, 2009 om 9:37 am

    Je haar is echt suprmooi! x

    Beantwoorden
  • 9. Fashionata  |  juni 7, 2009 om 9:42 am

    Wowwww, zoooo mooi! Je haar is echt super!!!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:18 am

      Thx nu zijn we helemaal klaar voor de zomer eh!

      Beantwoorden
  • 11. Flori  |  juni 7, 2009 om 9:44 am

    Mooi zeg, je kapsel ook! Staat echt lekker vlot!

    Beantwoorden
  • 12. Ivy  |  juni 7, 2009 om 9:47 am

    Wat een mooi kapsel, zowel de snit als de kleur staan je erg goed! Bij welke kapper ga je?

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:18 am

      Ik woon boven een kapper, lekker makkelijk dus ๐Ÿ™‚
      Hairlinea genoemd.

      Beantwoorden
  • 14. Sarah  |  juni 7, 2009 om 10:01 am

    Wow, zo is het echt blond! ๐Ÿ˜€ En dan overstappen op donkerbruin in de herfst, dat zal eventjes wennen zijn! Alluwel ik het zelf ook heb ๐Ÿ˜€ ben normaal blond en verf mijn haar al twee jaar donkerbruin en ik zou het niet meer anders willen eigenlijk!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:17 am

      Dat blond verdwijnt natuurlijk tegen september al een beetje eh, dan zie je eigen kleur ertussen, die een stuk donkerder is, dan valt het niet ineens zo super hard op. Al hoewel ik durf best wel radicaal zijn hoor! Ik post binnekort eens een bruin haar pic.

      Beantwoorden
  • 16. Kellyy  |  juni 7, 2009 om 10:07 am

    Wauww wat zie je er mooi uit Evi!
    Je haar is ook kei gezond nou ๐Ÿ™‚
    Kheb pas ook een stuk van mn haar moeten knippen, omdat t zo dood was haha, maar het kijkt nu wel gezonder!

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:16 am

      En toch blijft het moeilijk om een stuk van je lang gespaard haar op te geven ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 18. Vera Camilla  |  juni 7, 2009 om 10:08 am

    wowsa!
    Staat je goe-oed! ๐Ÿ˜€ erg mooi, i like your new hairdue! ๐Ÿ˜€ Zo blond, i love it!

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:15 am

      Wel ff wenen hoor, het is inderdaad een stuk lichter! Volgende keer terug heel donker ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 20. glamourista  |  juni 7, 2009 om 10:52 am

    heel leuk zeg!

    Beantwoorden
  • 21. ais  |  juni 7, 2009 om 10:53 am

    evi wat zie je er stralend prachtig uit !: ) Ik vind het blonde haar je juist super goed staan !! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 22. Lotte  |  juni 7, 2009 om 10:56 am

    echt super! Vooral je HAAR ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 23. Kerstin  |  juni 7, 2009 om 11:17 am

    Wow echt heel mooi, En je nieuwe kapsel + kleur staat goed bij je!

    Beantwoorden
  • 24. Astrid  |  juni 7, 2009 om 11:18 am

    Looking good!!

    Beantwoorden
  • 25. evelien  |  juni 7, 2009 om 11:37 am

    Je ziet er echt super mooi uit meid!! je haar staat goed zo licht en op geknipt. en de kleren zijn ook leuk! helemaal goed dus ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 26. Ryanne  |  juni 7, 2009 om 12:26 pm

    Omg Evi!
    You look so beautiful!
    Er mooi kapsel en de make-up is erg tof ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 27. Daisy  |  juni 7, 2009 om 12:43 pm

    Je ziet er echt heel mooi uit, super!

    Beantwoorden
  • 28. Elien  |  juni 7, 2009 om 1:28 pm

    Wow, dat is echt supermooi!
    En een leuk kleedje ook ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 29. Annigje  |  juni 7, 2009 om 3:06 pm

    Ik vind de glowy look heel erg mooi! Ik vind het mooi dat blonde! Het is net of het je eigen haarlkeur is.. helemaal niet nep. En het kapsel is lekker pittig. Ik vind het helemaal geslaagd ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 30. Louise  |  juni 7, 2009 om 4:06 pm

    Echt heel knap ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 31. Sharon  |  juni 7, 2009 om 4:14 pm

    Wouw evi!
    Je nieuwe kapsel staat je echt super! Blond staat je echt goed!

    xx

    Beantwoorden
  • 32. Yasmin  |  juni 7, 2009 om 4:18 pm

    Dat haar staat je egt heel goed!!:D

    Beantwoorden
  • 33. Rebecca nr 2  |  juni 7, 2009 om 4:18 pm

    Evi, je ziet er super fantastisch uit!!!

    Beantwoorden
  • 34. Maaike  |  juni 7, 2009 om 4:37 pm

    Meid, wat zie je er prachtig uit. Ook je makeup is super mooi!!

    Beantwoorden
  • 35. Eline  |  juni 7, 2009 om 5:13 pm

    Je haar is super mooi! Is het een soort boblijn?

    Beantwoorden
  • 36. Chantall  |  juni 7, 2009 om 5:32 pm

    Prachtig!
    Inderdaad een mooie look met een healthy glow.
    En die kort geknipte lokjes staan je zo mooi!

    Beantwoorden
  • 37. Tessa  |  juni 7, 2009 om 5:47 pm

    Hรฉ je hebt je haren nu hetzelfde als mij :d zelfde snit, zelfde kleur! staat je supermooi xXx

    Beantwoorden
  • 38. Nele  |  juni 7, 2009 om 5:59 pm

    Waw Evi, je bent bijna niet meer te herkennen ๐Ÿ˜› Ik vind je kapsel heel erg geslaagd, super! De glowy look is ook helemaal gelukt, echt prachtig ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 39. elke  |  juni 7, 2009 om 6:00 pm

    okรฉ ik ga niet in herhaling vallen :p wat zij allemaal zeggen dus :’)

    Beantwoorden
  • 40. Maud  |  juni 7, 2009 om 6:09 pm

    Wauwie, je haren zijn echt super leuk!

    Xxx

    Beantwoorden
  • 41. Mri.  |  juni 7, 2009 om 6:55 pm

    Wauw jou haren ๐Ÿ˜ฎ moet het toch ook ff zeggen ๐Ÿ™‚ want tis echt mooi

    Beantwoorden
  • 42. steffi  |  juni 7, 2009 om 7:16 pm

    het kleedje ziet er erg leuk uit!

    Beantwoorden
  • 43. Saskia  |  juni 7, 2009 om 7:45 pm

    Je haar is echt mooi ๐Ÿ™‚
    Mooie lengte, mooie snit, mooie kleur…alles mooi ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 44. Malika  |  juni 7, 2009 om 8:36 pm

    Iedereen zegt het, dus ik val in herhaling maar woooow you look so beautiful ๐Ÿ™‚ je haar & de make-up, prachtige combinatie.

    Beantwoorden
  • 45. Lisanne  |  juni 7, 2009 om 9:23 pm

    Ik vind je kapsel super Evi!

    Beantwoorden
  • 46. Christine  |  juni 7, 2009 om 9:26 pm

    Woooooow lookin’ good woman!!!
    Ik vind je haar ook heel erg mooi, ben er jaloers op!

    Beantwoorden
  • 47. Laura  |  juni 7, 2009 om 9:27 pm

    Mooie look en ik vind je nieuwe kapsel echt heel leuk!

    Beantwoorden
  • 48. Carina  |  juni 7, 2009 om 9:56 pm

    Wow, leuk je haar zo!
    (Ja je zal me wel niet kennen, ik reageer niet zovaak, maar ik ben een trouwe lezer van je blog!)

    Beantwoorden
  • 49. Miszcroquet  |  juni 7, 2009 om 10:46 pm

    Ik vind je haar superrrrrrr leuk zo!!!, staat je heel erg goed !!

    Beantwoorden
  • 50. Lushious Babe  |  juni 8, 2009 om 9:27 am

    Fuut fuut, Evi!! Je bent een beauty en de glowy look is supermooi geworden! En het jurkje dat je aanhebt, wil ik ook!! ๐Ÿ˜€

    XXX

    Beantwoorden
  • 51. Karina  |  juni 8, 2009 om 11:15 am

    Je ziet er echt leuk uit zo… je haar is moooooooi!!!!

    Beantwoorden
  • 52. Rebecca  |  juni 8, 2009 om 3:04 pm

    Ik vond je haar altijd al wel mooi hoor, maar dit is ook echt pretty.
    de look is ook erg leuk gedaan =d

    Beantwoorden
  • 53. Nadia  |  juni 8, 2009 om 3:21 pm

    Ik vind deze look echt heel mooi!!!

    Beantwoorden
  • 54. Gonny  |  juni 8, 2009 om 3:22 pm

    Wat zie je er prachtig uit meid!! A real bombshell!

    Beantwoorden
  • 55. Lee;  |  juni 8, 2009 om 7:34 pm

    Staat je super ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 56. Serena  |  juni 8, 2009 om 7:36 pm

    blonde lokken + donkere bambi ogen = WOW! staat je goed Evi!

    Beantwoorden
  • 57. stefanie  |  juni 11, 2009 om 2:27 pm

    wauw de hele look is perfect ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


