Preview Night: MAC Style Warrior

juni 6, 2009 at 9:36 am 25 reacties

De swatches in het filmpje zijn niet echt goed te zien, ik post ze dan ook later dan. Tevens ga ik morgen ook nog meer tips en tricks posten die tijdens de presentatie werden gegeven.

 

Hierbij nog enkele foto’s van in de winkel, let hierbij op het model heeft dus geen haarband aan ofzo. Het is volledig met airbrush technieken opgebracht, heel erg knap gedaan!

 

Entry filed under: Uncategorized.

What to wear? Glowy Look!

25 reacties Add your own

  • 1. Sarah  |  juni 6, 2009 om 10:09 am

    Het topje/jurkje dat je aanhebt in je filmpje is helemaal geweldig!
    Van waar heb je dat? 😀

    Beantwoorden
  • 2. Evelien  |  juni 6, 2009 om 10:10 am

    Leuk filmpje weer Evi, Lijkt me echt super om een keer bij zo een avond te zijn! jammer dat het een beetje tegenviel voor je deze collectie! Kijk uit naar de swatches! 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Eva  |  juni 6, 2009 om 10:56 am

    wow knap gedaan!

    Beantwoorden
  • 4. NIW  |  juni 6, 2009 om 11:46 am

    Ik vind het topje wat je aan hebt wel erg leuk en heb je trouwens alweer een stukje van je haar af laten knippen of zie ik het verkeerd? 🙂

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:31 am

      Nee dat hebt je volledig correct, het wordt steeds korter en korter, binnekort heb ik geen haar niet meer! 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Kelly  |  juni 6, 2009 om 12:07 pm

    Heel leuk filmpje Evi 😀
    En je topje is idd super!
    Wat had je zelf nou eigenlijk gekocht?
    Alleen een lipstick en lipgloss?
    Kben wel benieuwd naar mijn lipstick 😉
    Had je mn adres nog, of moet ik die nog even sturen?

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:30 am

      Het is een jurkje van de WE. Heel erg leuk met allemaal vlinders op.
      Ik heb tot nu toe enkel een lipstick en lipgloss, maandag ga ik de rest ophalen 🙂

      Ja ik heb je adres nog, hij is al op de bus!

      Beantwoorden
  • 8. steffi  |  juni 6, 2009 om 12:42 pm

    ik ben vandaag ook wat gaan ophalen 😀 zijn wel toffe dingen tussen vooral de lustre drops zijn amazing 😀 en ook die gold rebel lipgloss! zoals je zei. ik heb love rock ook, maar ik waarschuw je pas op met dat ding! het is al te snel tttttttoo much.. misschien dat het anders overkomt op jou omdat je blonde haren hebt, maar bij mij komt ie heel snel als ordinair over in combinatie met mijn donkere haren :-).

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:29 am

      Oei too much glans of roos? Heb jij tippy ook? Kan je hem daar mee vergelijken?

      Beantwoorden
  • 10. Tessa  |  juni 6, 2009 om 1:16 pm

    wat heb je weer een superhip kleedje aan

    Beantwoorden
  • 11. Charmain  |  juni 6, 2009 om 1:49 pm

    Je truitje is inderdaad super! Ben benieuwd waar die vandaan komt!
    En erg leuk zeg zo een avond, hopelijk doen ze dat binnekort ook hier!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:28 am

      Het is een jurkje, wit met allemaal zwarte vlinders op! Ik vind het zelf erg leuk, mijn vriend vond me precies een koe 😦 (ivm met de witte en zwarte vlekken).
      Het komt van de WE.

      Beantwoorden
      • 13. Charmain  |  juni 7, 2009 om 6:49 pm

        Hahahahaha! Ik ga morgen eens kijken, vind hem super staan bij je!

        Beantwoorden
  • 14. Emma  |  juni 6, 2009 om 4:30 pm

    wow als je het niet had gezegd had ik echt gedacht dat dat model een haarband of sjaaltje in had zeg!
    tof filmpje weer, en wat zit je haar mooi 😀

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:26 am

      Echt eh! Het was echt heel knap gedaan!

      Beantwoorden
  • 16. Rebecca  |  juni 6, 2009 om 5:52 pm

    Erg leuk filmpje !
    Maar wel jammer dat sommige spulletjes tegen vallen, de doosjes zijn iniedergeval wel heeel erg leuk, echte hebbedingetjes. Is je haar geknipt ? het lijkt wel korter 😀

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:26 am

      Wat merk je dat goed op! Het is inderdaad een stuk korter 😉

      Beantwoorden
  • 18. Lies  |  juni 6, 2009 om 6:13 pm

    Woow, die ‘haarband’ is echt fantastisch gedaan! Dat topje staat je idd goed! En Balou vink wel grappig =).

    x

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:25 am

      Ja hij wou ook eens beroemd worden 🙂

      Beantwoorden
  • 20. Sintha  |  juni 6, 2009 om 7:41 pm

    Ik vind het zo leuk dat je zoveel filmpjes maakt 😀

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:20 am

      Dankje, gaat ook een stuk sneller dan een artikel te schrijven eigenlijk.
      Buiten het lange uploaden 🙂

      Beantwoorden
  • 22. Kerstin  |  juni 6, 2009 om 8:28 pm

    Leuk filmpje! Klinkt wel als een geslaagde avond, ookal viel de collectie wat tegen!

    Beantwoorden
  • 23. Alana  |  juni 6, 2009 om 9:49 pm

    Wat lijkt me dat gaaf zeg ! 🙂

    Trouwens..
    We kregen laatst een uitnodiging voor een bbq..
    en wie stond daar op de foto ? …
    in de regen ? …
    te bbq’en ?

    HAHAHHA ik vond het zo grappig ik dacht echt HUUUHHHH?! DAT IS TOCH DE VRIEND VAN EVI ? 😛

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:20 am

      Hahaha echt?
      Ik heb wel al gezien dat mensen het googlen: bbq in de regen, en dan zie je Steve.
      Wat grappig!

      Beantwoorden
  • 25. MvrtjKelly  |  juni 8, 2009 om 2:40 pm

    Leuk filmpje! Heel duidelijk en leuk dat je de tips die je hebt gekregen zo uitgebreid met ons deelt 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


