Herbal Essences in een nieuw jasje!

juni 5, 2009 at 8:40 am 23 reacties

Gisteren tijdens het supermarkt winkelen, passeerde we langs het parfumrek, wat we trouwens maar 1x keer in de maand doen, anders beland er toch weer van alles in die kar dat we toch niet nodig hebben. Dit idee  komt trouwens ook niet van mij, maar van mijn vriend. Soms stel ik mezelf wel eens voor om hem hetzelfde te verbieden bij het chipsrek, “tutut schat, je hebt dat toch niet nodig!”

But anyway, mijn vriend gebruikt al jaren Herbal Essences, ik heb hem wel nog nooit niet horen klaarkomen onder de douche van zijn shampoo zoals in de reclame. Maar goed ook, anders zou ik toch maar iets anders denken 🙂

Tot onze verbazing vonden we zijn shampoo niet, hij stond op zijn favoriet product, dus dan maar de verkoopster erbij roepen. En ja hoor daar stond Herbal Essence in een volledig nieuw jasje te pronken naar ons.

Ik vind de verpakkingen echt super mooi, lekker kleurlijk en gestroomlijnd, ik had dan ook zin om ineens alle shampoo’s in ons karretje te gooien, want ze zouden echt wel mooi staan op de badrand. Maar ik heb me kunnen bedwingen en slechts 2 meegenomen om een nieuwe thuis aan te bieden.

De namen zijn trouwens echt super leuk: Hello Hydration, Frizz Frighter, Happy Ends, …

Hier zit duidelijk een goede marketingstrategie achter! Kijk dus eens in de winkel naar de nieuwe shampoo’s. Ooh en Hello Hydration ruikt trouwens heerlijk naar koko’s.

Entry filed under: Uncategorized.

Heb jij al een Himbo? What to wear?

23 reacties Add your own

  • 1. Sarah  |  juni 5, 2009 om 9:01 am

    De nieuwe opening is echt superirritant! Maar de looks zijn er inderdaad wel op verbeterd!

    Beantwoorden
  • 2. Lucie  |  juni 5, 2009 om 9:48 am

    Ik gebruik de Dazzling shine shampoo en conditioner in een, die is erg fijn, maar het beste van alles is de geur. echt zo lekker!
    en die nieuwe opening vind ik juist fijn!

    Beantwoorden
  • 3. Valerie  |  juni 5, 2009 om 10:45 am

    ik kon de nieuwe verpakking ook niet weerstaan en kocht de supermodel straight. De shampoo zelf is trouwens ook felroos, wat ik echt geweldig vond!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:13 pm

      OOh wauw, dat lijkt me erg leuk!

      Beantwoorden
  • 5. Miss_Sofie  |  juni 5, 2009 om 10:46 am

    Het enig nadeel: de prijs is flink naarboven gegaan…

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:12 pm

      Dat is inderdaad een sterk minpunt, god ik hou dat echt niet bij hoeveel producten kosten, zou ik eigenlijk meer moeten doen.

      Beantwoorden
  • 7. Zefa  |  juni 5, 2009 om 11:29 am

    Ik heb de shampoo en conditioner voor volume. Eén van de twee ben ik gratis gaan halen met een bon, yay!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:11 pm

      Oh was er ook één voor volume die heb ik gemist!

      Beantwoorden
  • 9. Rebecca  |  juni 5, 2009 om 2:09 pm

    Oh ik heb die al best lang (: ik heb de frizzfighters en ze ruiken zoooo lekker

    Beantwoorden
  • 10. Benthe  |  juni 5, 2009 om 2:41 pm

    Ik heb Hello Hydration, hij maakt mijn haar heerlijk zacht!

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:11 pm

      Ik heb deze ook, ik ben benieuwd hoe ie het doet bij mij!

      Beantwoorden
  • 12. S.  |  juni 5, 2009 om 3:44 pm

    ik heb ze ook al lang :p
    ik heb die roze en de paarse , echt zalige shampoo !
    vroeger had ik altijd de groene, die met kiwi enzo, spijtig dat die er niet meer is

    Beantwoorden
  • 13. Kim  |  juni 5, 2009 om 4:10 pm

    Ja idd, deze zijn er al heel lang (2 maanden ofzo). Ik heb de roze (supermodel straight). Ik weet nu niet of mijn haar er echt steiler van wordt maar het ruikt lekker en het is een mooie, handige fles;)

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:10 pm

      Een lekkere late update dus 🙂

      Beantwoorden
  • 15. Birgit  |  juni 5, 2009 om 5:08 pm

    De nieuwe verpakkingen zijn er al een hele tijd inmiddels! Ik vind het niet veel mooier geworden, de vorige waren ook wel mooi naar mijn mening 🙂

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:10 pm

      Dat komt er dus van als je maar 1x in het parfumrek mag van je vriend, werpt hem een vieze blik toe!

      Beantwoorden
  • 17. elke  |  juni 5, 2009 om 5:56 pm

    ik vind ze ook veel praktischer! hoe vaak ik mijn nagels scheur aan stomme productopeningen, je wil het niet weten!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:09 pm

      OOh ik ook, het zijn echt nagel ondingen!!!

      Beantwoorden
  • 19. Kerstin  |  juni 5, 2009 om 9:31 pm

    In Nederland is dat alweer een tijdje, maar vind het nu juist iets goedkoper ogen. Het doet mij ook een beetje denken aan Yves Rocher producten

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  juni 6, 2009 om 9:52 am

      Tuurlijk gaat niet iedereen het mooi vinden.
      En zoals ik zei ik passeer maar 1x het parfumrek, dus vandaar mijn erg late post!

      Beantwoorden
  • 21. Malika  |  juni 6, 2009 om 8:24 am

    De flessen vind ik ook wel iets leuks hebben! Ik heb een maandje terug ook eens een uitgetest, iets met ‘Straight blabla’, noemde die. Anyway het was voor pluizen te verkomen en je haar makkelijker te kunnen stijlen…jammer genoeg gaf het het omgekeerde effect :p x

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  juni 6, 2009 om 9:51 am

      Ai dat kan niet de bedoeling zijn eh 🙂

      Beantwoorden
  • 23. MvrtjKelly  |  juni 8, 2009 om 1:58 pm

    De flessen zien er misschien leuk uit, maar ik werk bij Kruidvat en om die flessen in de vakken te zetten is echt een hel! Vooral bij de conditioners, omdat daar het gewicht bovenin de fles zit! Maargoed ze ruiken altijd wel heel lekker 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


