Kate Moss voor Topshop!

juni 4, 2009 at 1:31 pm 6 reacties

Britse fashionat’s drummen weer massaal voor de deuren van Topshop, om toch maar wat leuke stuks van de nieuwe zomercollectie van Kate Moss te kunnen kopen.

En wie beter dan Kate zelf, kan de kleren showen? Met een strakke pony staart, rode lippen en een gouden teint, maakte de visagisten er een echte glamourlook van.

Verder zie je een aantal leuke dierenprintjes, helemaal Style Warrior. Ik wil trouwens ook nog een animal printed top, maar heb nog niet helemaal mijn zin gevonden. Wat vinden jullie trouwens van deze trend?

Om deze leuke spullen te kopen, hoef je natuurlijk niet een weekendje London te doen, maar kan je ook gewoon lekker online bestellen. (klik hier)

Entry filed under: Uncategorized.

Essie Heb jij al een Himbo?

6 reacties Add your own

  • 1. Lotte  |  juni 4, 2009 om 1:34 pm

    Die eerste jurk is heel mooi 😀

    Beantwoorden
  • 2. Ivy  |  juni 4, 2009 om 2:02 pm

    Ben helemaal fan van de derde jurk!
    Ik heb zelf een animal print top en sjaal met tijgermotief (ik draag ze natuurlijk niet samen :p).
    De meningen hierover zijn verdeeld: de ene vindt het wow en de andere vindt het maar niets. Maar zolang ik het zelf leuk vind, blijf ik het resoluut dragen :D.

    Beantwoorden
  • 3. Lydia  |  juni 4, 2009 om 3:59 pm

    Vind de eerste en de derde jurk erg mooi, maar met zo’n decollete zou ik echt niet over straat durven! 😛
    ‘k Had Kate trouwens amper herkend, vanuit zo’n rare hoek hebben ze haar gezicht geschoten.

    Beantwoorden
  • 4. xJanine.  |  juni 4, 2009 om 4:00 pm

    Mooie kleding! Ik heb zelf ook een animal print top 🙂 Ik vind het erg leuk!

    Beantwoorden
  • 5. Lies  |  juni 4, 2009 om 5:45 pm

    Het eerste kleedje is wel mooi, maar ik hou helemaal niet van jungleprints !

    Beantwoorden
  • 6. serena  |  juni 4, 2009 om 9:01 pm

    oh wow, wat een goed model is het ook he, ze kan er steeds anders uitzien, maar altijd mooi. ik wil het eerste jurkje! mooi decoletee en je figuur komt er mooi in uit! plus ik hou wel van een beetje skanky die luipaardprint, rrraauw!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


