Heb jij al een Himbo?

juni 4, 2009 at 1:46 pm 18 reacties

Terwijl ik bij de kapper zat (foto’s volgen later 🙂 ), las ik dit ongeloofelijk leuk artikel in de GVA! Dit moest ik even met jullie delen!

Na de metro- en de gastroseksueel werd het hoogdringend tijd voor een nieuwe man. Speciaal daarom introduceerden enkele Amerikanen het mannelijke alternatief op Pamela Anderson, Paris Hilton en Katy Perry. Ontmoet de himbo: de mannelijke versie van de bimbo.

Wie beweerde dat mannen heus wat vrouwelijke kantjes mochten ontwikkelen had waarschijnlijk nog niet kennis gemaakt met de himbo, een mannelijke babe die voortdurend op zoek is naar bevestiging van zijn uiterlijk en zijn aantrekkelijkheid. Een himbo spiegelt zich aan ‘grootheden’ à la David Beckham, Brad Pitt en Matthew McConaughey en probeert het steeds ‘te maken’ in iets, zij het de muziekwereld, modewereld of gewoon de sterrenwereld in het algemeen.

De himbo heeft door de jaren heen enkele karakteristieke trekjes ontwikkeld. Zo zorgt hij steeds voor een grote vrouwelijke aanhang. Hij is als de dood om zich op de dansvloer te begeven zonder het nodige gezelschap. Hij gaat nooit de deur uit zonder zonnebril, zelfs als het putje winter is en de zon wel erg ver te zoeken is.

Zijn haar is een enorm aandachtspunt. Probeer zeker en vast geen hand door zijn lokken te woelen, want dan is de sfeer gegarandeerd verpest. Ook een serieus gesprek is uit den boze, de himbo stelt simpele vragen en verwacht simpele antwoorden. Wanneer je zijn vraag met een vraag beantwoord zal je waarschijnlijk bot vangen bij dit soort man.

Zijn uiterlijk is enorm belangrijk. Hij zal liever twee uur in de fitness doorbrengen als jou te helpen bij het verhuizen. Probeer een himbo dus niet om te toveren tot een huiselijk type, want dat mislukt gegarandeerd schromelijk. (Bron GVA)

 

En hebben jullie Himbo’s in je vriendenkring, ik ken er alvast wel enkele die mee kunnen dingen naar de hoofdprijs 🙂 Welke celebs vind jij Himbo?

Entry filed under: Uncategorized.

Kate Moss voor Topshop! Herbal Essences in een nieuw jasje!

18 reacties Add your own

  • 1. Rosa  |  juni 4, 2009 om 2:19 pm

    Ik moest gelijk denken aan een jongen uit mijn klas!

    Beantwoorden
  • 2. Mel  |  juni 4, 2009 om 2:46 pm

    Christiano Ronaldo is een ongelofelijke Himbo 😐 Ik begrijp ECHT NIET hoe het komt dat meisjes hem knap vinden :O

    Beantwoorden
    • 3. Ivy  |  juni 4, 2009 om 3:26 pm

      Daar ben ik wel mee akkoord :).

      Beantwoorden
  • 4. Lydia  |  juni 4, 2009 om 3:00 pm

    Mijn eerste reactie: “Huh, een himbo?” Maar het is eigenlijk best logisch. 😛 Ik ken er alleen geen in mijn omgeving . . .
    Ben het trouwens eens met Mel. 😉

    Beantwoorden
  • 5. Ryanne  |  juni 4, 2009 om 3:18 pm

    Nee.. Ronaldo vind ik niet niet.
    Eerder David beckam haha
    En absoluut ook die Enrique Iglesias.. altijd al iets raars aan hem gevonden en nu weetk wat haha.

    Beantwoorden
  • 6. laura  |  juni 4, 2009 om 4:39 pm

    inderdaad christiano ronaldo is echt een extreme himbo!

    Beantwoorden
  • 7. Mri.  |  juni 4, 2009 om 4:49 pm

    Jup ronaldo is echt wel een himbo waardoor hij in mijn ogen afschuwelijk is. Maar Enrique 😮 nee nee die is gewoon mannelijk 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Rebecca  |  juni 4, 2009 om 4:55 pm

    Mijn ex is een Himbo .. hij kijkt altijd in elke etalage van de winkels. HEEFT EEN SPIEGELTJE IN ZN TAS. & wilt altijd horen hoe mooi zn haar wel niet is. pfoee irritant =p

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:17 pm

      Een mand met een spiegeltje zou verboden moeten worden!
      Net zoals een man met een kam op zak?

      Beantwoorden
  • 10. Tessa  |  juni 4, 2009 om 7:40 pm

    haha ik ken ook zo’n jongen..he rocks the man-bags enalles XD

    Beantwoorden
  • 11. Milou  |  juni 4, 2009 om 7:51 pm

    Dat is dus een metro man… Haha ik kan er wel om lachen 😉

    Beantwoorden
  • 12. Maaike  |  juni 4, 2009 om 10:03 pm

    Ik vraag me nu toch sterk af hoe je aan al die mannen plaatjes komt haha!

    Ik bedoel, welke zoekwoorden gebruik je? Foute mannen? 😉

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:16 pm

      Ooh nee Maaike, ik heb een hele map met foute mannen op mijn pc, u vraagt wij draaien!

      Beantwoorden
  • 14. MelGigi  |  juni 5, 2009 om 2:24 am

    Whahaa wij noemen da altijd MooieJonge
    ik ken er wel een mijn neef
    Gwn te erg hij heeft kleuren veters,Zonnebril enz.
    ohhjha hij kleurt zijn haren ook zwart
    en relaxt het ookal heeft hij geen haar
    hij loopt er opschool egt helemaal top bij en ik ?
    Tjha ik lijk zo bagger naast hem 😉

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  juni 5, 2009 om 9:16 pm

      Hahhaa wat leuk omschreven!
      Lijkt me niet leuk om er naast te moeten lopen dan, je voelt je natuurlijk beter als hij de slons is 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Eva  |  juni 5, 2009 om 7:54 am

    Een Himbo, whaha!

    Ik kon een himbo maar dat is nu totaal geen himbo meer, whaha (lees: gesetteld enzo ;-))

    Beantwoorden
  • 17. glamourista  |  juni 5, 2009 om 11:05 am

    oooh, van die typische mooiboys :p

    ik vind william sledd er best wel een typetje voor 😀

    Beantwoorden
  • 18. Ségolène  |  juni 7, 2009 om 4:37 pm

    Ah, vreselijk! Ik heb een hekel aan dat type! Gewoon zo’n macho die denkt dat ie alles is! Arghh!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


