Winactie

juni 3, 2009 at 12:18 pm 2 reacties

Kennen jullie Caroline van In De Watten al?Zij woont in Spanje (lekker veel zon,aah genieten) en beheert een online webshop (klik hier), waarover later meer, ik ben namelijk zeer benieuwd naar haar producten.

Maar daarnaast houdt ze ook een blog bij, en om die blog een beetje leuker te maken houdt ze voor het eerst een winactie! En wat voor een winactie!

Wat kan je winnen?

Je kan namelijk een prachtige armband winnen, die zelf heeft gemaakt. Het pronkstuk is van echt zilver en edelstenen. Ze zijn dus ook best duur, denk aan 60€ ofzo. En wat ook heel leuk is, je kan zelf kiezen tussen 3 exemplaren, want iedereen zijn smaak is anders!

Zelf heb ik al helemaal mijn oogje laten vallen op de eerste roze armband, die perfect zou staan bij mijn nieuw roze jurkje.

 

Wat moet je doen om te kunnen winnen?

Even een comment achter laten op Caroline haar blog, waarom jij zo graag deze armband zou willen winnen? Indien je Twitter hebt, twitter het even rond! En als je een blog hebt, post hem dan op je blog 🙂

Veel succes iedereen! Ik hoop heel fel dat ik win, want ik vind de eerste echt zooo mooi. Dus niet massaal meedoen eh 🙂 Haha nee nee, meedoen meedoen!

Entry filed under: Uncategorized.

My phone: They call him “Scarface!” Essie

2 reacties Add your own

  • 1. Rebecca  |  juni 3, 2009 om 1:12 pm

    ben verlieeeefffd op die roze armband !

    Beantwoorden
  • 2. Jeske  |  juni 3, 2009 om 1:34 pm

    Die roze is geweldig.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


