My phone: They call him “Scarface!”

juni 3, 2009 at 11:52 am 25 reacties

Ik ben gephone tagged door Jelisha van Joliette. AAh nee, nu moet mijn lelijk ding online. Mijn gsm en ik, we zijn de laatste tijd niet zo’n goede vrienden. Eerlijk hij staat niet veel op. Momenteel staat ie denk ik al een week uit ofzo.

Waarom? Omdat wanneer ik hem aan heb staan, ik het toch niet hoor wanneer ze bellen of ik hem kwijt raak en dan maar zoeken naar dat rinkelend ding. Omdat het vaak een excusse is voor mensen om af te bellen.

Anyway, ik gebruik hem zo goed als niet. Mensen die me willen bellen, bellen toch altijd naar mijn vriend.

Het geeft ook een lekkere vrijheid gsmloos zijn, “.”Hoe schat ik wist toch niet dat jij vroeger thuis ging zijn?” “Had me dan gebeld?  Waarop mijn vriend “Heb ik gedaan maar hij stond weer af!”. Maar ooh wee als ie wel aan staat en je laat niet weten dat je al hebt gegeten 🙂

De eerlijkheid gebied me dat ik hem wel mee heb als ik alleen op stap ben,  just in case:)

Leuk gsm feitje, dit is het eerste kado’tje dat ik van mijn vriend kreeg, namelijk omdat we een jaar samen waren. Het ding is nu dus al 5 jaar oud. Toen vond ik het echt een mega duur kado, het koste meer dan 200€, wat in mijn ogen als 16-jarige, wouw was! Let hier even bij op, dat dit enkel voor de phone was, dus niet zoals in Nederland met een gekoppeld abonnement, wat hier verboden is in België. EDIT: Ik bedoel dus een gekoppelde verkoop, dat mag niet in België. Abonnementen wel, maar het mag niet verbonden zijn aan een gsm. Dus als je die gsm koopt je ook perse een abbonement bij die provider moet nemen. Zeg ik het zo goed?

In het begin was ik dan ook best bezorgd om mijn beauty, die toen helemaal hip was! Nu is ie retro met al zijn scars, ze noemen hem dan ook wel eens ‘Scarface’! Reminder to my self, sleutels en gsm zijn geen vrienden van elkaar, en zo verdween een groot stuk van mijn lak.

Bij deze aanschouw mijn beauty!! And don’t call him ugly, his just a special boy.

 Moest deze nu kapot zijn, dan komt er heus wel een nieuwe. Al hoewel of dat die zo nieuw gaat zijn, daar vrees ik voor. Ik heb namelijk een tijdje geleden mijn vriend vertelt dat zijne kapot was, de batterie wou niet meer opladen. Dus koopt ie juist dezelfde nieuw. Wat blijkt een maand later? Dat ik gewoon de verkeerde oplader had gebruikt! Haha erg slim. Dus er ligt nog een reservephone op me te wachten. Ook dat is niet zo’n ubercool ding met de laatste nieuwe tools, want eerlijk wanneer gebruik je het?

Entry filed under: Uncategorized.

Filmpje: Eyes Lips Face Winactie

25 reacties Add your own

  • 1. Miss_Sofie  |  juni 3, 2009 om 12:10 pm

    Haha grappig!

    Ik ga niet weg zonder men telefoon. Het is mijn mp3 speler, men fototoestel, men agenda…
    Zonder hem voel ik me zelfs een beetje naakt 😉

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:26 pm

      Haha ik ben dan ook een echte nudist in gsm land 🙂
      Ik heb ook geen agenda, alle ik heb er één, maar gebruik hem niet, bij mij moet je dus ook alles 10x zeggen wil je dat ik het onthou 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Nathalie  |  juni 3, 2009 om 12:11 pm

    haha dit echt echt wel een super artikel 😀

    Beantwoorden
  • 4. lois  |  juni 3, 2009 om 12:24 pm

    wat grappig dat abbonementen in belgie verboden zijn! en nog grappiger dat jij zo weinig doet me je telefoon, had ik eigenlijk niet verwacht!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:27 pm

      Ja echt raar terwijl het bij jullie zooo populair is.
      Ik ben bereikbaar via het internet, en skype enz.

      Beantwoorden
    • 6. Celine  |  juni 3, 2009 om 2:09 pm

      abonnementen zijn niet verboden hé 🙂 het is enkel de verkoop van bv een gratis gsm als je een bepaald abo erbij neemt dat verboden was. sinds april mag het, maar het gaat denk ik maar voor de zomer zijn dat het hier zo zal zijn.
      Het is trouwens echt wel opmerkelijk Evi, denk niet dat er nog veel zoals jou zijn, haha 🙂

      Beantwoorden
      • 7. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:02 pm

        Ik heb het even aangepast, ik hoop dat ik het zo goed heb gezegd 🙂

        Haha ka one of a kind!

        Beantwoorden
  • 8. Twitted by lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:39 pm

    […] This post was Twitted by lovetomakeup – Real-url.org […]

    Beantwoorden
  • 9. Caro  |  juni 3, 2009 om 12:53 pm

    ik heb net de zelfde gehad:)
    maar na 3 jaar wouw het knopje spatie ( wat tegelijkertijd stil en luid zetten is) niet meer werken dus ja XD

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:30 pm

      Dan heb je maar een nieuwe gekocht, wat voor één?

      Beantwoorden
  • 11. Lelie  |  juni 3, 2009 om 12:56 pm

    sinds enkele weken mag koppelverkoop wel, want mobistar is nu officiele verdeler van de Iphone, ik weet wel niet of dat nu voor alles is of voor enkel de iphone

    Beantwoorden
  • 12. ais  |  juni 3, 2009 om 1:11 pm

    jaaaaaaa die heb ik ook! tentminste, t/m paar weken terug ik heb nu een mooiere te leen van een vriendin. maar ik heb ‘m ook heel lang gebruikt hahaha hij houd het in elk geval lang vol : )

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:28 pm

      Ja hij is een volhoudertje 🙂

      Beantwoorden
  • 14. Rebecca  |  juni 3, 2009 om 1:15 pm

    Haha deze is echt leuk om te lezen =p

    Beantwoorden
  • 15. Tessa  |  juni 3, 2009 om 1:39 pm

    haha Evi sexy telefoon!

    Beantwoorden
  • 16. xJanine.  |  juni 3, 2009 om 2:29 pm

    haha 😀
    Ik heb de nokia 7373 met een barst in mijn beeldscherm haha. Maar binnenkort ga ik een nieuwe kopen!

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:00 pm

      Ooh nog een Scarface!!!

      Beantwoorden
  • 18. Roooooooos  |  juni 3, 2009 om 2:41 pm

    Weet je hoe toevallig!!! Deze gsm heb ik ook gehad én het was ook het EERSTE cadeau wat ik van mijn vriend heb gekregen! 😀
    hahaha wat leuk zeg!
    Ik heb inmiddels een andere (al heb ik die oude nog wel).

    Ik gebruik mijn telefoon alleen om te smsen en af en toe te bellen, dus ik heb geen telefoon met de nieuwste snufjes. Gewoon simpel toestelletje, die overigens roodroze is. (ik vind m rood maar mn vriend vind m roze haha)

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:00 pm

      Een andere vriend of een andere gsm 🙂

      Beantwoorden
      • 20. Roooooooos  |  juni 3, 2009 om 4:41 pm

        hahaha een andere gsm maar nog steeds dezelfde vriend! 😀

        Beantwoorden
  • 21. Roooooooos  |  juni 3, 2009 om 2:43 pm

    Hoezo is een abonnement trouwens ‘verboden’ in belgie?

    ahahah ja hier in nl is je telefoon hét pronkstuk ofzo. (ik vind van niet hoor). Ik zie, of hoor beter gezegt, zo vaak (jonge) meiden en jongens fietsen met keiharde muziek uit de telefoon (irritant!) En als ze dan in een groep fietsen hoor je serieus tien verschillende riedeltjes/muziekjes door elkaar!

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:00 pm

      Ik heb het even aangepast, ik hoop dat het zo duidelijker is, niet een abonnement is verboden maar de gekoppelde verkoop wel!

      Ik vrees dat het hier niet veel anders is, na kerstmis is het altijd mega druk in de electrozaken allemaal jonge meiden die met hun geld de nieuwste gsm kopen, die dan volgend jaar bijna niets waard is 🙂

      Beantwoorden
      • 23. Roooooooos  |  juni 3, 2009 om 4:42 pm

        Ah thanks voor de uitleg! Nu snap ik m! 😉

        Beantwoorden
  • 24. Janneke  |  juni 3, 2009 om 4:10 pm

    Hihi wat leuk, had niet verwacht dat je amper belde joh! Dacht dat je een hele ‘hippe’ phone had die je overal mee sleepte hihi (A)

    Beantwoorden
  • 25. Jelisha  |  juni 4, 2009 om 7:46 am

    Hihi , ik dacht écht dat jij zo’n superflashy nieuw model zou hebben fzo XD

    Heb ooit ook een Samsung clamshell gehad. Was supergoed ❤ Heb toen een nieuwe gekregen voor m'n verjaardag , maar ik mis het wel dat er tegenwoordig zo weinig clamshells gemaakt worden =O

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


