Essie

juni 3, 2009 at 12:24 pm 20 reacties

En natuurlijk was mijn filmpje van gisteren nog niet gedaan, dus bij deze het vervolg 🙂

Maar het is nog geen 2minuten! Trouwens proficiaat aan iedereen die het heeft uitgezien! Ik zag het aantal al verminderen aan het einde 🙂

Binnekort volgt van elke nagelakje een apart foto, vandaag kan je Status Symbol al bekijken.

 

 

Entry filed under: Uncategorized.

Winactie Kate Moss voor Topshop!

20 reacties Add your own

  • 1. Dorien  |  juni 3, 2009 om 12:31 pm

    Oh mooie nagellakjes
    ik wil er ook
    maar verbod van ouders :[

    Beantwoorden
  • 2. serena verbon  |  juni 3, 2009 om 12:55 pm

    oeh die lichtere kleurtjes in roze lijken me super!!

    je moet de produkten iets langer en dichterbij de camera houden Evi, ik kan ze nu amper zien! 😦

    ga je de rest nog swatchen? vast wel he! ^^

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:29 pm

      Ik deed het ook snel snel eh Serena, na 25minuten te hebben opgenomen, ga je op het einde heel snel, en het was ook maar de bedoeling om even snel te tonen. Zoals gezegd komen latere swatches nog allemaal online.

      Beantwoorden
  • 4. vivaglamx3  |  juni 3, 2009 om 12:56 pm

    Oehh mooie kleurtjes!
    Vooral dat hele licht roze leek me super mooi, ben benieuwd naar swatches moest je die nog doen 😀

    Beantwoorden
  • 5. Kelly  |  juni 3, 2009 om 1:07 pm

    Mooie lakjes Evi!
    Ben benieuwd naar de swatches 😀

    Beantwoorden
  • 6. Rebecca  |  juni 3, 2009 om 1:19 pm

    Mooie lakjes, vooral die je op dat filmpje al op heb ..
    ben erg benieuwd naar de andere swacthes : )

    Beantwoorden
  • 7. Astrid  |  juni 3, 2009 om 1:20 pm

    Hihi je lijkt er echt superblij mee 🙂 maar tzijn ook wel héél mooie kleurtjes. Zeker die dat je nu op hebt, status symbol is prachtig en tstaat je ook heel goed hoor zo’n fel kleurtje!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:28 pm

      Ik ben ook super blij! Zoveel lakjes bij elkaar!

      Beantwoorden
  • 9. Sarah  |  juni 3, 2009 om 2:14 pm

    Ik zou precies de ‘copyright’ van je foto’s laten. Ze zien er zo wazig uit! :s
    Voor de rest heb ik echt een ongelooflijk zwak voor roze nagellakjes!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:02 pm

      Ik denk niet dat het de copyright zijn, eerder een slecht genomen foto!
      Ik probeer er nog een nieuwe te posten. 🙂

      Beantwoorden
  • 11. xJanine.  |  juni 3, 2009 om 2:28 pm

    Wauw, wat een mooie foto! En wat ben je mooi opgemaakt! 🙂

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:01 pm

      Thx Janine, maar ik vind het zelf maar erg slordig, gewoon rap uit de douche, even ogen opgemaakt en tinted dagcreme.

      Beantwoorden
  • 13. BeautyQueen  |  juni 3, 2009 om 2:58 pm

    Flawless lijkt mij heel mooi! Die wil ik zelf ook gaan bestellen. Verder leuke aankoopjes en ik ben zo benieuwd naar de swatches!

    Beantwoorden
  • 14. Kerstin  |  juni 3, 2009 om 3:05 pm

    Mooi roze!

    Beantwoorden
  • 15. Saskia  |  juni 3, 2009 om 4:48 pm

    Mooie kleurtjes 🙂
    Wat vindt je vriend van zo’n felle nagellak op je vingernagels?

    Beantwoorden
  • 16. Rosa  |  juni 3, 2009 om 6:08 pm

    Ik wil ook graag een Essie lakje!

    Beantwoorden
  • 17. Louise  |  juni 3, 2009 om 6:37 pm

    YES! Ik heb ze allemaal bekeken 😛 Gisteren begonnen en vandaag geeindigd 😛 Haha 😉 Wel heel tof allemaal ! Ik zal ook maar eens lakjes en ELF bestellen :). X

    Beantwoorden
  • 18. danielle  |  juni 3, 2009 om 7:24 pm

    leuke lakjes evi!

    Beantwoorden
  • 19. ais  |  juni 4, 2009 om 11:28 am

    oooeh ik ben ook zo geneigd om essie-lakjes te bestellen, het enige wat me tegenhoud is dat ze heeeeel veel kleuren coral/roze/rood hebben maar niet veel funky kleurtjes als grijs en paars. Daar hou ik juist van :’ )

    Beantwoorden
  • 20. Sarah  |  juni 4, 2009 om 11:32 am

    Ik heb net de summer collectie besteld! 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


