Filmpje: Eyes Lips Face

juni 2, 2009 at 9:14 am 63 reacties

Ik heb vandaag een aantal geweldige producten van Eyes Lips Face, afgekort ELF binnen gekregen. ELF heeft nu ook een Belgische webshop!! Hoera hoera, en alles is verkrijgbaar voor slechts 1โ‚ฌ!!!!

EDIT: Je kan wel met Paypal betalen, dus yeay!!! Indien je geen paypal hebt, ik ben van plan om volgende maand eventuel een groepsorder te organiseren. Boven 75โ‚ฌ heb je geen verzendkosten. Dus dan betaal je enkel nog van mij naar jou. Maar daar post ik later dan nog wel over op de site!

In het filmpje zie je alle bemerkingen, kleuren, swatchen. Maar ik meer uitleg volgt later in andere artikels!

Oke, ik hoop dat jullie in de mood zijn om filmpjes te zien! Pak er je zakje popcorn bij, want in totaal duurt het ongeveer 25 minuten. Nou ja dat heb je als je mij aan het woord laat eh ๐Ÿ™‚

Dus neem zeker eens een kijkje bij: http://nl.eyeslipsface.be/

Als je bestelt, zou ik het echt heel fijn vinden, moest je even mijn site vermelden! Thxx.

Ben je het film kijken nog niet beuh, wil je meer review zien, check Astrid en Laura hun Blog even!

Entry filed under: Uncategorized.

NYX Nude, Taupe en Dark Brown My phone: They call him “Scarface!”

63 reacties Add your own

  • 1. Eva  |  juni 2, 2009 om 9:21 am

    Ahh leuk! Ben benieuwd. Hoop iets over kwasten.

    Beantwoorden
  • 2. Evelien  |  juni 2, 2009 om 9:38 am

    Oja, over kwasten zou leuk zijn ๐Ÿ™‚
    Maar al je filmpjes zijn supertof dus ’t word sowieso wel leuk.

    Beantwoorden
  • 3. Rebecca  |  juni 2, 2009 om 9:44 am

    tot zo, haha =d

    Beantwoorden
  • 4. Astrid  |  juni 2, 2009 om 12:39 pm

    Spannend ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 5. Jeske  |  juni 2, 2009 om 1:33 pm

    Ben benieuwd:)!

    Beantwoorden
  • 6. xJanine.  |  juni 2, 2009 om 2:00 pm

    Ben benieuwd ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 7. Rosa  |  juni 2, 2009 om 2:18 pm

    ben beniewd!

    Beantwoorden
  • 8. youyou  |  juni 2, 2009 om 3:43 pm

    heey
    superleuke producten lijkt mij

    vraagje: Kun je ook via jouw shoppingservice bij e.l.f. bestelle???

    xxx

    Beantwoorden
  • 9. ais  |  juni 2, 2009 om 3:49 pm

    wauw gaaf! leuke producten. Ik heb het heeeelemaal gekeken haha! Vooral de nagellak ben ik ook nieuwshierig naar! : )

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 6:04 pm

      Ja eh, ik ga morgen mijn tenen er mee doen, die hebben een nieuwe beurt nodig. Alleen weet ik niet of ik het post, tenen zijn namelijk niet zo sexy ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 11. Janneke  |  juni 2, 2009 om 4:40 pm

    Ow waauw nu ben ik hebberig :p

    Beantwoorden
  • 12. Trui  |  juni 2, 2009 om 4:49 pm

    weten jullie dat of je op die Belgische site ook naar Nederland verzend, want ze hebben op de Belgische site een paar dingen die niet op de ned. site staat

    Beantwoorden
  • 13. Maaike  |  juni 2, 2009 om 5:06 pm

    Euwww.. jij kan toch praten he :)! Harstikke tof.
    Volgens mij als jij met iemand op terras zit blijf je uren omda tje niet uitgeprat bent ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 6:04 pm

      Ik vond het zelf echt te erg dit filmpje, hoe praat je nu een halfuur vol!
      Niemand die tot aan het derde filmpje geraakt ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 15. Roooooooos  |  juni 2, 2009 om 5:09 pm

    Ooooo super! ๐Ÿ˜€ Leuk die filmpjes ook!

    Ik heb al eens iets besteld van E.L.F, maar dan van de site uit UK, wantttt deze belgische E.L.F verzend helaas niet naar Nederland! :(:(:(

    En nou was eigenlijk vraag Evi, kan ik ook iets bestellen op E.L.F en dat bij jou laten bezorgen dat jij het weer naar mij (nederland dus) opstuurt? :$ Uiteraard betaal ik alle verzendkosten etc. etc. etc.!
    Zou ik wel supertof vinden als die mogelijkheid er is! ๐Ÿ™‚

    Tenzij iemand weet of ze (binnenkort?) ook naar NL verzenden…?

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 6:03 pm

      Het staat er op, groeporder staat gepland voor volgende maand.

      Beantwoorden
  • 17. Roooooooos  |  juni 2, 2009 om 5:09 pm

    zelfde vraag dus als youyou ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 18. Trui  |  juni 2, 2009 om 5:14 pm

    ja dat zou ook fijn zijn, want als je in ned. bestelt staan er ponden dus dan is het toch weer duurder

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 6:02 pm

      Groeporder staat gepland voor volgende maand, ivm vakantie komt me dat het beste uit!

      Beantwoorden
  • 20. Kelly  |  juni 2, 2009 om 5:26 pm

    Heey Evi!
    Ik kan uw filmpje momenteel niet bekijken (traag internet enzo), maar bij ELF kun je wel met paypal betalen hoor! Zo hebben een vriendin en ik toch betaald!

    Groetjes!

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 6:02 pm

      Thx voor de tip, ik heb het al even aangepast!

      Beantwoorden
  • 22. Kellyy  |  juni 2, 2009 om 5:32 pm

    Hele leuke filmpjes Evi!
    Heb ze alle 3 gekeken, met een zakje chips erbij ๐Ÿ˜›
    Jaa mss ideetje voor een groepsorder ofniet?

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 6:01 pm

      Ik heb het er even bijgezet, volgende maand wil ik dat heel graag doen!

      Beantwoorden
      • 24. Kellyy  |  juni 2, 2009 om 9:33 pm

        Leuk idee!
        Dan doe ik zekerrr mee ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
  • 25. Astrid  |  juni 2, 2009 om 5:44 pm

    haha leuk! kmoet wel nog 2 deeltjes kijken nu, maar internet is zo traag hier ๐Ÿ™‚
    en ik heb wel met paypal betaald hoor ๐Ÿ™‚
    Liefs

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 5:58 pm

      OOh echt, dan pas ik het even aan!!!
      Dat is goed nieuws!

      Beantwoorden
  • 27. Daisy  |  juni 2, 2009 om 6:17 pm

    Ik heb alle 3 de filmpjes bekeken, haha!

    Klein tipje nog (ik voel me echt een zeur, bah!):
    Ik zou je swatches iets langer aan ons laten zien (3 seconden voor de camera stil houden ofzo), want nu is het een beetje ‘flits’ en kunnen we het minder lang bewonderen!

    En misschien een lampje aandoen, dan is het nog wat duidelijker.

    Maar heel leuk gedaan meid, ga zo door!

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:33 pm

      Nee hoor Daisy, tips zijn altijd welkom! Dus hou je niet in.
      De swatches is een goed idee! Ga ik binnekort rekening mee houden!
      Maar binnekort komen er ook nog looks en reviews per onderdeel, en dan kan je het allemaal beter zien!

      Ja en het licht, het was aan, maar sommige delen zijn goed belicht, en dan weer niet, heel raar, ik steek volgende keer nog een lampje bij aan!

      Beantwoorden
  • 29. Astrid  |  juni 2, 2009 om 6:27 pm

    Kga mijn reply op jouw comment op mijn blog hier nog es posten, want ik vergeet soms zelfs eens terug te kijken waar ik heb gepost enzo, dus dat is mss handiger ๐Ÿ™‚

    Jep die had ik op 3suisses besteld, zo leuk dat je dat nog weet! Haha en de prof versieren is precies ni zo goe gelukt haha:D
    en tuurlijk mag je link plaatsen, kvind dat echt leuk, dan krijg ik massa’s bezoekers van jou ๐Ÿ™‚
    ja je filmpje is wel langer dan tmijne, maar jij legt het tenminste heel goed en uitgebreid uit he:)
    Liefs

    Beantwoorden
  • 30. Sarina  |  juni 2, 2009 om 6:50 pm

    ik heb ook de 3 filmpjes bekeken! ik hoor je echt graag bezig ๐Ÿ˜€
    en de producten zien er echt geweldig uit! ik ga direct eens op de site kijken

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:31 pm

      Proficiaat met je volhoudingvermogen Sarina! ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 32. Dhini  |  juni 2, 2009 om 7:50 pm

    Wauw je hebt veel gekocht. Leuk!

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:31 pm

      Eerlijk ik heb ze gekregen om te testen, ik ga binnekort wel zelf iets bestellen denk ik.

      Beantwoorden
  • 34. Hanne  |  juni 2, 2009 om 8:03 pm

    Oooh s

    Beantwoorden
  • 35. Hanne  |  juni 2, 2009 om 8:05 pm

    oei precies iets foutgelopen daarjust :s
    Da zalig!! 1 euro!!
    Morgen bekijk zeker de filmpjes, nu nog een beetje schoolwerk.
    een groepsorder zie ik wel zitten ๐Ÿ˜€ xx

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:30 pm

      Veel succes met je school, examens zeker?

      Beantwoorden
  • 37. Joรซlle  |  juni 2, 2009 om 8:10 pm

    Wat een handig filmpje. Leuk juist, dat ze zo lang zijn! Je doet het echt heel leuk, dus het is zeker niet saai of langdradig om te zien.

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:30 pm

      Dankjewel Joรซlle, wat lief van je, ja er was ook zoveel over te vertellen de eerste keer, dat het zoo lang duurde!

      Beantwoorden
  • 39. Tessa  |  juni 2, 2009 om 8:25 pm

    haha ohh nu voel ik me slecht dat je nu zo werkt aan je uitspraak van dingen zeg maar lekker hoe jij het wil :p x

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:29 pm

      Nee hoor, je moet me verbeteren waar het hoort, anders leer ik het nooit!

      Beantwoorden
  • 41. Rebecca nr 2  |  juni 2, 2009 om 8:49 pm

    Een echte langspeelfim : ) maar wel leuk hoor! Je haar zit trouwens ook zo leuk.
    Ik zal een bestelling(kje) plaatsen en zeker je site doorgeven. Groetjes

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:28 pm

      Haha echt te erg eh!
      Thxx Rebecca, hoe is het met je gezicht?

      Beantwoorden
      • 43. Rebecca nr 2  |  juni 3, 2009 om 7:25 pm

        Mijn ene oog is nog wat blauw. Stomme opmerkingen dat ik al heb moeten horen : (
        Ik had nog wat geld op mijn paypal en heb besteld: 3 glosses voor volle lippen, twee 3-in-1 kleurensticks, een oogconcealer en dan heb ik zelf een paletje samngesteld met 4 e/s. Kosten: 19,95 euro inclusief verzending!!!!

        Beantwoorden
  • 44. Saskia  |  juni 2, 2009 om 9:13 pm

    Mooie nagellak ๐Ÿ™‚
    Ja, je had het wel gezellig gemaakt, hรฉ, met je spulletjes op je kamer, hihi ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:28 pm

      Pfft ik moest de camera heel de tijd uit zetten, omdat ik van alles altijd vergat ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 46. Serena  |  juni 2, 2009 om 10:35 pm

    jee wat kan jij kletsen Evi!! hahaha! maar heb trouw alle 3 je filmpjes bekeken hoor ๐Ÿ™‚ de oogschaduwen zijn prijs/kwaliteit echt super! komt best veel kleur vanaf en dat voor 1 URO! ben zeer benieuwd naar je lak-swatches ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 47. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:27 pm

      De tenen ga ik direct aan beginnen, ik twitter de eerste reacties wel!

      Beantwoorden
  • 48. Elien  |  juni 3, 2009 om 9:10 am

    haha… 25 minuten. Misschien wel een record :d

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 12:27 pm

      Ik ben er bijna zeker van ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 50. Anna  |  juni 3, 2009 om 9:12 am

    Leuke filmpjes hoor.. je komt zo gezellig/lief over ๐Ÿ™‚
    Ik doe denk ik wel mee met de groepsorder als dat mag, ik probeerde al te bestellen maar ze verzenden helaas niet naar Nederland. Want er zijn toch wel wat dingen wat ik wil, heb ook al heel wat uit UK maar toch het bevalt goed.

    Beantwoorden
  • 51. Eva  |  juni 3, 2009 om 9:38 am

    Jaaa geweldig, Drie (!!!) filmpjes, super hee!

    Jammer dat in NL nog geen webshop is..

    Beantwoorden
  • 52. Margot  |  juni 3, 2009 om 10:44 am

    Wauw, zalig voor 1 euro! Heel tof voor mensen zoals ik die zo nog in de experimentfase van make-up zitten….

    Beantwoorden
  • 53. Lelie  |  juni 3, 2009 om 11:17 am

    super! Hier was ik al zo lang op aan het wachten!

    Beantwoorden
  • 54. Elise  |  juni 3, 2009 om 12:47 pm

    Hoelang heb je moeten wachten voor je het kreeg?

    Beantwoorden
    • 55. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:30 pm

      Ik denk ongeveer 10 dagen.

      Beantwoorden
  • 56. Rebecca  |  juni 3, 2009 om 1:26 pm

    dat is zeker weten geen geld, 1 euro en alles ziet er zo goed uit. ben erg benieuwd naar swatches van de nagellak, vooral de donkerpaarse want die ziet er zooo mooi uit ! en dan hoop ik dat er maar in nederland ook een webshop van komt want alles ziet er best goed uit

    Beantwoorden
    • 57. lovetomakeup  |  juni 3, 2009 om 3:05 pm

      Ik heb hun gemaild met de vraag over verzenden naar Nederland!

      Beantwoorden
  • 58. Rosa  |  juni 3, 2009 om 6:07 pm

    Handig ik was namelijk erg beniewd naar Elf cosmetics!

    Beantwoorden
  • 59. marleen  |  juni 4, 2009 om 9:35 am

    ik doe ook mee met de groepsorder
    ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 60. Annelien  |  juni 6, 2009 om 7:59 am

    Ik zou ook graag mee willen doen aan een groepsorder!

    Beantwoorden
    • 61. lovetomakeup  |  juni 6, 2009 om 9:52 am

      Ok, binnen een paar weken post ik een topic erover!

      Beantwoorden
  • 62. kim  |  juni 6, 2009 om 6:55 pm

    voor die groeporder hee
    de mensen die in belgie wonen
    wat zullen dan de verzendkosten zijn ?
    want anders kan ik beter gewoon zelf van de site kopen ..

    laat me iets weten

    x

    Beantwoorden
    • 63. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:24 am

      Ik veronderstel dat we dan boven de 75โ‚ฌ zitten, dus dan wordt het gratis naar mij verstuurd.
      En de verzendkosten vind je op de site van de post, ik denk dat je voor 3โ‚ฌ best al veel spullen kan opsturen,
      als je alleen besteld betaal je 5,75โ‚ฌ zoiezo.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


