NYX Nude, Taupe en Dark Brown

juni 1, 2009 at 7:17 am 35 reacties

Tips zijn altijd welkom, ook ik doe het bijlange niet perfect ๐Ÿ™‚

Vergeet zeker niet in HQ te kijken, dat is net als het licht aandoen in de kamer!

Entry filed under: Uncategorized.

Review Therme Face Care Filmpje: Eyes Lips Face

35 reacties Add your own

  • 1. Janneke  |  juni 1, 2009 om 9:04 am

    Hhi wat een leuke review :)! Ik gebruikte eerst ook altijd 2 mascara’s maar nu eigenlijk steeds maar 1tje ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 2. Tessa  |  juni 1, 2009 om 9:09 am

    volgens mij spreek je het merk gewoon ‘niks’ uit en niet gespeld. Voor de rest heb ik geen tips want ik doe het ook ongeveer hetzelfde als jou alleen doe ik eerst de oogschaduw en dan highlighter =) xxx

    Beantwoorden
  • 3. Tessa  |  juni 1, 2009 om 9:14 am

    Ohw k heb ineens wel een vraagje :p was jij je linerkwast ELKE keer na gelliner? en hoe? brushcleanser of helemaal? want ik heb al 2 linerkwasten verkloot doordat ze helemaal hard werden en te dik. thx

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:40 am

      Nee ik was hem 1x om de 2 maanden.
      Wel veeg ik helemaal uit na gebruik, zodanig dat er niets meer op zit.

      Beantwoorden
  • 5. Jelisha  |  juni 1, 2009 om 9:32 am

    Mooi ! En die nagellak , wah โค

    BTW , ik heb je getagged ;D (http://joliettebb.blogspot.com/2009/06/off-topic-mijn-gsm.html)

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:38 am

      AAAh nee, nu moet mijn lelijk ding online komen!

      Beantwoorden
  • 7. xJanine.  |  juni 1, 2009 om 9:41 am

    Leuk filmpjes! En mooie nagellak ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:38 am

      Ja ik vind hem ook echt super mooi!

      Beantwoorden
  • 9. Daisy  |  juni 1, 2009 om 10:30 am

    Mooie look!

    Alleen volgens mij spreek je taupe uit als ‘toop’ en niet als ‘toopรฉ’, maar dat weet ik niet zeker. En Rimmel spreek je uit als ‘RIMmel’, en niet als ‘rimMEL’ (ik dacht dat ik het je verkeerd hoorde zeggen, als je het goed zei: sorry! Dan heb ik niets gezegd!)

    En jouw manier van donkere oogschaduw in je crease aanbrengen is handig, ga ik ook proberen ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:37 am

      De toop is helemaal juist Daisy, alleen de Rimmel hoor ik geen verschil in als ik het zo lees, je zou me hier moeten zien zitten, de woorden 5x ofzo opnieuw zeggen, maar rimmel klinkt bij mij juist hetzelfde ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 11. Rebecca  |  juni 1, 2009 om 12:11 pm

    Hmm nee ik heb ook geen tips. ik vind de look wel erg mooi geworden.

    & trouwens .. bij mij is HQ alleen maar lelijker
    het geluid is alsof je in mn oor zoemt, en het ligt is dan geel
    ik kijk het wel normaal ;d

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:36 am

      Oh wat raar, bij mij is het dan echt beter. Nou ja zal verschillen van PC tot PC dan.

      Beantwoorden
  • 13. Els!!  |  juni 1, 2009 om 12:25 pm

    Echt heel mooi!!!!
    moet je vaker doen!;d

    Beantwoorden
  • 14. Dorien  |  juni 1, 2009 om 12:40 pm

    Taupe
    spreek je denk ik wel uit als
    Toop
    en niet Toopรฉ
    maar voor de rest
    tof en leerrijk filmpje

    Woww je nagels

    :]

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:36 am

      Volldig juist Dorien, had ik al vaker gehoord, dat ik het fout uitspreek ๐Ÿ™‚
      Maar ik vergeet het steeds!

      Beantwoorden
  • 16. Rebecca nr 2  |  juni 1, 2009 om 12:41 pm

    Mooie look. Tips heb ik niet want iedereen brengt make-up een beetje op haar eigen manier aan. Oh ja, en heel mooie nagellak!

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:35 am

      Eigenlijk wel, iedereen doet het op zijn manier ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 18. Kelly  |  juni 1, 2009 om 12:41 pm

    Heel leuk filmpje Evi!
    Super leerzaam voor mij haha, ben zo’n smeerkees met oogschaduw aanbrengen, lukt me echt voor geen meter!
    Ik ga dit gauw is proberen ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:35 am

      Hahaha een smeerkees, wat een grappig woord!

      Beantwoorden
  • 20. vivaglamx3  |  juni 1, 2009 om 1:17 pm

    Leuk filmpje, mooie kleuren ook, met nude kleuren kan je al niet missen ๐Ÿ™‚
    Je nagellak is mooii, doet me eraan denken dat ik de mijne ook opnieuw moet doen.
    xXx

    Beantwoorden
  • 21. steffi  |  juni 1, 2009 om 1:51 pm

    leuk filmpje ๐Ÿ˜€ wel handig met die 3 ร  4 stapjes omhoog voor de crease!

    Beantwoorden
  • 22. Louise  |  juni 1, 2009 om 2:22 pm

    Ieder z’n manier vn spreken zeg ik dan :P!
    Wel leuke tutorial, je moet het echt vaker doen :). Kan je nog palletjes aanraden vn NYX? Ik ga denk ik ook dit basic palletje kopen :).
    Btw, je haar ligt best nog goed, ik zou niet gedacht hebben dat het ng niet “gedaan” was!
    XX

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:34 am

      OOh dankje Louise, ik vind het best grappig had ik super veel tips verwacht, krijg ik fonetische uitspraak tips.
      Maar daar ben ik ook blij mee hoor ๐Ÿ™‚

      Ik heb geen andere palletjes van NYX dus is ook een beetje moeilijk om andere aan te raden, maar ik ga binnekort eens kijken tussen mijn oogschaduw wat aanraders zijn!

      Beantwoorden
      • 24. Louise  |  juni 2, 2009 om 8:21 pm

        Wat lief ๐Ÿ™‚ Dankje!

        Beantwoorden
  • 25. Saskia  |  juni 1, 2009 om 2:31 pm

    Mooie nagellak ๐Ÿ™‚
    Tof filmpje ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:32 am

      Nog altijd de nagellak van de meet ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 27. Marijke  |  juni 1, 2009 om 4:06 pm

    dat palletje ga ik me binnenkort ook maar eens aanschaffen! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:32 am

      Ga je geen spijt van hebben ๐Ÿ™‚
      Al hoewel als je het 28 neutral palet hebt, denk ik dat je dit ook snel kan namaken.

      Beantwoorden
  • 29. Dhini  |  juni 1, 2009 om 4:27 pm

    Mooie nagellak

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:30 am

      Dankje Essie No Boundaries ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 31. marie  |  juni 1, 2009 om 4:32 pm

    leuke tutorial! ๐Ÿ™‚ zijn de trio’s van nyx mat of met een shimmery/pearl effect? want ik zoek nog een goede matte oogschaduw en die palletjes van nyx zien er wel goed uit ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:31 am

      Ze zijn niet 100% mat te noemen, maar ook niet shimmery met veel glim en glinsters, er zit eerder een lichte glans in. Hoe noem je dat?

      Beantwoorden
  • 33. Fashionata  |  juni 1, 2009 om 4:42 pm

    Tis echt mooi naturel , die look. De oogschaduw kleuren zijn echt perfect voor overdag te dragen…

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:30 am

      Ja het is echt iets voor jou, zachte tinten.

      Beantwoorden
  • 35. Ivy  |  juni 2, 2009 om 7:29 pm

    Een leerrijke tutorial, goed gedaan Evi :).
    Die 4 stapjes truc vind ik zeer interessant. Ik ga het vanaf nu ook zo doen!
    Ik ben zeker benieuwd naar meer tutorials van jou.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

juni 2009
M D W D V Z Z
« Mei    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archief


