Review Therme Face Care

mei 31, 2009 at 11:20 am 6 reacties

Voor Lushiousbeauty mocht ik een aantal producten uit testen van de Therme Face Care. Dat is ook echt het fijne van het Lushiousbeautytalk forum, er wordt op regelmatige basis testers gezocht voor producten. Bovendien heb je ook nog eens speciale winacties enkel voor forumleden. Zo won ik de 3 Essence lakjes die ik vrijdag aan mijn jongere zus heb gegeven.

Maar terug naar de huidverzorgingslijn van Therme Face Care, hierbij mijn bevindingen:

24 h Nutritive Face Cream
Dit is echt een hele dikke, romige cream, precies een beetje dikke slagroom. Omdat ie zo dik is, smeert ie een beetje moeilijk uit je kan hem dan ook best even verwarmen tussen je vingerers, vooralleer hem uit te smeren. De geur is zoals eerder gezegd hemels, ik ruik een frisse abrikoosgeur(?). Een verademing tegenover mijn Lush cremes. Zelfs mijn vriend zei, wat ruik je lekker! Bovendien trekt ie ongeloofelijk goed en snel in, zonder een urenlange vettige laag achter te laten. Je kan wel niet meteen je make-up op doen. Het duurt een goede 10 minuten voor het volledig ingetrokken is. Ik opteer er dan zelf ook voor om hem als nachtcreme te gebruiken.
Let op de Nutrive Face Cream is echt voor mensen met een zeer droge huid. Momenteel voor de zomer, is ie net iets te dik, vettig voor mij. Voor in de winter, denk ik dat deze creme in mijn badkamerkast beland.

Power face serum
Power Face Serum is speciaal ontwikkelt voor de rijpere huid. Ik heb nog wel geen rijpere huid, maar wauw wat een lekker spul. De substantie is totaal verschillend dan de Face cream, waar de Face Cream meer dikke slagroom was, is dit meer op gelbasis. Wat het makkelijker uit smeert. Ook heb je veel minder nodig. Mijn sample potje zit nu nog voor meer dan de helft vol, en ik heb het een hele week gebruikt. Ook hier kan je genieten van dezelde lekkere geur. Het serum werkt ook net iets anders, het voelt fris op je huid en is in no time ingetrokken in je huid.

Eye contour cream
Ik heb nog nooit geen eye cream gehad, ik dacht altijd dat is toch volledig overbodig. Zelf heb ik wel een erg dunne huid onder mijn ogen. En ik merk na een week de Eye Contour Cream te hebben gebruikt, dat mijn huid onder mijn ogen veel beter aanvoelt. Dus het wordt misschien toch eens tijd dat ik me dit ga aanschaffen. Je hebt echt super weinig nodig, ik had in het begin telkens te veel. Het is een dunne cream, net iets dikker als een serum. Bij opbrengen voelt het heerlijk fris, echt ontspannend als je een paar wallen hebt.

 

Ik was natuurlijk niet het enige testkonijn, nog 2 andere dames teste de producten ook, lees hier verder, om hun mening te horen, prijzen en meer informatie over Therme Face Care.

Entry filed under: Uncategorized.

Kwasten: Dierenhaar of synthetisch? NYX Nude, Taupe en Dark Brown

6 reacties Add your own

  • 1. Lushious Babe  |  mei 31, 2009 om 11:34 am

    Thanks, Evi!! Bedankt voor de uitgebreide review van de samples, erg leuk om te lezen dat ze zo goed bevielen! En natuurlijk bedankt voor de links!
    XXX

    Deb

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 4:56 pm

      Jij bent bedankt voor het te mogen testen!
      Ik kijk al uit naar de nieuwe winactie!

      Beantwoorden
  • 3. S.  |  mei 31, 2009 om 11:39 am

    Waw, al die stukjes vandaag, echt leuk ! 😀

    Beantwoorden
    • 4. Saskia  |  mei 31, 2009 om 1:07 pm

      Ja, fijn hé, meerdere artikeltjes op 1 dag 🙂

      Beantwoorden
      • 5. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 4:50 pm

        Ik heb mijn best eens gedaan vandaag 🙂

        Beantwoorden
  • 6. Hayat  |  mei 31, 2009 om 6:08 pm

    Wat handig 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


