Parfumsticks @ Beauty By Elke

mei 30, 2009 at 7:59 pm 11 reacties

Belgische webshops zijn een zeldzaamheid en zo moet ook Elke hebben gedacht toen ze haar eigen webshop Beauty By Elke lanceerde! Een tijdje geleden ontving ik een leuk pakje van haar met een aantal samples en een fulsize parfumstick.

De sticks zien er echt cute uit, elke stick heeft zijn eigen persoonlijk, toepassend label, vooral Shopping Diva en Wedding springen er voor mij echt uit. De verpakking is trouwens echt stevig. Ik heb al vaker gehad dat het etiquette half los komt, waardoor het vuil en vies lijkt. Dit is hier dus niet het geval.

Het lijken net labello’s, erg handig dus om je perfum zo mee te nemen in je handtas, plaatsbesparend noemen we dat.

Hoe gebruik je het nu?

Wel je smeert een beetje op de binnekant van je polsen, en achter je oren. Vervolgens smeer je het goed uit. Ze smeren lekker snel uit maar nog leuker het trekt ook snel in.  De geur blijft ook echt lang zitten, en nee dat zeg ik niet zomaar.

Ik heb het zelf al een paar weken getest, en de geur is nog steeds heel aanwezig na 5uur na opbrengen.

Zelf heb ik de mijne altijd voor het slapengaan op gedaan, aangezien ik altijd met mijn neus aan mijn pols lig. God ik weet even niet hoe ik mijn slaaphouding moet omschrijven, maar dat doet er niet toe zeker 🙂

Welke geuren heb je?

Let even op, geuren zijn erg persoonlijk, dus wat ik lekker vind, vind jij misschien helemaal niet lekker of anders ruiken.

Wedding Wisper:

Is een zachte rozengeur, met een vleugje musk in verwerkt. Wie dus houdt van de geur van een mooie bos rozen op tafel, moet zeker deze stick lopen. Ik vind het zelf een heel ontspannende geur. Niet too much, een lichte lentegeur. Het label is hier trouwens heel fijn van, een roze achtergrond met een klein bruidje op, hoe schattig!

Wireless Woman

Hiervan had ik de fullsize versie. Wireless Woman is een sportieve, frisse geur in het genre van Addidas ofzo.Zelf vond ik dit wel een lekkere geur, maar niet voor overdag of ’s avonds, dan hou ik eerder van zwoele geuren. Ik heb hem wel elke avond voor het slapen gaan op gedaan, en dat had een kalmerend effect.

Shopping Diva

Hiervan wil ik de fullsize versie! Alleen al de naam en het label! Je ziet een roze achtergrond met een meisje  met een grote tas. Ik vind het trouwens altijd fijn om met veel zakken rond te sleuren.

Dit vind ik echt een zwoele bloemengeur, heerlijk vrouwelijk! Dit is echt mijn favoriet!

Garden Gal

Hierop zie je een vrouwtje met een klein emmertje, de bloemen water geven. Ik heb zelf dan wel geen groene vingers, toch is dit geurtje een toppertje. Het heeft een meer kruidenachtige geur, met een een bloemenhint er door gemengd. Shopping Diva is eerder voor mensen die van zoete en zwoele geuren houden en Garden Gal voor wie het net iets luchtiger mag.

 

Moest je geurtje er nu niet tussen staan, geen paniek, Elke verkoopt meerder geurtjes, maar dit zijn de samples die ik ontvangen heb.

Hoeveel kosten de sticks?

De sticks kosten 8,95 voor 2gr, en geloof me hier doe je echt lang mee! Het oogt natuurlijk net iets minder chique dan je parfumflesjes, maar qua geur ruikt dit net even sterk! En het blijft ook echt lang hangen, iets wat ik vaak mis bij mijn parfums.

Je kan bij Elke lekker makkelijk bestalen met een overschrijving (ook voor Nederland) of met Paypal!

Hierbij een overzicht van de verzendkosten:

0-100 gram: €1,18
100-350 gram: €1,77
350-1000 gram: €2,95
Pakketpost België
0-2 kg: €5,70
2-10 kg: €7,70
Brievenbuspost Nederland
0-100 gram: €2,70
100-350 gram: €5,40
Pakketpost Nederland
0-350 gram: €6,40
350 – 1000 gram: €9,60

 

Verder verkoopt Elke ook nog NYX, zowel de lipglossen, lipsticks (ook Thalia, de populaire kleur), oogschaduw, blush noem maar op. Ik ga morgen eens zien wat ik er allemaal juist van heb, en dan post ik nog swatches!

Bezoek dus zeker de webshop van Elke, veel shopplezier!!!

Entry filed under: Uncategorized.

Evi voor meterschap! Drankje van de week: Frozen Daiquiri

11 reacties Add your own

  • 1. glamourista  |  mei 30, 2009 om 9:02 pm

    haha grappig 😀 Opeens is die webshop helemaal hip :p Laura (vivaglamx3) en ik hadden er ook al iets over geschreven, nu gaat die zo superveel verkopen 😀

    Ik heb garden gal trouwens ook, en het deed mij denken aan Lelietjes van Dalen of meiklokjes en dat ruik ik heel graag 😀

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:36 am

      God dat wist ik zelfs niet, ik zet het er direct even tussen!

      Beantwoorden
  • 3. Dhini  |  mei 30, 2009 om 9:08 pm

    Ah parfums, Lekker!

    Beantwoorden
  • 4. Kelly  |  mei 31, 2009 om 8:38 am

    Die parfums zien er super cute uit!
    Ga direct s kijken op de website 😀

    Beantwoorden
  • 5. Jelisha  |  mei 31, 2009 om 9:21 am

    Zijn ze zo groot als een Labello offff … ?

    Beantwoorden
  • 6. Kerstin  |  mei 31, 2009 om 10:31 am

    Jaa ik had haar website ook al gezien en die parfumsticks leken me toen wel wat. Als ik weer geld heb, ga ik misschien eentje aanschaffen!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 10:53 am

      Ze ziijn zeker fijn in gebruik!

      Beantwoorden
  • 8. Jeske  |  mei 31, 2009 om 1:42 pm

    Ik had ze ookal gezien bij cherryfizz. Ze lijken me echt wel tof. En die Thalia lipstick heb ik, maar hij is net te donker voor me waardoor ik zo’n vrouwenhoofd krijgt =P En dat past niet echt.

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 4:50 pm

      Nee te donkere lipstick staat me ook niet, ik hou eerder van nude kleurtjes en roze tintjes.

      Beantwoorden
  • 10. Hayat  |  mei 31, 2009 om 6:01 pm

    Lijkt me lekker =) Ik ga eens een kijkje nemen 😛

    Beantwoorden
  • 11. Senna  |  juni 1, 2009 om 9:22 am

    Super cute zijn die verpakkingen! Ik moet zeggen dat ik nooit iets van TPS heb geprobeerd omdat ik altijd naar mijn traditionele parfums grijp. Ik koop ook niet graag geurtjes online omdat geur echt iets heel persoonlijks is; moeilijk, moeijlijk dus. x

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


