Hier woon ik!

mei 30, 2009 at 10:32 am 19 reacties

 Ik heb het al eens eerder getoont hoe ik woon, maar vandaag staat er een leuk interview op 20something. Klik hier om een kijkje in ons appartement te nemen :).

Entry filed under: Uncategorized.

Review Ultimate Shine Evi voor meterschap!

19 reacties Add your own

  • 1. S.  |  mei 30, 2009 om 10:52 am

    Waaw, echt prachtig !

    Beantwoorden
  • 2. Astrid  |  mei 30, 2009 om 12:08 pm

    Wat een leuk interview! En jullie appartement is gewoonweg prachtig, echt, en voor die prijs, ik ben jaloers hoor 😀 !
    Liefs,
    Astrid

    Beantwoorden
  • 3. Fem  |  mei 30, 2009 om 12:54 pm

    Jij woont echt prachtig!

    Beantwoorden
  • 4. Emma  |  mei 30, 2009 om 12:57 pm

    wat woon je mooi zeg!

    Beantwoorden
  • 5. naomi  |  mei 30, 2009 om 1:36 pm

    zooo wat een huis :O
    Echt mooi evi, en ook super ruim!!

    Beantwoorden
  • 6. Tessa  |  mei 30, 2009 om 1:47 pm

    super gezellig

    Beantwoorden
  • 7. Green  |  mei 30, 2009 om 2:24 pm

    Wow, wat een prijs. Ik zit in Leuven op kot in een studio’tje met een kamer waar een superklein half afgebladerd keukentje in staat en tevens dient als living, eetkamer, studeerkamer, inkomhal,…; en nog een kleine slaapkamer waar je maar via één kant het bed in kan en een superkleine badkamer waar net een wc en een verplaatsbare douche in past. en dit dan voor 500€ (wel inclusief electriciteit, water en verwarming)
    Jouw appartement is echt een koopje geweest 😐

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:42 am

      Ik woon natuurlijk in de Kempen eh. En bovendien betalen we nog eens 140€ bij voor water, electriciteit en verwarming. Met dan nog eens een afrekening van 700€, extra te betalen. Dus dan wordt de huurprijs toch wel even net iets duurder.

      Beantwoorden
  • 9. Caro  |  mei 30, 2009 om 3:54 pm

    hee super leuk interview en mooi huisje:)
    x

    Beantwoorden
  • 10. Eva  |  mei 30, 2009 om 5:52 pm

    Echt een mooi, knus en gezellig ingericht appartement!

    Beantwoorden
  • 11. bettyvdberg  |  mei 30, 2009 om 6:28 pm

    Hey Evi!

    Wat leuk dat je er een stukje over geschreven hebt. Ik kan meteen zien dat we super veel nieuwe bezoekers dankzij jou hebben gekregen 🙂

    Bedankt nog voor je interview!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:39 am

      Graag gedaan hoor, hopelijk worden ze ook vaste bezoekers! Jullie site is echt sooo much fun!

      Beantwoorden
  • 13. Rebecca nr 2  |  mei 30, 2009 om 7:15 pm

    Leuk appartement!! Wij hebben net hetzelfde hoeksalon en vind hem heerlijk ruim.

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:37 am

      Hij is lekker groot eh!! Alleen die kussens die verschuiven zooooo vaak!

      Beantwoorden
  • 16. Rebecca  |  mei 31, 2009 om 12:56 pm

    ik ben echt verliefd op de keuken !
    vind ‘m echt super leuk.. heel je appartement trouwens want hij is echt heel groot =d helemaal waar ik van hou

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 4:52 pm

      De keuken is mooi, maar moest het mijn huis zijn, stak ik er onmiddelijk een nieuwe in, ik wil heeeel graag een kookeiland, lijkt me zooo fijn!

      Beantwoorden
  • 18. Hayat  |  mei 31, 2009 om 5:52 pm

    Mooi en gezellig huisje 🙂

    Beantwoorden
  • 19. NIW  |  juni 2, 2009 om 8:06 pm

    Sjonge, Evi… jij hebt echt een droomhuis. 🙂 Echt mooi ingericht met mooie meubelen. Ik vind de keuken en de zitkamer het mooist!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


