Evi voor meterschap!

mei 30, 2009 at 7:12 pm 32 reacties

Gisteren op het verjaardagsfeest van mijn bomma (oma), kreeg ik een hele leuke brief toegestopt van mijn zus. Een open solicitatie voor het meterschap van mijn nichtje!

Ja het wordt een meisje, natuurlijk moest ik wel beloven dat ik haar nagels niet gelijk roze ging verven.

De brief was echt heel leuk, zo leuk dat ik hem even voor jullie overtyp:

Geachte mevrouw,

Naar ik vernomen heb ben jij nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: “metekind”. Bij deze ben ik ook zo vrij om naar deze betrekking te sollicteren.

Mijn interesses gaan vooral uit naar:

  • spelen met mijn rammelaar
  • wandelingen
  • samen liedjes zingen
  • naar de eendjes kijken
  • ik blijf ook eens graag logeren
  • maar dan je wel mijn bo’kes smeren

Ik zoek een lieve meter, met een onderscheinding van haar meters diploma. Ik zal in oktober terug iets laten horen. Zodra ik ben geborgen.

Vedere informatie over mij kan u terug vinden in mijn CV in bijlage.

ย 

Hoogachtend

ย 

Uw metekind in spe

ย 

Leuke brief eh, de CV zelf was ook heel fijn geschreven, maar die typ ik even niet over. Ik ben natuurlijk superblij en trots om meter te mogen zijn!

Hierbij nog een 3D foto waarbij je mijn petekindje al goed kan zien.

Entry filed under: Uncategorized.

Hier woon ik! Parfumsticks @ Beauty By Elke

32 reacties Add your own

  • 1. Ioni  |  mei 30, 2009 om 7:19 pm

    Wat leuk zeg. Ook de manier waarop je gevraagd bent, super orgineel!

    Beantwoorden
  • 2. Willemijn  |  mei 30, 2009 om 7:22 pm

    Ooh, wat leuk zeg! Ik neem namelijk aan dat een metekind het zelfde is als een petekind in het NL? XX

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:37 am

      Ioni heeft het al uitgelegd ๐Ÿ™‚ Wat gek dat we zoveel woorden anders zeggen eh.

      Beantwoorden
  • 4. Ioni  |  mei 30, 2009 om 7:26 pm

    Peter = peet oom
    Meter= peet tante op zijn hollands ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 5. Astrid  |  mei 30, 2009 om 7:27 pm

    Wat leuk!! Gefeliciteerd meid!

    Beantwoorden
  • 6. Sophia  |  mei 30, 2009 om 7:34 pm

    Wat leuk! Laat je het ons wel even weten als het kindje geboren is!?

    Liefs Sophia

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:37 am

      Tuurlijk, dan post ik meteen een foto!

      Beantwoorden
  • 8. glamourista  |  mei 30, 2009 om 7:38 pm

    oooh Evi! Das echt superfijn!

    Proficiat, en natuurlijk ook voor de toekomstige mama ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 9. ais  |  mei 30, 2009 om 8:47 pm

    wat een super leuke manier van vragen ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 10. Marijke  |  mei 30, 2009 om 8:50 pm

    superleuk! mijn zus is ook zwanger en moet binnen enkele weken bevallen… superspannend! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:36 am

      Nog maar enkele weken, en wat wordt het een meisje of een jongen?

      Beantwoorden
      • 12. Marijke  |  mei 31, 2009 om 11:35 am

        een meisje ๐Ÿ™‚ heb hier al een kast vol cadeautjes klaarliggen ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
  • 13. Sarina  |  mei 30, 2009 om 8:52 pm

    zo leuk! ๐Ÿ˜€
    proficiat evi!

    Beantwoorden
  • 14. Lucie  |  mei 30, 2009 om 9:19 pm

    Leuk zeg! Gefeliciteerd, ook voor je zus en haar vriend/man (of vriendin/vrouw)!
    Laat je het weten als ze is geboren?

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:36 am

      Tuurlijk, dan post ik meteen een foto!
      Maar het is nog wel even eh!
      Mijn zus heeft een vriend trouwens ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 16. Jeske  |  mei 30, 2009 om 11:25 pm

    Oh echt heel leuk voor je. Gefeliciteerd.

    Beantwoorden
  • 17. Evelien  |  mei 30, 2009 om 11:42 pm

    aaah Evi wat ontzettend lief!! en wat een leuk idee om het zo te doen ) echt heel speclaal!!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:35 am

      Ja het idee was echt heel leuk!

      Beantwoorden
  • 19. Kelly  |  mei 31, 2009 om 8:39 am

    Ah wat super leuk Evi!
    Gefeliciteerd zeg ๐Ÿ™‚
    Die brief is ook echt orgineel zeg!

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:21 am

      Ja he die brief is echt fun! Hij staat nu in mijn kast.

      Beantwoorden
  • 21. Janneke  |  mei 31, 2009 om 9:02 am

    Wat leuk man!! Echt super lief!! GEfeliciteerd hihi

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:20 am

      Dankjewel ik ben er helemaal klaar voor! Laat die nieuwjaarsbrieven maar komen!

      Beantwoorden
  • 23. Evelien  |  mei 31, 2009 om 10:39 am

    O wat leuk Evi! Proficiat.
    Mijn metekindje word dinsdag al 1 jaar. Het gaat echt zo snel ๐Ÿ™‚ Geniet ervan!!

    Bovendien zijn er echt supercute jurkjes voor kleine meisjes. En het speelgoed, daar wil je zelf ook nog mee spelen ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 10:53 am

      OOh wat is ze dan al groot, wat heb je gekocht?
      Kan ik geloven, weet je dat ik al babyspullen voor mezelf heb gekocht, terwijl ik nog niet eens zwanger ben ๐Ÿ™‚
      Haha gewoon omdat ik het schattig vond!

      Ja het speelgoed, we staan er telkens voor, en dan op alles duwen en klikken!

      Beantwoorden
  • 25. Charmain  |  mei 31, 2009 om 12:02 pm

    Wat ontzettend leuk zeg!
    Gefeliciteerd, hopelijk komt die piccolina snel en gezond ter wereld!

    Beantwoorden
  • 26. serena  |  mei 31, 2009 om 12:05 pm

    wow, wat een eer Evi, je zou wel trots zijn!! superleuk voor je!!

    Beantwoorden
  • 27. Rebecca  |  mei 31, 2009 om 12:52 pm

    haha ik had geen idee wat een meter was =d
    dacht iets met logistiek ofzo
    maar wel echt een hele leuke manier hoe je bent gevraagd !
    alvast gefeliciteerd en ik neem aan dat we er nog wel meer over horen ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 28. Bregje  |  mei 31, 2009 om 5:16 pm

    Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Ook leuke nagellak trouwens ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  juni 1, 2009 om 7:22 am

      Dankje, Essie No Boundaries, echt een super kleurtje!

      Beantwoorden
  • 30. Hayat  |  mei 31, 2009 om 5:57 pm

    Oh wat geweldig ๐Ÿ™‚ Gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  • 31. Senna  |  juni 1, 2009 om 9:27 am

    Geweldig leuke post is dit! Mijn broer heeft ook een kleine van 10 maanden en ik kan je zeggen dat kinderen echt een wereld van geluk en vreugde met zich meebrengen met elk nieuw dingen dat ze zeggen of doen. Geniet van je meterschap en natuurlijk van de komst van de kleine, ontzettend leuk voor je! xx Senna

    Beantwoorden
  • 32. stefanie  |  juni 3, 2009 om 9:50 pm

    aaah wat leuk ๐Ÿ˜€
    die brief is echt superleuk gedaan

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


