Review Ultimate Shine

mei 29, 2009 at 1:00 pm 20 reacties

Dit zegt Lush:

Ultimate Shine is een fantastische witte bar met kleine gouden glittertjes (niet veel, maar genoeg om hier en daar een schittering te geven). Het laat je haren glanzen met ylang ylang. Viooltjesolie wordt gebruikt om angst en kwaadheid tegen te gaan, ben je meteen sociaal gezien ook een sterretje. Mocht je daar zin in hebben.

Dit zeg ik:

Shampoobars hebben mijn hart nog niet verovert. Op de één of andere manier grijp ik altijd terug naar mijn shampoo flessen. Maar vandaag had ik zin in een Lush dag. En nam deze prachtige witte shamoo bar met kleine glinsters er in.

Je maakt je shampoobar even nat, en wrijft hem in je handen tot je voldoende schuim hebt om je haar in te zepen. De Ultrashine zorgt voor enorm veel schuim. Daar verschoot ik zelf enorm van. Blond shampoo schuimde bij mij amper, wat toch vrij vervelend is.

De geur, is zoals vaker gezegd niet hemels, maar al bij al vind ik deze best nog lekker ruiken.

Na gebruik voelt mijn haar propper, maar zo droog als een zeemlap. Echt een heel raar gevoel. Ik raad je dan ook absouluut aan om een conditioner nadien te gebruiken. Aangezien ik in een Lush bui was, gebruikte ik vervolgens Jungle Conditioner. Mijn  haar voelt nu echt zo zacht, en er zit echt een mooie glans in. Wat mij betreft, ga ik de shampoobar terug vaker gebruiken!

Welke shampoo gebruik jij van Lush? Wat vind je een aanrader?

Entry filed under: Uncategorized.

All in one! Hier woon ik!

20 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  mei 29, 2009 om 3:28 pm

    Ik gebruik de shampoo I Love Juicy van Lush, en dies ook echt heerlijk!
    Ruikt lekkr fris, schuimt snel.
    Kweetniet of een shampoo bar iets voor mij is..
    Mss toch een keer proberen!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:46 am

      Ik heb dus nog geen vloeibare shampoo van Lush, wordt je haar hier ook zo droog van? Alle heb je echt een conditioner nodig na gebruik?

      Beantwoorden
      • 3. Kelly  |  mei 31, 2009 om 10:02 am

        Ik gebruik zoiezo altijd een conditioner na mn shampoo..
        Gebruik nu de American Cream conditioner, ook van Lush.
        Mn haar voelt heerlijk zacht, zijn allebei ook superfijne producten!
        Het schuimt zo lekker snel en ruikt superr fris!

        Beantwoorden
        • 4. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 10:55 am

          Dat is die aarbei eh, binnekort nog eens bij Lush UK bestellen.
          Alle binnekort tegen de winter ofzo. Thx voor de uitleg!

          Beantwoorden
  • 5. Katrien  |  mei 29, 2009 om 4:05 pm

    He, ik heb nog nooit gemerkt dat er glittertjes in zitten, het moet echt wel onopvallend zijn, want mijn vriend gebruikt die (moest het zichtbaar zijn zou ie dat zeker niet doen).
    Ik gebruik altijd shampoobars, ik wrijf het wel gewoon op mijn haar, niet in mijn handen

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:46 am

      Ik vind dat je ze echt wel ziet, wanneer je het een beetje naar het zonlicht draait!

      Beantwoorden
  • 7. vivaglamx3  |  mei 29, 2009 om 4:45 pm

    Ik gebruik Reincarnate van Lush, ben er best wel tevreden over, maar gebruik hem ook liever in combinatie met Jungle.
    Ik wrijf gewoon de hele bar op m’n hoofd totdat het schuimt.
    Oh ja oe zei je nu weer dat je Jungle vloeibaar kon maken?
    Ga dat dan denk ik wel eens proberen..
    xXx

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:44 am

      Jaaaa ik post het deze week nog!

      Beantwoorden
  • 9. Flori  |  mei 29, 2009 om 6:30 pm

    Ik hou echt van Lush, maar ik andere shampoo die ik heb wel veel fijner dan die van Lush (op uitzondering van BIG! 😀 ). Ik heb Seanik, Godiva, Ultimate Shine, Squeaky Green en Reincarnate. In het kort: Minder goed vind ik Reincarnate en SG, de rest vind ik wel fijn. 🙂
    Leuk artikeltje trouwens, ik ben echt dol op je reviews.

    Beantwoorden
  • 10. Rosa  |  mei 30, 2009 om 9:35 am

    Lijkt me heel raar!

    Beantwoorden
  • 11. Caroline  |  mei 30, 2009 om 3:39 pm

    Ik heb dezelfde ervaring met deze shampoo bar *S*
    MOET wel een conditioner erna gebruiken anders STRO tot en met.
    Heb ook geen glitters gezien trouwens hihi

    Heb nu net de Godiva binnen, heb je die al eens geprobeerd? Is 2-in-1, met conditioner zeg maar.
    Ga ik vanavond uitproberen.

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:41 am

      Toch zie ik heel goed zilveren glitters erin. Heb je hem al eens tegen het zonlicht gehouden?
      Godiva lijkt me handig, volgende keer eens proberen!

      Beantwoorden
  • 13. Rebecca nr 2  |  mei 30, 2009 om 7:10 pm

    Haha, een zeemlap…
    Ik heb een staaltje gekregen van de Cynthia Sylvia Stout shampoo. De verkoopster zei dat het een shampoo op basis van bier was en dat de geur een beetje kon tegenvallen. Ik had er dus al geen te grote verwachtingen van maar ik vind de shampoo echt goed. Hij schuimt lekker en ruikt nogal neutraal, misschien een klein beetje naar citroen. Ik zal zeker een full-size kopen : )
    Met de vaste shampoo’s heb ik geen ervaring.

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:38 am

      Maar krijg je er ook zo’n slap haar van?

      Beantwoorden
  • 16. Rebecca  |  mei 31, 2009 om 12:59 pm

    ik gebruik BIG. het is een soort scrub voor je haar =d
    die van mij is jammer genoeg op zijn einde gekomen en ik moet maar afwachten wanneer ik eindelijk in de buurt kom van een Lush. wij in ons saaie stadje hebben er jammer genoeg nog geen 1 en ik baal er ontzettend van. Maar BIG is echt een aanraader, zeker weten. Daarna indd wel een conditioner

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 4:51 pm

      Daar heb ik eens een staaltje van gehad, was best raar. Er zitten zo brokjes in, die dan oplossen, wel had mijn haar iets meer volume als normaal.

      Beantwoorden
  • 18. Senna  |  juni 1, 2009 om 9:31 am

    Nog bedankt Evi voor het mee uitzoeken van mijn eerste Lush goodies, so far so good! Wat betreft de shampoo weet ik nog niet of ik wel echt een bar als shampoo zou gebruiken. Vanwege mijn allergieen is de conditie van mijn haar echt heel erg slecht geworden en ben bang dat een shampoobar dit alleen maar zal verergeren.

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 9:39 am

      Als je echt droog haar hebt, zou ik geen shampoo van Lush gebruiken, kan je beter iets van Kerastase ofzo gebruiken.
      Wanneer begin je terug te bloggen Senna? Ik mis je leuke postjes.

      Beantwoorden
  • 20. Linda  |  juni 1, 2009 om 11:29 am

    Ik ben begonnen met reincarnate, en die heb ik een hele tijd tevreden gebruikt. Wel met conditioner. Ook trichomania heb ik gebruikt mara die vond ik minder dan reincarnate. Nu gebruik ik vaak cynthia sylvia stout en die vind ik heel fijn. Niet voor iedere wasbeurd, dan krijg ik pluishaar, maar voor 2 keer in de week ofzo. Dan geeft ie bij mij mooi volume en een beetje slag er bij. Maar wel altijd met conditioner erna 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


