All in one!

mei 29, 2009 at 1:00 pm 11 reacties

Ik weet het de updates van de laatste dagen zijn net iets korter en komen ook steeds later online. Aan wat ligt dit nu? Wel ik en mijn vriend zijn volop op huizenjacht, hierdoor hebben we heel wat huisbezoeken, bankbezoeken en natuurlijk kan je je familie en vrienden nie vergeten. Bovendien heb ik best veel gewerkt deze week.

Dus nee ik ben mijn blog helemaal niet beu, het is gewoon een beetje samenloop van allerlei zaken waardoor ik net iets minder kan posten. Maar wat komt er dit weekend op, een nieuw filmpje, een review over een Belgische webshop, sterke vrouwen, een fotod, met andere woorden er staat echt nog genoeg gepland!

Vanochtend was ik echt vroeg wakker, rond een uur of 6 moest ik echt opstaan. Wat doe je dan als je nog zoveel tijd over hebt? Juist ja, je vliegt je keuken in!

Ik besloot dan ook om heerlijke muffins met extra veel chocolade. In één woord echt mjamie, we want more! Mijn vriend was dan ook zeer tevreden.

Wat heb je nodig?

  • 250gr bloem
  • 200gr suiker
  • 160gr boter
  • 4 eieren
  • 15 gr vanillesuiker
  • 2 zakjes smeltchocolade callebaut

Smelt je boter even in je pannetje, meng de gesmolten boter met de eierdooiers en suiker. Meng dit tot een glad mengel. Voeg vervolgens je bloem, eiwit en chocolade er door. Voila deeg is klaar!

Vul je cakevormpjes redelijk vol, en zet ze 10 minuten in de oven. En 10 minuten later heb je lekkere muffins.

 

Aangezien dit een echte allerlei post is, wil ik jullie ook nog even mijn nagels tonen. Het is nu exact een week geleden dat ik ze gelakt hebt met Essie No Boundaries. Al bij al zit de nagellak er nog vrij goed op! Hier en daar toont ie wel gebrekken. Vandaag gaat ie er dan ook af. Maar dan nog, na een week zit ie eigenlijk vrij goed. Alleen mijn velletjes, ik geraak er precies niet meer vanaf! Zit echt al meer dan een week, me suf te smeren met handcreme. Iemand tips??

Entry filed under: Allerlei.

Shiseido Suncare 2009 Review Ultimate Shine

11 reacties Add your own

  • 1. candice  |  mei 29, 2009 om 2:25 pm

    Die muffins zien er echt heerlijk uit! Maar gebruik je het eiwit opgeklopt en hoeveel gram is zo’n zakje chocolade ongeveer (want wij hebben de twee-kilo-zak thuis) ?
    Succes met de huizenjacht hé!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:49 am

      Nee ik heb mijn eiwit niet opgeklopt, dat doe ik eerder in een cake, aangezien je daar meer luchtigheid in wilt. En een muffin vast mag zijn van structuur. Ik heb even gezien en in een zakje zit 100 gr, dus ik heb er ongeveer 150gr in gedaan, want ik had nog een half zakje over. Best veel chocolade, maar dat was de bedoeling ook 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Maaike  |  mei 29, 2009 om 4:12 pm

    Ohhh wat leuk, huizenjacht! In Antwerpen ook?! Ben benieuwd! Wat wil je precies?!

    En die muffins zien er heerlijk uit, al ben ik zelf niet zo muffin achtig!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:45 am

      Jep richting Malle, Brecht, Beerse. Alle kleine dorpjes. Ondertussen 3 huizen bezocht, maar zaterdag komt mijn favoriet eraan, ben zooo benieuwd hoe het in het echt is!

      Beantwoorden
  • 5. Nathalie  |  mei 29, 2009 om 4:54 pm

    Yummm… Muffins, Ik ben grote fan van de chocolade Panos Muffins + milka muffins… Als ik ze zelf maak vallen ze precies altijd naar één kant om en zien ze er zo zielig plat uit 🙂

    Tip voor velletjes: Voor je gaat slapen goed dik neutrale lippenbalsem of vaseline rond je nagels smeren… Na een aantal dagen merk je echt verschil! Ik koch hiervoor een potje lippenbalsem van het kruidvatmerk, zo een donkerbruik glazen rond potje. Daar zit veel in, en die is toch te vettig om op je lippen te smeren 😉

    Succes ermee, Groetjes

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:44 am

      Thx voor de tip Nathalie, ga ik zeker eens proberen. Dinsdag zijn de winkels terug open en dan koop ik me een grote pot vaseline!

      Beantwoorden
  • 7. Kellyy  |  mei 29, 2009 om 5:06 pm

    Oooooh die muffins!
    Zien er lekker uit zeg 🙂
    En dat je nagellak er nog steeds opzit :O
    Heb je er ook een topcoat overheen gedaan ofniet?

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:44 am

      Nee zoder topcoat, dus hij is echt sterk!

      Beantwoorden
  • 9. Astrid  |  mei 29, 2009 om 5:13 pm

    Leuke post 🙂 en die muffins zien er heerlijk uit!
    x

    Beantwoorden
  • 10. Nele  |  mei 29, 2009 om 8:18 pm

    De updates zijn alleszins niet slechter dan anders hoor! Ik zie je zeker nog laaaaaaaang niet stoppen met je site.

    Die muffins zien er btw echt yummy uit!

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:43 am

      Ha wat lief Nele, tja ik update iets later maar probeer toch nog mijn best te doen!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


