Shiseido Suncare 2009

mei 28, 2009 at 1:22 pm 10 reacties

Shiseido komt ook met een heel erg vrolijke mooie zomerlijn. De felblauwe, orange, bruine doosjes zijn echte eyecatchers. Ze zien er jong en speels uit. Shisheido combineert zijn verzorgdende werking deze keer in een heuse zomerlijn.  Zelf heb ik een moeilijk huid in de zomer, mijn gezicht kan best wel wat bescherming nodig hebben, maar het moet zeer mild zijn, want ander geraakt ie geirriteerd. En mijn lichaam heeft een hoge zonnebeschermingsfactor nodig.

Hierbij mijn favorieten, ik ga zeker deze week eens horen achter deze producten, om er me ééntje aan te schaffen. Dus meer info volgt later!

Sun Protection Compact Foundation (SPF 30)

Een handige poederfoundation die je beschermt tegen de krachtige zonnestralen en geeft  je tegelijkertijd een smetteloze, egale, gladde huid. Transpiratie- en oliebestendig, zodanig dat je optimaal kan genieten van je dagje.  Zelf vind ik poederfoundation het beste voor in de zomer, het is lekker luchtig en het gaat niet zo snel glimmen. Ik ben wel benieuwd of ze dit ook in verschillende tinten hebben, want slechts 1 kleur lijkt me een beetje raar.

Shiseido Tanning Compact Foundation (SPF 6)

Een sterk verzorgende  compacte foundation die zorgt voor een gouden teint. Zorgt voor een perfecte dekking en een lage bescherming tegen de zon. Deze foundation gaat je iets meer de sumer glow geven.

Shiseido Sun Protection Stick Foundation

Foundation in een stick,  wat handig, kan je lekker snel meenemen en ook rap opbrengen. Hier ga ik zeker eens naar kijken. Het zorgt voor een frisse egale uitstaling met een hoge bescherming met maar liefst factor 36!

Sun Protection Liquid Foundation (SPF 40)

Hou jij niet van poederfoundation, dan komt Shiseido ook met een vloeibare foundation. Deze foundation blijft zelfs perfect zitten na het zwemmen. Bovendien is ie vlekvrij en geeft dus niet af op je kleren. Ik ben altijd benieuwd of dit ook zo is. Wanneer ik de producten getest hebt, komt er een uitgebreide review.

Deze foundation is ideaal voor de kwetsbare delen in je gezicht die de neiging hebben sneller te verbranden.

Shiseido Sun Protection Lip Treatment

Het is nu niet dat ik niet voldoende verzorgende lippenbalsems heb, maar dit vind ik toch echt een pareltje voor op het strand! Namelijk een voedende vochtverzorgdene lippenbalsem.

 

Verder komt Shiseido ook mijn lijn verzorgdende zonnecremes en lotion met een beschermingsfactor naar gelang je huid nodig heeft. Zelf blijf ik fan van mijn Dior zonnecremes, maar ik wil deze wel eens testen in de winkel!


Shiseido Very High Sun Protection Cream voor gezicht

Een intensief voedende zonnercreme speciaal voor het gezicht. Voelt niet plakkerig aan, en bied je een zeer hoge bescherming aan. Zelf gebruik ik echt een andere zonnecreme voor mijn gezicht, aangezien ik nog al een gevoelige huid heb. En ik puistjes echt absoluut wil vermijden.

 

Shiseido Very High Sun Protection Lotion voor lichaam

Dit is dezelde cream als hierboven alleen voor het lichaam. Ik heb altijd een 50 mee op verlof ook, ik ben ooit eens zeer zwaar verbrand geweest, en dit was het enige wat me toch nog kon redden.

 

Shiseido Extra Smooth Sun Protection (SPF 30) voor gezicht

Dit is een lichtere variant voor je gezicht te beschermen van de zon. Smeert ook luchtiger op.

 

Shiseido Extra Smooth Sun Protection Lotion

Een luchtige maar intensief verzorgende zonnebeschermingslotion voor het lichaam.

 

.

 

Shiseido Tanning creme

In deze zonnecreme zit een klein beetje bronzer inverwerkt, en zorgt voor een prachtige gouden gloed.

 

Shiseido Brilliant Bronze Tinted Self-Tanning Cream.

En moest het geen goed weer zijn, kan je nog steeds deze zelfbruiner gebruiken 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

MAC Give away!! All in one!

10 reacties Add your own

  • 1. Alice  |  mei 28, 2009 om 2:31 pm

    Ik heb vorig jaar zonnebrand van Shiseido gekocht, en die is me echt heel erg goed bevallen. Toen had ik ‘m alleen voor het gezicht, en een oogcreme met spf, maar dit jaar heb ik zowel de gezichtszonnebrand en de zonnebrand voor het lichaam. Beide in factor 50, ik neem geen risico’s 😉

    Beantwoorden
  • 2. Astrid  |  mei 28, 2009 om 2:58 pm

    Ziet er goed uit, vooral die eerse foundation zou ik wel durven kopen..

    Beantwoorden
  • 3. Marijke  |  mei 28, 2009 om 3:14 pm

    ik ben wel op zoek naar een zonnecreme voor mijn gezicht! welke gebruik jij nu? heb ook een gevoelige huid…

    Beantwoorden
  • 4. Sarah  |  mei 28, 2009 om 4:24 pm

    Ik doe in de zomer eigenlijk nooit foundation op ; aangezien ik dan toch een egalere huid heb en ik hem liever puur natuur laat. Maar ik zou toch graag een niet-vette zonnecrème hebben voor mijn gezicht!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:50 am

      Ook niet ’s avonds? Ik doe geen overdag op, maar wel ’s avonds voor weg te gaan ofzo.

      Beantwoorden
  • 6. Saskia  |  mei 28, 2009 om 8:24 pm

    Ik ben benieuwd naar de reviews 🙂
    +++

    Beantwoorden
    • 7. Hayat  |  mei 28, 2009 om 8:42 pm

      Ik ook :]

      Beantwoorden
  • 8. Losanne  |  mei 29, 2009 om 7:14 am

    Wauw, zit er fijn uit 😀
    Verbrand zelf nogal snel, dus misschien is dit wel wat..

    Beantwoorden
  • 9. Niene  |  mei 31, 2009 om 3:45 pm

    Welke zelfbruiner gebruik je zelf?

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 4:38 pm

      Ik gebruik momenteel de St Tropez Mousse, hierover binnekort een filmpje!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


