MAC Give away!!

mei 28, 2009 at 1:20 pm 8 reacties

Links Fafi eyes 2 en rechts Heatherette trio 1

 

Nee niet bij mij, maar wel bij de lieve Debbie!

Als je wint, mag je zelfs kiezen wat je prijs is, de FAFI eyes 2 of HEATHERETTE trio 1.  Natuurlijk heeft de winnaar eerste keus.

Wat je moet doen om kans te maken op een van deze twee (nieuwe, ongebruikte) MAC palette’s is het volgende:

  • zorg ervoor dat deze website Lushious Beauty in je favorieten staat! Zet mijne ook even in je favo’s, nu je toch bezig bent 🙂
  • zorg ervoor dat je Lushious Beauty volgt op Twitter, klik daarvoor hier. Moest je geen twitter hebben, maak hem dan snel aan. Het is ontzettend leuk en gezellig en zo kan je mij ook beter leren kennen en ik jou( volg mij hier).
  • stuur Debbie een mailtje met daarin een (serieuze) beauty vraag, dat mag gaan over make-up maar ook over huid-en of haarverzorging. Degene die de leukste, orginineelste en beste vraag instuurt mag kiezen uit 1 van deze 2 mooie prijzen. Je kunt de mail sturen naar vraagje@lushiousbeauty.nl , vergeet ook niet jouw Twitter-naam te vermelden!
  • insturen kan vanaf nu t/m maandag 1 juni 2009 23.59 uur. De uitslag zal ik dan op woensdag 3 juni 2009 om 20.00 uur bekend maken, ik mail de winnares dan natuurlijk ook om te vragen wat haar keuze is.

Naast dat je vraag beantwoord door makeup guru Debbie, maak je dus ook nog eens kans op zo’n fantastisch palet!

Laat die inspiratie maar borrelen en zeker meedoen eh!!!

Entry filed under: Winactie.

Men @ Beauty: Naar de kapper Shiseido Suncare 2009

8 reacties Add your own

  • 1. Rebecca  |  mei 28, 2009 om 1:35 pm

    Super leuk, maar het zijn niet mijn kleuren. (a)

    Ps. je staat al best lang bij mn favorieten hoor ;p

    Beantwoorden
    • 2. Lies  |  mei 28, 2009 om 5:54 pm

      Idem 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Marijke  |  mei 28, 2009 om 3:11 pm

    heb meegedaan! 🙂

    Beantwoorden
  • 4. steffi  |  mei 28, 2009 om 6:22 pm

    ik heb meegedaan 😀

    Beantwoorden
  • 5. mirte  |  mei 28, 2009 om 6:55 pm

    jaa je staat ook al langg bij mijn favo’s haha &’debbie ook. Maar die kleuren zijn idd ook niets voor mij. Heb dus maar niet meegedaan

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:54 am

      Daar sta ik graag!!!

      Beantwoorden
  • 7. Tessa  |  mei 28, 2009 om 7:20 pm

    Ohh ik doe mee 🙂 ben ook aan het twitteren geslagen haha ik vind het nog wat onwennig

    Beantwoorden
  • 8. Hayat  |  mei 28, 2009 om 8:41 pm

    Ik doe niet mee haha, maar succes iedereen =)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


