Essie

mei 27, 2009 at 9:31 am 31 reacties

Ik heb echt weinig nagellakjes, en ik vond dat het tijd weer voor een investering in mijn nagels. Mijn vorige Essie nagellakje is me zo goed bevallen, dat ik meer wou. En dankzij jullie kan dit ook via Ebay, de store Warbid. Ik heb 7 lakjes gekocht, en inclusief verzending koste me dit 33€. Dat is nog geen 5€ per lakje. Spotprijsje dus 🙂

Deze lakjes heb ik besteld, wanneer ik ze binnen heb, swatch ik ze natuurlijk voor jullie.

Greenport (North Fork Collection): Een creamy aquamarine kleur met een groene ondertoon.

Mensen van de meet, dit is kleur die Debbie toen op had.

Flawless (Spring 2009): Kersenbloesems roze

Status Symbol (Spring 2009): Hevig roze

Sexy Divide (Winter collection 2008): Diepe paarse kleur

My place or yours (Summer 2008): Sophisticated roze

 

Wife goes on (Essie Starting over collection): een zacht rode kleur

Huckle Buckle (Summer 2007): Lila kleur

Entry filed under: Beauty.

Outfit of the day Men @ Beauty: Naar de kapper

31 reacties Add your own

  • 1. Sarah  |  mei 27, 2009 om 9:38 am

    Superleuke kleurtjes! 😀 Ik bestel ook altijd daar en ben er super tevreden over! In een week zijn de lakjes bij je thuis!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:49 am

      Een weekje, wauw wat snel, ik ben benieuwd!

      Beantwoorden
  • 3. Jeske  |  mei 27, 2009 om 9:47 am

    Mooie kleurtjes.

    Beantwoorden
  • 4. Kellyy  |  mei 27, 2009 om 9:54 am

    Superrr leuke kleurtjes zeg!
    Ik heb van de week ook nog 2 lakjes van Essie besteld,
    nog eentje van de neon collectie, en een van de nordfolk collectie 🙂
    Ben benieuwd!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:49 am

      OOh welke?

      Beantwoorden
  • 6. Miss_Sofie  |  mei 27, 2009 om 10:14 am

    Mooi mooi,

    Warbid is de meest bekende op ebay. Ik heb altijd getwijfeld om daar te bestellen.
    Want er zijn een groot aantal negatieve commentaren.
    Ben benieuwd naar de swatches :d

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:47 am

      Er zijn idd enkele negatieven commentaren, maar in verhouding bitter weinig. En als ik dan de negatieve commentaren lees, ging het ook vaak over iets banaal. Komt vast allemaal goed 🙂

      Beantwoorden
  • 8. steffi  |  mei 27, 2009 om 10:25 am

    oh hele leuke kleurtjes 😀

    Beantwoorden
  • 9. Kelly  |  mei 27, 2009 om 10:40 am

    Wat een leuke kleurtjes! Ik ben ook erg benieuwd naar de swatches. Mooi prijsje ook inderdaad haha

    Beantwoorden
  • 10. Eva  |  mei 27, 2009 om 10:47 am

    Mooie kleuren!

    Beantwoorden
  • 11. Daisy  |  mei 27, 2009 om 11:41 am

    Ik heb Warbid een vraag gesteld over een bestelling (die ik nog niet geplaatst had, daarom juist) en ik heb er geen reactie op gekregen. Nu las ik later dat hij pas na weken reageert, dus dat is wel een minpunt.

    Ik ben benieuwd naar de swatches!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:45 am

      Bij mij antwoorde hij echt binnen het uur, dus dat zit allemaal wel snor!
      Je moet ook zien hoeveel transacties hij niet op een maand heeft, 1666 stel dat 1/3 mailt, dan heb je echt veel mails om te antwoorden.

      Beantwoorden
  • 13. Astrid  |  mei 27, 2009 om 11:42 am

    Wat een mooie kleurtjes!!

    Beantwoorden
  • 14. glamourista  |  mei 27, 2009 om 11:59 am

    ik durf idd ook niet goed bij Warbid te bestellen door de negatieve comments erover dus ik hou je blog zeker in de gaten om te kijken hoe dat gaat^^ Wel hele mooie kleuren trouwens 🙂

    Beantwoorden
  • 15. MvrtjKelly  |  mei 27, 2009 om 12:25 pm

    Zo te zien hou je van roze! 😛 Ik heb echt weken geleden een mail gestuurd naar Warbid maar niets terug gekregen. Als ik nu iets zie wat ik wil ga ik gewoon bestellen hoor, naast die negatieve commentaren staan er ook heeeeel veel goede, dat is vast niet voor niks 😛

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:44 am

      Ik heb ondertussen al 3x gemaild en binnen een uur antwoord gehad, dus ik ben zeer tevreden daar over.
      Als je dan zoekt tussen de negatieve commentaar gaat het er soms over dat de kleur op foto niet de kleur is in het echt, ja zoek dan even een swatch op van het internet. Alle dus niet van, ik heb het niet gekregen ofzo.

      Beantwoorden
  • 17. Fashionata  |  mei 27, 2009 om 1:03 pm

    wow, da’s echt geen geld hé voor al die lakjes

    Beantwoorden
  • 18. Sarah  |  mei 27, 2009 om 1:31 pm

    Ik heb er al 2x besteld en nooit problemen mee gehad!
    Het enige nadeel aan Warbid vind ik dat de kleuren van de potjes niet altijd overeen komen met de kleur die je krijgt!
    Dus sowieso best eerst eventjes op de sites van de nagellakjes kijken naar de goede kleur!

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:39 am

      Ik heb van alle nagellakjes, eerst alle swatches gezien, dan heb je toch een beter idee, al hoewel op foto ziet het er soms toch nog anders uit dan in het echt eh 🙂

      Beantwoorden
  • 20. Lelie  |  mei 27, 2009 om 6:56 pm

    wat een mooie kleurtjes! Ik hou enorm veel van nagellak. Ik ga misschien ook eens langs gaan bij de ebay’er.

    Beantwoorden
  • 21. Hayat  |  mei 27, 2009 om 7:14 pm

    Mooie kleurtjes!

    Beantwoorden
  • 22. elke  |  mei 27, 2009 om 7:36 pm

    oooh die laatste!! *adds to wishlist*

    Beantwoorden
  • 23. Jelisha  |  mei 27, 2009 om 7:44 pm

    Oh , ik wil die blauwe … maar de twee kleurtje van North Fork die ik wil zijn uitverkocht op Head2Toe , en die andere vind ik lelijk XD

    Your place or mine ziet er ook érg mooi uit … zeker swatchen & over bloggen , hoor ! =D

    Beantwoorden
  • 24. Rebecca nr 2  |  mei 27, 2009 om 8:04 pm

    Mooi, de lakjes van Essie vind ik, persoonlijk, beter van OPI. Mooie kleurtjes en Debbie’s nageltjes waren inderdaad erg mooi.

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:24 am

      Ik heb nog maar 2 OPI nagellakjes en 1 Essie en ik vind mijn essie echt vele fijner! Maar ja, ik kan ook moeilijk vergeleken eh 🙂

      Beantwoorden
  • 26. meiske  |  mei 28, 2009 om 9:56 am

    Leuke ebayseller, mooie kleurtjes ! Maar hoe gaat dat dan, om de 3 dollar korting die je krijgt bij +4 stuks op verzendingskosten? Betaal je eerst alles (vb. 7 x 7.99 + prijs lakjes) en krijg je dan iets terug (3 x 3)? Of gebeurt dat automatisch? De seller antwoord bij mij ook nie direct.

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:55 am

      Je betaalt nog niet, je krijgt een gecombineerde factuur terug.
      Hoe het juist werd berekend, daar kan ik niet helemaal aan uit!
      Maar ik denk dat ie eerder zijn prijzen van de nagellak laag houdt, om zo bovenaan bij ebay te staan, en de kost doorrekent op verzenden.
      Maar aah ja de prijs bleef nog goedkoop, en hopelijk voor de douane ook zo 🙂

      Beantwoorden
  • 28. S.  |  mei 28, 2009 om 1:50 pm

    Hoi,
    Zou je misschien even kunnen uitleggen hoe dat in z’n werk gaat? Want ik zou graag enkele lakjes willen bestellen, maar ik weet niet zo goed hoe.. Betaal je verzendingskosten per lakje?
    Erg mooie kleurtjes trouwens!
    Bedankt.
    XX

    Beantwoorden
  • 29. Saskia  |  mei 28, 2009 om 8:19 pm

    Je koos in 1 keer 7 lakjes!
    Tja, 1 is geen, hé 🙂

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  mei 31, 2009 om 9:49 am

      Dat vond ik ook 🙂

      Nee het kwam goedkoper uit dan om te verzenden.

      Beantwoorden
  • 31. Lelie  |  juni 4, 2009 om 12:39 am

    ik ben net langs geweest en heb wel op wat geboden 🙂 echt super goedkoop, als je er meer dan 6 koopt is het 3 dollar verzending per item las ik, hoe zot is dat, en ik ben wel vrij nagellak verslaafd 🙂 ideaal dus 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


