Outfit of the day

mei 26, 2009 at 11:26 am 33 reacties

Een tijdje geleden postte ik mijn wishlist van Welikefashion, een wishlist blijft bij mij ook niet heel lang een wishlist, de volgende dag al had ik mijn bestelling geplaatst. De leverings is altijd enorm snel, maar met de feestdag, en aangezien ik het zelf heel druk had, had ik al een klein vermoeden dat ie onder mij bij de kapper geleverd was. Dus vanochtend ging ik het toch maar eens navragen, en ja hoor daar lag mijn pakje.

De sjaal van Stella Nova is in één woord PRACHTIG!!! Wat een knap ding, ik heb nog nooit een sjaal als deze gezien. Hij is zooo  afgewerkt en zacht. De kleur is muisgrijs met kleine witte stippen op. En aan de zijkanten heeft ie allemaal rushes, waardoor hij heel dik en chique oogt. Hij geeft je hele outfit een boost.

De foto’s zijn crappy, snel getrokken, maar hierbij hebben jullie toch een idee. Ik denk dat ik hem vanavond voor het avondfeest van mijn vriend zijn oma ga aandoen. Hopelijk dan een betere foto 🙂

 Zien jullie hoe mooi afgewerkt hij is?

En nog een donkere foto hoe ik hem draag op mijn zwart jurkje (sorry voor de vlekken op de spiegels, dat wordt weer poetsen :()

 

Verder had ik ook een roze tuniek van SNOB besteld. Hij is erg roos, echt knal roos, roos in your face. Hij is mooi, maar hij overdondert me niet echt. Nou ja misschien ook omdat ik al veel tunieks heb, en als best veel mooie kleren heb. Misschien dat ie ook mooier staat op een witte broek dan een jeans.

 

 

Verder heb ik gisteren aan de zee echt een prachtige lange open vest gekocht in een bruine caramel kleur met pofmouwen van NafNaf. Hij is erg mooi, ik trek er morgen of vandaag een foto van, en dan post ik hem er bij.

Entry filed under: Fashion.

Essie No Boundaries Essie

33 reacties Add your own

  • 1. Jelisha  |  mei 26, 2009 om 11:31 am

    Mooi! Die sjaal is echt liefde , zeg ❤

    Beantwoorden
  • 2. lois  |  mei 26, 2009 om 11:35 am

    wauw, ik vind dat tuniekje júist leuk! echt heel mooi

    Beantwoorden
  • 3. Sarah  |  mei 26, 2009 om 11:44 am

    Die tuniek is echt zoo mooi!

    Beantwoorden
  • 4. ais  |  mei 26, 2009 om 11:45 am

    wow evi die sjaal…… :O wat mooi wat mooi wat mooi. Echt een van de mooiste sjaals (dan wel niet dé mooiste) die ik ooit heb gezien. En ik hou niet zo van sjaals bij mijzelf maar deze zou ik zo kopen! Goeie buy 😀

    Het tuniekje heeft echt een superkleurtje!! Inderdaad bij een witte jeans zou het denk ik nog mooier staan : ) x x

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:34 pm

      Ik heb nog één zo’n mooie sjaal ooit gezien, een zomersjaal in roze, oranje tinten. Maar die heb ik aan mijn bomma gegeven, nog steeds zit ik er verliefd naar te kijken 🙂

      Beantwoorden
      • 6. ais  |  mei 26, 2009 om 2:52 pm

        evi hahaha wa t is nu weer een bomma..? een schoonmoeder ofzoiets?

        Beantwoorden
        • 7. Joëlle  |  mei 26, 2009 om 3:54 pm

          Dat is ‘oma’ in het belgisch 😉 Haha dat weet ik van de Pfaffs.

          Beantwoorden
          • 8. ais  |  mei 26, 2009 om 9:14 pm

            hahaahaha wat grappig! : )

            Beantwoorden
            • 9. Sarah  |  mei 27, 2009 om 4:59 pm

              Ik heb een moeke en moemoe xD niet eens een bomma/oma :p
              Sommige noemen het hier ook ‘bobonne’ xD

              Beantwoorden
              • 10. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:33 am

                En dan dacht ik, ik maak het simpel want eigenlijk noelt zijn oma/bomma niet zo, maar noemen we haar Nanny.

                Beantwoorden
        • 11. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:56 am

          Een oma dus, wou ik het nog simpel houden, want eigenlijk noemen we haar Nanny.
          Missie gefaald 🙂

          Beantwoorden
  • 12. Lisa  |  mei 26, 2009 om 12:50 pm

    Oh mijn god, die sjaal is echt suuuuuper mooi!
    En die tuniek staat je ook heel goed hoor! Mooi kleurtje!

    Beantwoorden
  • 13. Sarina  |  mei 26, 2009 om 1:20 pm

    die sjaal is echt super mooi!

    Beantwoorden
  • 14. Lotte  |  mei 26, 2009 om 3:13 pm

    Ik vind de sjaal echt super mooi. Heb zelf ook kleding van Stella Nova en dat blijft ook altijd supermooi.
    Het roze tuniekje vind ik echt GEWELDIG, die kleur 😀

    Beantwoorden
  • 15. Astrid  |  mei 26, 2009 om 3:40 pm

    Hele leuke outfits Evi!
    En die sjaal ❤

    Beantwoorden
  • 16. MvrtjKelly  |  mei 26, 2009 om 4:15 pm

    De sjaal en het tuniek zijn echt super leuk! Om de een of andere reden vind ik een sjaal wel wennen bij jou, omdat je meestal tuniekjes/jurkjes met een diepe hals aan hebt.

    Beantwoorden
  • 17. Saskia  |  mei 26, 2009 om 4:17 pm

    Die roze tuniek staat je goed 🙂 Je staat wel met zo’n knalkleurtje. Je vriend vindt die tuniek vast ook erg girly-girly omdat hij roos is 😀 Hij matcht vast goed bij je roze nagellak van Essie!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:55 am

      Ik denk niet dat ie het merkt als ik bijpassende nagellak op heb 🙂
      Al hoewel mijn tenen had ie toch gezien!

      Hij is niet zo van roos, maar hij vind de meeste van mijn spullen niet mooi, alle tenzij ik mijn jogging van superdry aan heb 🙂

      Beantwoorden
  • 19. Senna  |  mei 26, 2009 om 4:53 pm

    Wat een geweldig mooie sjaal is dat!! Het is dat ik zelf niet heel vaak sjaals draag anders was deze zeker mine! xx

    Beantwoorden
  • 20. Rebecca  |  mei 26, 2009 om 6:23 pm

    die roze tuniek is erg mooi en die sjaal is echt geweldiggg !

    Beantwoorden
  • 21. Serena  |  mei 26, 2009 om 6:31 pm

    sjaal kan je het haast niet noemen, het is een pronk accesoire eerder! schitterend!! echt heel mooi het maakt alles wat je aanhebt instant chic!! staat je goed Evi! ben benieuwd naar je vest, i love pof! En je knalroze tuniekje is ook leuk, maar idd niet heel bijzonder. De kleur kan je goed hebben, lekker zomers ^^

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:53 am

      Haha wat een mooie omschrijving, ik vind me hierin volledig. Het is niets bijzonder, een gewoon ding. Daarom niet lelijk, maar ook niet het van het, moet hebben)ding!

      Beantwoorden
  • 23. Kellyy  |  mei 26, 2009 om 7:20 pm

    Aaah leuke dingen Evi!
    Vind het roze tuniekje juist wel heel erg leuk 🙂
    Heb ook zoiets maar deze is veeeel leuker!

    Beantwoorden
  • 24. Mich  |  mei 26, 2009 om 8:26 pm

    Dat knalroze staat je heel mooi!
    En de sjaal is langer dan ik dacht, ik wil em ook 😦 Maar ik ga eerst op zoek naar een look a like die hopelijk wat goedkoper is :p

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:52 am

      Ja eh, ik dacht ook dat het een korte sjaal is, hij is echt langer als verwacht!

      Beantwoorden
  • 26. Hayat  |  mei 26, 2009 om 9:05 pm

    Love it 🙂 Roze staat je idd heel goed!

    Beantwoorden
  • 27. Maaike  |  mei 26, 2009 om 10:08 pm

    Wat ben je toch een mooie meid 😀

    Beantwoorden
  • 28. Floor  |  mei 27, 2009 om 8:27 am

    Staat je onwijs leuk!

    Beantwoorden
  • 29. Eeke  |  mei 27, 2009 om 11:41 am

    wow, prachtige sjaal! staat super

    Beantwoorden
  • 30. Belinda  |  mei 27, 2009 om 6:28 pm

    mooi

    Beantwoorden
  • 31. Lelie  |  mei 27, 2009 om 6:58 pm

    ik vind de sjaal echt super mooi!

    Beantwoorden
  • 32. Janneke  |  mei 28, 2009 om 7:44 am

    Wauw ik vind de sjaal ook prachting! En tuniekje zou er idd leuker uitzien met witte broek of legging!

    Beantwoorden
  • 33. JANIEEN  |  mei 28, 2009 om 10:43 am

    wauw. ik vind die roze tuniek wel echt vet mooi en de sjaal ook 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


