Winaars Proxis actie

mei 25, 2009 at 7:17 am 14 reacties

 

 

Zelf vond ik dit een erg leuke winactie omdat ik zo een beetje te weten kon komen, wat jullie nu eigenlijk leuk vinden. Misschien had ik ook wel de vraag moeten stellen wat je niet leuk vind. Bij deze in de comments kan je posten wat je vind dat veranderd moet worden, en je hoeft je heus niet in te houden, een beetje kritiek kan geen kwaad.

But anyway het was moeilijk om te kiezen, maar de drie gelukkige winaars zijn: …….

Wendy

Ik kies voor het artikel “Kleine wasjes, grote wasjes laat maar lekker draaien”,
Het is echt een tof tekstje op jouw site te verfraaien ;)
Je bent niet enkel bij de feiten (vele waspoeders, was sorteren,..) gebleven,
Maar je hebt er ook een leuke toets aangegeven.
Hopelijk ben je tevreden over je lekkergeurende was,
Ik was alvast aan het glimlachen toen ik jouw tekstje las!
Je hebt het tekstje geschreven op een zeer leuke manier,
En het is zeker en vast geen geklier!
Het is vlot te lezen, je hoeft er niet te hard bij na te denken,
Je wilt ons vast enkel een portie entertainment schenken.
En dat is jouw heel goed gelukt, je hebt dat goed gedaan,
Je hebt aan mijn eisen echt wel voldaan!
Ik ken mezelf ook wat terug ik jouw verhaal,
Bij mij staat de geur van de was ook veel centraal.
Ik vind ook dat alles (pyjama, handdoek,…) goed moet ruiken,
Voor we in ons bedje duiken.
Nu ik dit heb gelezen, wil ik nog meer artikels lezen van jou,
Want jouw manier van schrijven is wel iets waarvan ik hou.
Het is niet simpel (vind ikzelf) om goede tekstjes te schrijven op een blog,
Maar jij kan het duidelijk wel, ik wil nog!
Kortom, Ik vond het tof, grappig en fenomenaal,
Je verdient een applausje van ons allemaal!
Iedereen die dit leest, zal het volledig eens zijn met mij!
Jouw blog krijgt vast nog vele bezoekertjes erbij!

Als ik zelf een dvd zou mogen kiezen indien ik een winnaar ben,
Dan kies ik voor American pie, want ik ben een echte fan.
Maar krijg ik een andere deeveedee,
Dan ben ik natuurlijk ook zeer tevree!

Lotte

Het alleleukste artikel vind die van je reis naar Italie. Dat artikel heeft mijn reislust vergroot. Ik had nooit iets met Italie en door het zien van die foto’s en het lezen van het verslag, was ik al bijna van plan om tijdens het lezen een reis te boeken. :)

Voor de rest lees ik met alle plezier alle andere artikels. Ook vind ik de filpmjes er leuk met je schattige Belgische accent.

Kelly

First of all, I love your website!
Ik ben een dagelijks trouwe bezoekster die elke keer weer smult van je leuke artikeltjes! Ik laat dan wel weinig van mij horen in comments, ik ben een trouwe fan! =)
Ik vind je filmpjes echt heel erg leuk, je accent uiteraard ook.

Maar het aller aller leukste artikel tot nu toe is een zeer recent artikel, het artikel over de wasmachine! Wel ja, ik heb er zo van gesmult! Ik heb mijzelf daar zo in herkent! Prachtig =), ik herkende mezelf precies in mijn eerste waservaring dus ik moest er gewoon van lachen, waarbij ik ook een beetje mezelf uitlachte uiteraard. Dit soort artikels mogen er veel vaker in, je hebt een erg leuke, duidelijke schrijfstijl. En ik weet zeker dat veel van de lezeressen hier ook van gegierd hebben!

 

Geen paniek als jullie vandaag geen mailtje ontvangen, ik stuur ze morgen pas! Graag wil ik Proxis nog eens bedanken voor deze leuke winactie!!

 

 

Entry filed under: Uncategorized.

FotoD + Review: Simply babypink lips Essie No Boundaries

14 reacties Add your own

  • 1. Christine  |  mei 25, 2009 om 8:19 am

    Gefeliciteerd ladies!

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  mei 25, 2009 om 8:35 am

    proficiat!!

    Beantwoorden
  • 3. Kelly  |  mei 25, 2009 om 10:44 am

    Yeah ik heb gewonnen =D haha super leuk zeg! Hartstikke bedankt!

    Beantwoorden
  • 4. MvrtjKelly  |  mei 25, 2009 om 3:29 pm

    Ik schrok: Kelly?? :O Ohnee.. n andere Kelly 😛 Gefeliciteerd Dames!!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:39 pm

      Ow sorry Kelly voor de verwarring!

      Beantwoorden
  • 6. Wendy  |  mei 25, 2009 om 3:43 pm

    Yes 😀

    Ook een proficiat aan Kelly en Lotte!!

    Beantwoorden
  • 7. Hanne  |  mei 25, 2009 om 5:18 pm

    Proficiat!
    x

    Beantwoorden
  • 8. Kelly  |  mei 25, 2009 om 5:28 pm

    Dankjewel Wendy, jij en Lotte ook gefeliciteerd 😀

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:38 pm

      Ja en ook namens mij P-R-O-F-C-I-A-A-T!!!!

      Beantwoorden
  • 10. Kelly  |  mei 25, 2009 om 5:56 pm

    Gefeliciteerd meiden!!

    Beantwoorden
  • 11. Ivy  |  mei 25, 2009 om 8:53 pm

    proficiat aan de winnaars!

    kritiek heb ik nt echt, eerder een suggestie: ik ben zeer benieuwd naar een tutorial van jou. Een how to fotoreeks of fimpje, dat zou wel fijn zijn :). Of een artikel over Belgische/ Nederlandse webshops, ik denk dat velen daar ook iets zouden aan hebben.
    Verder vooral doen zoals je bezig bent, je geeft steeds je eigen mening maar op een ludieke manier. Keep up the good work ;)!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:35 pm

      Een tutorial heb ik al eens geprobeerd maar lukte niet zo goed, aah ik probeer het nog wel eens 🙂

      Beantwoorden
      • 13. Ivy  |  mei 28, 2009 om 7:37 pm

        Zeker nog eens proberen! ik kijk er al naar uit 😉

        Beantwoorden
  • 14. Lotte  |  mei 26, 2009 om 3:19 pm

    Ik heb gewonnen! Heel erg bedankt 🙂

    En ik heb ook geen kritiek. Ik vind je site zo geweldige en kom met veel plezier elke dag even een bezoekje brengen 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


