Essie No Boundaries

mei 25, 2009 at 7:18 am 30 reacties

Op de meet heb ik mijn eerste Essie nagellakje gekocht. Ik had er al wel wat over gelezen bij Mascha en Debbie, maar toch dacht ik nee het is weer een zo veelste nagellakmerk, niets speciaal.

Het tegendeel is waar, het lakt heel fijn. Maar het aller belangerijkste het droogt zo snel, ik haat het namelijk om een uur te wachten eer je nagellak droog is. Daarvoor gebruikte ik meestal de OPI Quick Dryer (ook echt een wonderspul), maar die heb ik laten vallen en is op nu.

Dus yiha voor Essie, binnen 10 minuten zijn mijn nagels echt volledig droog. Ik heb geen topcoat gebruikt, maar hij zit nog steeds perfect. Ik ben benieuwd voor hoe lang.

Ook is hij heel dekend, hier heb ik maar één laagje op:

En hier heb ik nog een tweede laagje opgebracht. Ja ik weet het ik heb last van nagelvelletjes, dat is door de handenarbeid van vorige week. Ik smeer mijn handcreme als een zot, hopelijk zijn ze snel weer weg.

 

De kleur No Boundaries is glanzend (de Neon collectie is mat, heb ik vernomen via Serena). Ik vind de kleur echt prachtig, een heerlijke roze kleur met een lichte paarse schijn in.

Ik voel nu al een verslaving op komen, ik wil namelijk ook nog de nude kleur die ik op de meet had gezien. Nou ja ik verdien echt nog wel wat nagellakjes, ik heb er amper. En een coraal kleur of taupe lijkt me ook super.

Een nagellak van Essie kost 13€ en is te koop bij Cosmeticary in Antwerpen (hebben ook een webshop) of schoonheidssalons.

Bezoek ook eens de site van Essie, hierop kan je alle kleuren zien.

Entry filed under: Uncategorized.

Winaars Proxis actie Outfit of the day

30 reacties Add your own

  • 1. Jeske  |  mei 25, 2009 om 7:26 am

    Mooi kleurtje!

    Beantwoorden
  • 2. Valerie  |  mei 25, 2009 om 8:33 am

    je moet anders een keer op ebay zoeken bij de shop van warbid. Die hebben echt súperveel OPI, essie en china glaze nagellakjes voor een spotprijs (verzending is wat duurder, maar ’t komt nog altijd een pak goedkoper uit dan 13€ )

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:43 pm

      Ik heb ze daar gekocht, thxx Valerie!

      Beantwoorden
      • 4. Valerie  |  mei 27, 2009 om 8:15 am

        super! ben er nu ook volop OPI & China Glaze aan ’t shoppen 🙂

        Beantwoorden
  • 5. steffi  |  mei 25, 2009 om 8:34 am

    ik ben ook zot op mijn lakje van essie 😀 dat ik op de meet gekocht heb 😀 alleen jammer dat het mat blijft maar ja dat is ook weer snel opgelost hé :p

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:42 pm

      Ja dat is waar, maar ik vind het toch net iets minder.
      Binnekort ook een vooraadje online inkopen eh Steffi!

      Beantwoorden
  • 7. Sarah  |  mei 25, 2009 om 9:07 am

    Hij lijkt echt superhard op ‘steamy’ van MAC!

    @ Valerie: inderdaad! Ik koop al mijn nagellakjes via die verkoper en het is echt supersnel en helemaal niet duur!

    Beantwoorden
  • 8. Eva  |  mei 25, 2009 om 9:22 am

    Ik koop ze op ebay via opieveryday, essie lakjes zijn echt geweldig!

    Beantwoorden
  • 9. Kim  |  mei 25, 2009 om 10:34 am

    Net als Sarah en Valerie heb ik ze bij Warbid gekocht, met verzending 6€ per lakje en snel geleverd. Ik ben helemaal weg van Greenport! En Essie is idd een goed merk.

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:42 pm

      Ik heb er nu ook besteld, dankje voor het adres dames! Als ik jullie niet had eh!

      Beantwoorden
  • 11. Miss_Sofie  |  mei 25, 2009 om 1:21 pm

    Essie ken ik niet.

    Ik heb enkel China glaze en opi, maar ik ben geneigd deze eens te proberen 😉

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:41 pm

      Zeker eens doen, het is echt de moeite waard!

      Beantwoorden
  • 13. stefanie  |  mei 25, 2009 om 1:22 pm

    wow die kleur is echt supergaaf 😀

    Beantwoorden
  • 14. Saskia  |  mei 25, 2009 om 3:42 pm

    Aaah, wat een mooi kleurtje!
    Je hebt een goede kleur gekozen tijdens onze meeting 🙂

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:39 pm

      Haha dankje, ik heb er nu nog 7 besteld, ik kan niet wachten om ze binnen te hebben!

      Beantwoorden
  • 16. Rosa  |  mei 25, 2009 om 5:51 pm

    Ik wil ook een Essie lakje!

    Beantwoorden
  • 17. Kelly  |  mei 25, 2009 om 5:55 pm

    Mooi lakje zeg!
    Ik heb ook wat lakjes van de neon collectie, en die zijn idd heeeel erg mat.

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:36 pm

      De Neon collectie spreekt mij net iets minder aan, te fel denk ik.

      Beantwoorden
      • 19. Sarah  |  mei 27, 2009 om 5:01 pm

        Ik heb van China Glaze ‘Pink Voltage’ in neon roze ; ik heb hem op mijn teennagels en als ik open schoenen aan heb krijg ik van iedereen complimentjes dat het erg leuk staat en zomers is!

        Beantwoorden
        • 20. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:32 am

          Flashy! Het is ook lekker zomers, stuur eens een fototje eh!

          Beantwoorden
  • 21. Marijke  |  mei 25, 2009 om 6:04 pm

    mooie kleur!

    Beantwoorden
  • 22. Mich  |  mei 25, 2009 om 10:46 pm

    Mooimooi, maar weet niet of ik het zou durven dragen :p xxx

    Beantwoorden
  • 23. Fashionata  |  mei 26, 2009 om 11:23 am

    ik ga toch ook een paar Essie nagellakjes halen hoor… al heb ik al super veel nagellakjes… maar toen ik die kleuren zag van jou en Serena kon ik het toch niet meer uit mn hoofd zetten… ik ga ze halen:)

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  mei 26, 2009 om 2:35 pm

      Ik heb juist een heleboel besteld, ik kan niet wachten!!!

      Beantwoorden
  • 25. ais  |  mei 26, 2009 om 11:26 am

    moooi! ik wil ook nagellakjes bestellen maar dan van Barry M die vind ik echt prachtig, een kleur grijs en groen zijn echt mijn favoriet! : ) Oh evi wil je een post maken over je sjaal.. of iig een foto ?> Ik ben zo nieuwschierig! 😀

    Beantwoorden
  • 26. MvrtjKelly  |  mei 26, 2009 om 4:23 pm

    Mooi kleurtje! Lijkt een beetje op Flamingo van GOSH. Welke lakjes heb je nog meer besteld Evi?

    Beantwoorden
  • 27. Hayat  |  mei 26, 2009 om 9:03 pm

    Mooie kleurtjes!

    Beantwoorden
  • 28. Rebecca  |  mei 27, 2009 om 2:40 pm

    Wel erg mooi, maar ligt het aan mij ..
    of lijken de potjes wel erg klein ?

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:34 am

      Er zit 15 ml in een potje, normaal dus.

      Beantwoorden
  • 30. Vicky Heylen  |  juni 2, 2009 om 6:25 pm

    Bij Perfect Nails in Dessel zijn de lakjes van Essie ook te koop. Er is een website http://www.perfectnails.be met link http://perfectnails.1shop.be.

    Groetjes en veel lak plezier

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


