FotoD + Review: Simply babypink lips

mei 24, 2009 at 8:32 am 32 reacties

Dazzleglasses we love them, maar jammer genoeg kosten ze ook heel wat, namelijk 19€ op de kop. Ze geven een mooie glans met veel shine aan je lippen. Wel vandaag bied ik jullie een geweldig alternatief. Namelijk de Mega Shine Lipgloss van NYX. Dat ik dol ben op de lipglossen van NYX is een feit, ik heb dan ook niets voor niets een stuk of 14.

Ze blijven lang zitten, echt een uur of 4 en de kleur is erg mooi. De Round lipgloss vind ik eerder niet stiky maar loperig. De Mega Shine lipgloss heeft een andere textuur, hij voelt sticky aan op je lippen, maar zo blijft ie ook beter zitten, zelf vind ik dat helemaal niet erg.

Ik heb zelf Crystal, het is een witte lipgloss, tjezus wat moet ik hiermee doen? Op de foto bovenaan is het de linkse, echt spier witte lipgloss.

Eerlijk hij is geweldig, ik draag hem heel vaak over mijn lipsticks, en het geeft het een super mooie glans met heel veel glitters. Wanneer ik hem draag, is het net of ik een heel andere lipstick heb. Ik droeg hem gisteren over Speed Dial l/s van MAC, een barbieroze lipstick. Hierbij een lipswatch, je kan heel goed de glitters zien.

Je kan de Mega Shine Lipgloss kopen bij de Boozyshop voor slechts 3,29, echt geen geld dus. Ik ben zelf van plan om de andere kleuren ook nog te kopen, een lichte roze en een donkere roze Ik vind het een echte must have, de Crystal, hij past bij alles zoo mooi. Boozyshop is een Nederlandse webshop, je kan er makkelijk betalen met een overschrijving. En de verzending gebeurt ook super snel. Bovendien pakt Maaike het geweldig in, net een kado’tje voor jezelf.

Aan deze review koppel ik ineens een FotoD van gisteren, ik heb het vrij eenvoudig gehouden, omdat ik vind wanneer het goed weer is, je niet zo veel make -up nodig hebt. Ik zie trouwens lekker bruin, en nee dit komt niet van de zon (of toch nog niet), maar van een wonderspul waarover later meer. Centraal in deze look staan zwarte ogen, babypink lipjes en een gezonde gloed. Hiervoor heb ik mijn MSF Brunette gebruikt, geen blush nodig bij deze MSF, hij is namelijk erg donker. Maar hij geeft echt een mooie gloed op een gebruinde huid.

Wat heb ik gebruikt?

Face:

  • MAC Sculpt Foundation
  • MAC Sculpt Concealer
  • MAC MSF Brunette
  • MAC Finishing Powder

Eyes

  • MAC Fluidliner
  • Guyliner van Taxicosmetics
  • Rimmel Sexy Curves Mascara

Lips

  • MAC Speed Dial Lipstick
  • NYX Mega Shine Lipgloss Crystal

 

 

Entry filed under: FotoD.

Winactie: Proxis Winaars Proxis actie

32 reacties Add your own

  • 1. Lies  |  mei 24, 2009 om 8:42 am

    Mooie look Evi :)!
    Ik wou er net een van MAC kopen, nu ga ik toch even eerst nr NYX kijken 😉

    x

    Beantwoorden
  • 2. Elien  |  mei 24, 2009 om 8:59 am

    Mooie fotd!
    En leuke review ook, mss koop ik er mij ook 1 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  mei 24, 2009 om 9:56 am

    Mooie foto´s Evi 🙂
    De lipstick en lipgloss staan je echt super!

    Beantwoorden
  • 4. steffi  |  mei 24, 2009 om 9:59 am

    Super mooie look! Ik ben blij dat er ook nog een goedkoper alternatief is voor de dazzle glasses!

    Beantwoorden
  • 5. Hanne  |  mei 24, 2009 om 10:30 am

    Kijk ook eens hier: http://makeupmasala.com/shop/index.php Super goedkoop, nu ook nog eens 20% korting en vanaf $40 gratis verzendkosten! (en anders ook cheap!)

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 5:02 pm

      Ik hou het even voor bekeken vanuit Amerika, ivm de invoerrechten 🙂

      Beantwoorden
  • 7. evelien  |  mei 24, 2009 om 10:51 am

    Mooi Evi,ik zat altijd te twijfelen om ze te kopen maar nu ik jou
    swatch zie ben ik verkocht!! erg mooi 🙂

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 5:01 pm

      Hij is echt erg mooi, zeker iets wat je moet hebben in je stash!

      Beantwoorden
  • 9. Gabriella  |  mei 24, 2009 om 11:00 am

    Zou je ook een swatch willen maken van die andere 13? Heb net drie MAC Dazzleglasses gekocht, maar als dit een goed alternatief is, wil ik deze ook wel eens proberen..

    Mooie look trouwens.

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 5:01 pm

      Ik heb nog maar 1 Mega Shine Lipgloss en voor de rest Round Lipgloss, de swatches staan hier al op de site, even de zoekfunctie gebruiken 🙂

      Beantwoorden
  • 11. Rebecca nr 2  |  mei 24, 2009 om 12:11 pm

    Evi, je ziet er superdeluxe uit, echt prachtig!! Ik ben ook fan van de NYX- gloss

    Beantwoorden
  • 12. Daisy  |  mei 24, 2009 om 12:13 pm

    Mooie look!

    Je kunt de NYX lipglossen ook hier kopen:
    http://www.mscuppycakes.com/liwime.html
    Daar kosten ze maar $3,75 (= 2,68 euro) en de verzendkosten zijn ook laag.

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 4:59 pm

      Sinds mijn laatste bestelling uit Amerika, hou ik het even voor bekeken.
      En kies ik voor Nederlandse en Belgische shops 🙂

      Beantwoorden
  • 14. Rebecca  |  mei 24, 2009 om 1:28 pm

    Mooie look, het staat je erg leuk !
    ik ga er maar eventjes over nadenken, denk ik 😛

    haha grappig, die Rebecca nr 2 ;d

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 4:58 pm

      Ja zoveel Rebecca antwoorden, haha 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Ivy  |  mei 24, 2009 om 1:40 pm

    Mooie look! Maar wat is die guyliner: eyeliner? oogpotlood?
    Ik heb er nog nooit van gehoord :), wel een grappige naam.

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 4:57 pm

      Het is van Taxicosmetic, super oogpotlood, blijft de hele dag zitten.
      Het is een oogpotlood, maar perfect te gebruiken als eyeliner, je kan er lekker strakke lijntjes met trekken.

      Beantwoorden
  • 18. Jelisha  |  mei 24, 2009 om 1:43 pm

    Leuk ! Ik ❤ NYX maar had nog geen van die lipglosses … Fijn dat je ze even vergelijkt met de Round glosses want die vind ik maar nix.

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 4:56 pm

      Ik vind de Round Lipglosjes ook wel prettig, maar ze zijn meer loperig.

      Beantwoorden
  • 20. xJanine.  |  mei 24, 2009 om 2:06 pm

    Wauw wat een mooie lippen! De rest van je look ook 🙂 Ik heb trouwens ook erg positieve ervarig met boozyshop! Ik ga nu ook eventjes kijken voor die lipgloss want hij is écht goedkoop!

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 4:55 pm

      Boozyshop levert idd een super service, en sinds mijn laatste bestelling vanuit Amerika, hou ik het even voor bekeken.

      Beantwoorden
  • 22. Ais  |  mei 24, 2009 om 2:27 pm

    Wauuuw evi nu ben ilk echt om ik moet en zal een msf hebben 😀 wat staat deze look je prachtig! Ben tevens ook super nieuwschierig naar je mysterieuze bruine huid-middeltje! X x x

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 4:48 pm

      Binnekort wordt je geduld beloont hoor 🙂
      Niet elke MSF geeft zoveel kleur als deze hoor.

      Beantwoorden
  • 24. Wendy  |  mei 24, 2009 om 7:11 pm

    Pretty girl you are! =D

    Beantwoorden
  • 25. Hayat  |  mei 24, 2009 om 7:33 pm

    Love the look, mooie lippen ook! Ben benieuwd naar het ‘wonderspul’ haha 🙂

    Beantwoorden
  • 26. Jeske  |  mei 24, 2009 om 7:43 pm

    Ik heb van de week bij NPB besteld en daar zitten 2 zulke lipglossen bij dus ik ben heel benieuwd.

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 25, 2009 om 6:04 am

      Laat me even weten welke kleuren je hebt en hoe je ze bevallen?

      Beantwoorden
  • 28. Christine  |  mei 24, 2009 om 9:04 pm

    Aaah wat een super mooie kleur lipstick is die Speed Dial zeg!
    Wat ik me afvraag over de gloss, zitten daar echt glitters in of meer een shimmertje? Misschien wil ik ‘m ook wel kopen :).
    Ik ben benieuwd naar nog meer van dit soort reviews (en ik hoop eigenlijk op een swatch van Speed Dial zonder de gloss erover) 😉
    liefs Christine

    Beantwoorden
  • 29. Senna  |  mei 26, 2009 om 4:56 pm

    Ik heb zelf ook een aantal Mega Shine Lipglosses in mijn collectie en moet zeggen dat ik ze stuk voor stuk erg mooi en van een goede kwaliteit vind. De round l/g heb ik zelf niet dus hier kan ik verder niets over kwijt. Ik zal mijn glosses eens swatchen en posten.

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:54 am

      Alle ik hoor het al, ik zal er een paar moeten bij aan schaffen 🙂

      Beantwoorden
  • 31. Charlotte  |  mei 26, 2009 om 7:21 pm

    Hij is echt heel mooi, en hij staat je goed 🙂

    x
    Charlotte

    Beantwoorden
  • 32. stefanie  |  juni 3, 2009 om 10:47 pm

    echt hele mooie lipgloss 😀
    ik heb er 1 in de kleur natural maar daar zitten geen shimmers in

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


