Shop meet @ Antwerpen

mei 23, 2009 at 8:19 am 74 reacties

Gisteren was het zo ver de eerste Internationale meet, moedig staken de Nederlanders de grens over (wel lichtelijk te laat :)), om gezellig met ons te shoppen in Antwerpen.

Naar goede gewoonte, (alle ik haat het echt dat ik, we altijd eerst aankomen, vorige week zelfs waren we eens 3 kwart te laat bij vrienden, en ik tegen mijn vriend, jesjes deze keer zijn we niet eerst, ja teut gerard nog steeds waren we eerst :)), was ik eerste op het plein aangekomen.

Wel met een goede reden, want ik had me vergist van bistro, waar je een gratis ontbijt kan krijgen. Gelukkig vond iedereen ons wel. Buiten Sofie die stapte vrolijk Wapertien binnen 🙂 Sorry Sofie!

En daar stond ik dan te turen op het plein, wie zou nu bij de meet horen, op het terras zaten al 2 dames, die er best wel beauty gerelateerd uitzagen. Maar ja stap je er nu op af van ‘Ben jij hier ook voor de meet?’ of ‘Kennen we elkaar van het internet?’. Beste versiertruc ooit Evi, kans dat ze me als een stalker zien, en de politie nog waarschuwen.

Dus bleef ik maar staan waar ik stond, hopend dat mensen mij zouden herkennen van al mijn foto’s en filmpjes. En 5 minuten later had ik meer geluk, de Gentse delegatie kwam er aan. Rebecca, Hanne, Astrid en Marlinde (?), sorry als ik niet alle namen heb onthouden, echt waar sorry. Hanne was trouwens de baby van de groep, zij was nog maar 15 maar zij stond haar mannetje goed, ze kletse er vrolijk op los en shopte maar goed mee (ze heeft een prachtige roze lipstick gekocht en natuurlijk de 239 van MAC)! Ik vond het echt super dat je bent mee gegaan, moet je maar moed voor hebben.

Ontbijt bij Rubenshof

We besloten ons alvast op het terras te zetten. De service eerlijk gezegd trok op niets, het woord crisis was duidelijk van toepassing hier. We hadden om 10uur gereserveerd, en het was mooi weer, dus graag wouden we buiten zitten. Het duurde best lang voor een kussen en de tafel propper te maken. Het ontbijt was nog het ergste, een heel klein mini pisotlet met een stuk kaas dat zijn beste tijd heeft gehad, confituur, kwark en een chocokoek. Nou ja het was gratis, dus Evi klaag niet zo.

Ontbijt Rubenshof

Een aantal minuten later kwamen ook de treinreizigers aan, Katrijn (de treinbegeleidster), Steffi en Saskia. Ook de Antwerpse ladies voegde zich toe tot het gezelschap, Lindsey, Vicky, Sofie en nog een Sofie. Onze tafel zat al behoorlijk vol, maar nog geen spoor van onze Noorderburen. Toen kwam er een smsje binnen, Serena, ze waren verkeerd gereden 🙂  No worries, we zijn iets langer blijven terassen vooralleer we naar MAC gingen.

Een beetje later kwamen ook Debbie en haar dochter Boo aan. Wauw Debbie wat ben je toch een mooie vrouw, zo een echte vrouw, met haar vrolijk Hema kleedje, gele hoge pums, jeansjasje (ja je outfit is een vermelding waard, hij was gorgeous) en natuurlijk de mooie gebruinde huid. Dochter Boo zag er lekker sportief uit en kocht later op de dag een mega coole zonnebril in knalroze, en natuurlijk horen daar de bijhorende knal roze schoenen bij.

Op naar de Groenplaats om onze lost-meeters te gaan oppiken, Serena, Angel, Christine, Kirstin en Senna stonden daar vrolijk te zwaaien. Ik spotte het big hair onmiddelijk! En in het echt was het ook echt Big! En Kirstin had ik eerst niet herkend omdat ze op haar foto krullen had en nu lekker donker zwart prachtig haar. Wat me opviel, was dat iedereen best kleiner was dan ik dacht. Ik stak er echt met kop en schouders bovenuit, en ik stond nochtans plat.

In de MAC

Ok het werd nu heus wel tijd om naar de MAC store te gaan, waar Laura volledig gekleed in het roze (wat haar trouwens prachtig stond), ons vervoegde. Het was een heuse overoppeling met zo veel in zo’n klein winkeltje. De verkoopsters wisten dan ook niet goed waar te helpen.Ik besloot me dan ook netjes aan mijn lijstje te houden. En teste enkele lipsticks, en kwam zo uit op Speeddial, de barbieroze lipstick, waar ik iets over had gelezen op het BG-forum. Verder kocht ik nog een 239 want die had ik echt nog wel nodig en Off sumer  e/s van de Rose Romance collectie. Met gevulde zakken trokken we verder naar meer shops!

Checken of het de juiste kleur is!

Roze Laura, met haar reuze zak! Echt serieus, ze had nog een paar schoenen, topje, en weet ik veel wat allemaal mee 🙂

En poseren Sofie 🙂

Als tussenstop gingen we nog even langs Philips Biscuit, echt hier kun je de beste koekjes kopen. Debbie besloot dan ook haar man eens te verwennen met echte Antwerpse handjes, en op twitter hoorde ik dat ze haar heel goed bevallen zijn, die zullen rap op zijn!

Cosmeticary, was de volgende winkel op onze lijst, een kleine beautywinkel met fijne merken die je niet overal vind. Zelf waren we vooral geintereseerd in de Essie nagellak, maar zoals het hoort op een beautymeet had iedereen zijn nagels mooi gelakt (buiten de mijne, die bladerde er af, geen zin vanochtend om ze opnieuw te lakken, doe ik anders ook niet, dus waarom nu wel?). Gelukkig had we nagellak vrije Steffie, waar we de kleuren op konden testen. Wat we niet wisten is dat ze zo snel drogen, dus ze kreeg het er ook niet af met een zakdoekje, dan maar met roze, paarse en oranje nagels rond lopen. Zelf vond ik de perfecte roze/paarse kleur. Meteen iedereen zijn favoriet, Serena kocht hem ook, en jammer genoeg voor ons testkonijn Steffi was ie toen op. Sorry meid!

Natuurlijk moesten we even de New Look binnen, de plek voor goedkope en goede schoenen. Vooral pumps, Serena vond haar striptease schoenen hier wel 🙂 Katrijn kocht een paar taupe pumps, Rebecca bruine prachtige gladior schoenen en Boo knalroze sneakers en de bijhorende zonnebril. En Kerstin een leuk uitgaanstasje. Tjezus wat weet ik nog veel, van wat iedereen heeft gekocht 🙂

Beautyshoppen bij Urban Outfitters

Op naar de hipste kleren shop in Antwerpen, Urban Outfitters, helemaal Serena haar ding, ze kon wel wonen in die winkel! Met al die leuke gadgets, zo zagen we een kleine aapje, waar je op moest duwen en dan blaasde die je nagellak droog, hoe cool is dat niet! Het duurde echter niet lang of we stonden aan de beautyspullen in de shop, waar we een 77 eyeshadow palet vonden dat verdacht veel op het Coastal Scents palet leek. Sofie (moet je weten dat zij al 70 paar schoenen heeft, ze stond zelfs in de Flair van vorige week met haar schoenverslaving), scoorde er een prachtig paar gladiotor schoenen, die ik stiekem ook wel heel leuk vond, ik ga eens zien bij wat ik het zou dragen, want onder een jurkje is dat nu ook niet echt een zicht eh. Aangezien we iets langer bezig waren met passen, gingen de rest al door naar de Zara. Angel en Senna kochte er dezelfde trenchcoat, een herrinering om mee te nemen!

Serena in haar roze keukenshort, die ze heeft gekocht, want je weet nooit wie er binnen komt 🙂

De tijd vloog, het werd dan ook tijd voor de lunch bij de Bistro, gelukkig hadden we gereserveerd, want zo wel binnen als buiten zat het stampvol! Jammer genoeg zatten we aan tafels apart, waardoor je niet met iedereen kon praten. Zelf zat ik aan de verse fruitsapjes tafel, Serena dronk daar met een reuzevaart het éné sapje naar het ander binnen 🙂 Tijd om over persoonlijke dingen te praten, de vriendjes, hoe kan het ook het ook anders 🙂 . Sommige hun lunch was net iets minder, ik denk voornamelijk de wrap, bij andere beviel het goed, al waren het wel grote porties, ik had zelf een reuze Club Sandwich.

Aan tafel

Sorry voor de bewogen foto’s

En Big Hair krijgen we heus wel plat 🙂

Om 16u kwamen we dan ook buiten, maagjes gevuld, lekker kunnen bijkletsen, Boo en Debbie namen afscheid van ons om nog even lekker met hun tweeënverder te shoppen. Wij trokken verder naar Lush, mandjes werden bovengehaald en stonden ook goed gevuld terug aan de kassa. Zelf heb ik nog te veel spullen, dus heb ik niets gekocht. Wel helpte ik Senna verder in haar eerste Lush ervaring, tja Lush ruikt namelijk niet zo lekker, de meeste dingen ruiken best raar. Dus besloot ze enkel Buffy en Babyface uit te proberen, twee topproducten! Ik ben benieuwd, hoe ze haar bevallen. Ook voor de Gentse en de Nederlandse dames werd het tijd om richting huiswaarst te keren, ze hadden er immers nog een lange reis op zitten.

De Antwerpse en Limburgse dames besloten nog een verse fruitsapje te drinken, om 18u30 was de meet over, en nam ik afscheid van iedereen.’s Avonds ben ik nog iets lekkers met mijn vriend gaan eten, om de dag perfect af te sluiten.

Mijn aankoopjes, best weinig, ik heb me goed ingehouden 🙂

Essie nagellak in No Boundaries, Essence nagellakjes gewonnen bij Lushiousbeauty, Samples van Therme Care om te testen ook van Debbie, Speed Dial l/s, Off Sumer e/s, 239 Brush en Sonic Vibe l/g gekregen van Debbie voor mijn verloren Popster, dankjewel had je niet hoeven doen!

Ik heb me echt super geamuzeerd, het was best wel heel druk, ik hoop echt dat ik wat met iedereen wat heb kunnen praten.En ik hoop dat jullie nu ook weten wie ik ben, al hoewel ik denk niet dat dat zo verschillend is als op mijn blog of forums. Ik vond het fijn om iedereen eens in real life te staan, en ik blijf jullie blogs nu zeker en vast meer bezoeken!  Ik had het zo druk met babbelen, dat ik amper tijd had om foto’s te nemen, meer foto’s vind je dan ook op andere hun blog.

Volgende meets komen er zeker nog aan! Misschien wel eens gewoon lekker uitgaan in Antwerpen ofzo?

Entry filed under: Uncategorized.

Filmpje: How to create the perfect dressing Happy Birthday Hanne!!!

74 reacties Add your own

  • 1. Femke  |  mei 23, 2009 om 8:32 am

    Super leuk om te lezen!

    Beantwoorden
  • 2. Elien  |  mei 23, 2009 om 8:42 am

    Wauw, dat klinkt echt als een leuke dag 😀 Wie weet ga ik volgende keer eens mee, blijkbaar waren er dus nog meer jongere meisjes bij 🙂

    Beantwoorden
    • 3. Hanne  |  mei 23, 2009 om 11:41 am

      Ik was idd de baby van het gezelschap 🙂
      volgende keer moet je echt meegaan!

      Beantwoorden
  • 4. Stefanie  |  mei 23, 2009 om 9:03 am

    Zo te zien was het superleuk 😀

    Beantwoorden
  • 5. Laura  |  mei 23, 2009 om 9:05 am

    Heel leuk review Evi! 😀
    Het was een super fijne dag!X

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 10:00 pm

      Ne review noem ik dat nu niet echt eh 🙂
      En nog geleerd op de trein?

      Beantwoorden
  • 7. Ioni  |  mei 23, 2009 om 9:08 am

    Het klinkt als een super gezellige dag. En de foto’s zijn hartstikke leuk. Misschien kan ik de volgende meet wel komen 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Joëlle  |  mei 23, 2009 om 9:10 am

    Klinkt heel gezellig! Misschien ga ik volgende keer ook we mee.

    Beantwoorden
  • 9. Hanne  |  mei 23, 2009 om 9:12 am

    Klinkt super! Wat kost een essie lakje daar?

    Beantwoorden
    • 10. glamourista  |  mei 23, 2009 om 10:45 am

      13 euro!

      Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:59 pm

      13 euro maar absoluut zijn geld waard, snel drogend, ik ga er nog ééntje halen van de week 🙂

      Beantwoorden
  • 12. xJanine.  |  mei 23, 2009 om 9:23 am

    Oeeeh het ziet er erg leuk en gezellig uit! En wat heb je leuke spulletjes gekocht 😀

    Beantwoorden
  • 13. Marijke  |  mei 23, 2009 om 9:29 am

    oh zag er echt leuk uit! spijtig dat het zo druk was op het werk, anders had ik vroeger kunnen stoppen en kunnen langskomen! 😦 maar er zullen nog wel volgende keren komen hé! 🙂

    Beantwoorden
  • 14. Jeske  |  mei 23, 2009 om 9:34 am

    Het klinkt echt of jullie een toffe dag hebben gehad! Leuk

    Beantwoorden
  • 15. Eline  |  mei 23, 2009 om 9:36 am

    Oh zag er leuk uit. Ik was toevallig gisteren ook in Antwerpen om te gaan shoppen! Ik ben wel niet naar de Mac winkel geweest 😦

    Beantwoorden
  • 16. Janneke  |  mei 23, 2009 om 9:45 am

    ah klinkt idd super! Volgende keer wil ik ook mee 😀

    Beantwoorden
  • 17. S.  |  mei 23, 2009 om 10:04 am

    Wat een leuke dag zeg :D.
    Ik ben nu wel echt benieuwd naar hun blogs! Zou je ze misschien eens kunnen opsommen?
    XX

    Beantwoorden
  • 18. Tessa  |  mei 23, 2009 om 10:34 am

    Super leuk om te lezen 🙂 jammer dat is moest werken anders was ik zeker meegeweest

    Beantwoorden
  • 19. Hanne  |  mei 23, 2009 om 10:38 am

    De baby vond ’t echt super leuk 🙂
    Die lipstick is trouwens echt super!

    Beantwoorden
    • 20. serena verbon  |  mei 23, 2009 om 11:11 am

      ik vind je echt zooo cute!!

      Beantwoorden
      • 21. Hanne  |  mei 23, 2009 om 11:43 am

        Hehe 😛
        Ik hoor niet cute te zijn (a)
        Ik wordt vandaag 15, dan hoor je toch niet meer schattig te zijn? 😛

        Beantwoorden
        • 22. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:58 pm

          Happyhappyhappy Birthday Hanne!!!!!!!
          Hoe was het kado uitpakken, wat heb je gedaan?

          En je bent wel echt te cute! Maar in de goede zin, en waren je ouders blij je terug te zien? Gerustgesteld dat we geen rare kerels waren 🙂

          Beantwoorden
  • 23. glamourista  |  mei 23, 2009 om 10:46 am

    Hier staan trouwens mijn foto’s op blz 12 😀

    Beantwoorden
  • 24. serena verbon  |  mei 23, 2009 om 10:59 am

    superleuk verslagje!! ik heb nu ook mn Essie lakje op, die felle paarse, met glanzende transparante eroverheen want anders bleef ie echt mat hoor. Echt erg, ik ga nu alweer shoppen maar dan in Hilversum 😀

    En dan pak ik zo mn spullen en kom ik bij jou en Steve intrekken en dan ga ik werken in de Urban Outfitters en meehelpen met koken en zeepjes voor jullie maken! Ahahaha, wat een fantasie he?

    vond het echt supergezellig met iedereen! ben ook goed geslaagd met alles! hoop je snel weer eens te zien ^^

    Beantwoorden
    • 25. glamourista  |  mei 24, 2009 om 12:26 am

      we kunnen ook samen een appartementje huren ofzo :p Kwestie van die mensen nog wat privacy te gunnen he 😉

      Beantwoorden
  • 26. Jelisha  |  mei 23, 2009 om 11:14 am

    Haha , grappig om dat te lezen …
    Beetje spijt dat ik er toch niet bij was. Volgende keer moet misschien … =)

    Weet je wat absoluut schandalig is ?! Als Antwerpse was ik mij er helemaal niet van bewust dat we een Cosmeticary hadden =O En ik altijd maar naar Brussel … zeiden die dames daar zelfs niets XD

    Beantwoorden
    • 27. Hanne  |  mei 23, 2009 om 11:44 am

      Hij is nieuw denk ik…?

      Beantwoorden
      • 28. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:57 pm

        Volldige correct!

        Beantwoorden
  • 29. Astrid  |  mei 23, 2009 om 11:19 am

    Wow wat een lang verslagje hehe! Ik ga gewoon nog een paar foto’s op mijn blog zetten (ik heb er niet veel getrokken..), met een link naar jouw verslagje hier, je zou het niet beter kunnen beschrijven.
    Liefs, Astrid

    Beantwoorden
  • 30. steffi  |  mei 23, 2009 om 11:46 am

    het was een geslaagde dag 😀 ik was wel stikop ’s avonds :p

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:56 pm

      Ik nog lang niet, lekker gaan eten even thuis geweest en daarna uitgegaan 🙂

      Beantwoorden
  • 32. Kellyy  |  mei 23, 2009 om 12:08 pm

    Aaah wat een leuk verslagje Evi!
    Zo te zien hebben jullie t super gezellig gehad 🙂
    Bij de volgende meet (in NL :P) ben ik er zekerrrrrr bij!
    Mss kunnen we vast beginnen met organiseren 😛
    Hele leuke aankopen ook iedereen!

    Beantwoorden
    • 33. Peggy  |  mei 23, 2009 om 2:48 pm

      Oh wat een leuk verslag! Jammer dat ik in de examens zit! Oh als er één in Nederland kom lijkt het me super leuk om mee te gaan! 😀 Komt die er dan eigenlijk? 😛

      Beantwoorden
      • 34. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:52 pm

        Tuurlijk komen er in Nederland, dit was trouwens de eerste keer in België. Maar ik ben zeker dat er nog vele zullen volgen 🙂

        Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:56 pm

      Ik denk niet dat ik nog heel snel kan, volgende maand is het weer een drukke maand voor mij, en in Juli ben ik zelf op reis, maar verder heb ik wel altijd zin!

      Beantwoorden
      • 36. Kellyy  |  mei 24, 2009 om 9:57 am

        Ik ook haha 😉
        Hoop er de volgende keer zekerrrr bij te zijn!

        Beantwoorden
  • 37. Zefa  |  mei 23, 2009 om 12:22 pm

    Potverdorie, en ik hier maar zitten studeren… Volgende keer hoop ik dat ik mee kan! Zag er echt leuk uit!

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:55 pm

      Aah soms gaat leren ook voor eh, al hoewel je hebt toch iets gemist 🙂 Maar volgende keer eh!

      Beantwoorden
  • 39. Ellen  |  mei 23, 2009 om 12:38 pm

    wat superleuk om te lezen!
    ziet er echt gezellig uit 🙂

    Beantwoorden
  • 40. Fashionata  |  mei 23, 2009 om 1:16 pm

    hey sjoe, wat een leuk verslagje, het mijne staat er nu ook op:)

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:53 pm

      Jij ook leuk verslag, ik staan alleen weer afgemeld en ik krijg me niet terug ingelogd, dus ik kan gene comment posten 😦

      Beantwoorden
  • 42. Lina  |  mei 23, 2009 om 2:50 pm

    Wat klonk dat gezellig! Jammer dat ik nooit naar een shopmeet in Belgie zou kunnen gaan, eer ik daar ben heb ik geen geld meer. :p

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:51 pm

      Een treinticket kost idd best veel geld, al moet ik zeggen dat bijna iedereen heeft gecarpoold vanuit Nederland.

      Beantwoorden
  • 44. Caroline  |  mei 23, 2009 om 4:03 pm

    Wat een superleuk verslag meid!
    Ik leef helemaal mee LOL
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, kom ernstig shopdagen tekort hier… niet te sjoppen…
    next time ben ik er zeker bij!

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:50 pm

      Kom je dan helemaal uit Spanje? Hoe zit dat nu eigenlijk juist Caroline? Werk jij, studeer jij daar?

      Beantwoorden
  • 46. Flori  |  mei 23, 2009 om 4:07 pm

    Haha wat leuk! Klinkt inderdaad erg gezellig! 🙂

    Beantwoorden
  • 47. vicky  |  mei 23, 2009 om 4:07 pm

    het was heeel leuk!! x

    Beantwoorden
  • 48. Valérie  |  mei 23, 2009 om 4:08 pm

    dat zag er echt supergezellig uit! volgende keer wil ik wel een keertje mee!

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:47 pm

      Nee dan moet je gewoon mee 🙂

      Beantwoorden
  • 50. Rebecca  |  mei 23, 2009 om 4:36 pm

    Nou dat klinkt zeker heel gezellig !
    leuk ook met fotootjes erbij, je schrijft dingen echt heel erg leuk =d

    Beantwoorden
    • 51. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:46 pm

      En met heel veel fouten, aah ik ben gewoon ook te lui om ze er nog uit te halen 🙂

      Beantwoorden
  • 52. Rebecc  |  mei 23, 2009 om 4:38 pm

    Hé Evi, leuk verslag van onze dag! En je hebt best veel onthouden, ik zou echt niet meer weten wat de meeste meiden gekocht hebben.

    Beantwoorden
    • 53. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:46 pm

      Echt erg eh, zo’n dingens onthoud ik natuurlijk weer wel 🙂

      Beantwoorden
      • 54. Rebecca nr 2  |  mei 24, 2009 om 12:02 pm

        Ik ben supercontent met mijn chique sandaaltjes. Gisteren vroeg er iemand of ik schoentjes van Prada aan mijn voeten had. Ja, hallooooo…

        Beantwoorden
        • 55. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 5:00 pm

          Jajaja ik dacht wel dat je stiekem langs Prada waart geweest, ze zijn ook echt super schoon. Alleen voor mij is de hak te hoog, ja ik ben al zo groot.

          Beantwoorden
  • 56. Caro  |  mei 23, 2009 om 4:39 pm

    Aah zo leuk
    ik wou er ook graag bij zijn:) maar ik zat met een hamster/smurfen kop thuis …

    Beantwoorden
    • 57. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:45 pm

      Haha wat is een hamster/smurfen kop? Wijsheidstanden laten trekken?

      Beantwoorden
  • 58. Eva  |  mei 23, 2009 om 4:53 pm

    Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn!

    Beantwoorden
    • 59. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:45 pm

      Idd heel erg jammer, maar aah volgende keer eh!

      Beantwoorden
  • 60. Dhini  |  mei 23, 2009 om 5:02 pm

    Gezellig!
    Leuke foto`s

    Beantwoorden
  • 61. BeautyQueen  |  mei 23, 2009 om 6:31 pm

    Klink super! Leuke foto’s en een leuk verslagje!

    Hoe duur was trouwens dat Essielakje?

    Beantwoorden
    • 62. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:44 pm

      13 euro, maar ik vind ze echt super, ze drogen enorm snel, nu eens testen op chip vrijheid 🙂
      Ik voel een nieuwe verslaving aankomen, volgende week nog ééntje bijhalen.

      Beantwoorden
  • 63. Hayat  |  mei 23, 2009 om 7:23 pm

    Leeeuk verslag! ^^

    Beantwoorden
  • 64. Ivy  |  mei 23, 2009 om 7:39 pm

    Leuk verslag, ik krijg er ook goesting van om te gaan shoppen :), maar helaas examens..

    Beantwoorden
    • 65. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:43 pm

      Succes met je examens, wat doe je?

      Beantwoorden
  • 66. inge  |  mei 23, 2009 om 7:53 pm

    mischien kan het de volgende keer dan in nederland?

    Beantwoorden
    • 67. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:43 pm

      Ik denk het ook 🙂

      Beantwoorden
  • 68. Nina  |  mei 23, 2009 om 9:25 pm

    Wat een leuk verslag! Echt tof dat je alles zo uitgebreid verteld, nu is het net of ik er ook een beetje bij was, haha. 😉

    Beantwoorden
    • 69. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:43 pm

      Toch ben ik best nog heel wat vergeten, maar aah ja je kan niet alles neer pennen eh, volgende keer moet je ook komen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 70. Suzanne  |  mei 24, 2009 om 5:08 pm

    Ziet er echt gezellig uit!

    Beantwoorden
  • 71. Christine  |  mei 24, 2009 om 9:05 pm

    Haha Evi, je schrijft echt geweldig leuk!! Volgens mij heb je de sfeer aardig onder woorden weten te brengen, was erg gezellig ;). Jammer dat ik moe was en vroeg weg ging, maar soit 🙂
    Snel weer doen 😉

    Beantwoorden
  • 72. Senna  |  mei 26, 2009 om 2:59 pm

    Vond het erg gezellig om jullie lovely ladies in levende lijve ontmoet te hebben wat mij betreft was de meet geslaagd. Nog even een bedanktje voor je Lush aanbevelingen, so far so good, heb spijt dat ik niet meer dingen gekocht heb. Gauw maar weer eens doen. xx Senna

    Beantwoorden
  • 73. Marlinda  |  juni 2, 2009 om 5:18 pm

    Ik had al veel meetverhalen gelezen,, maar jouwe nog niet. Shame on me! Het klinkt echt als een gezellige dag! Leuke aankopen ook!

    Beantwoorden
    • 74. lovetomakeup  |  juni 2, 2009 om 6:02 pm

      Het is je vergeven 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


