Happy Birthday Hanne!!!

mei 23, 2009 at 10:03 pm 9 reacties

 

Happy Birthday to the lovely Hanne die vandaag (ja ik ben nog een uur op tijd met mijn gelukswensen, ook al lees je het waarschijnlijk morgen pas :)), 15 jaar geworden is! Een hele dikke proficiaat, hopelijk heb je hele fijne kado’s gekregen maar dat kan ook niet anders met je MAC en Lush spullen.

 

Drie dikke zoenen vanuit Malle speciaal voor jou!!!

Entry filed under: Uncategorized.

Shop meet @ Antwerpen Winactie: Proxis

9 reacties Add your own

  • 1. glamourista  |  mei 24, 2009 om 12:24 am

    happy B’day hun 😀

    Beantwoorden
  • 2. Stefanie  |  mei 24, 2009 om 9:09 am

    Gelukkige verjaardag 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Marijke  |  mei 24, 2009 om 9:17 am

    happy birthday hanne! 🙂

    Beantwoorden
  • 4. steffi  |  mei 24, 2009 om 9:58 am

    Gelukkige verjaardag Hanne!

    Beantwoorden
  • 5. Hanne  |  mei 24, 2009 om 10:06 am

    Wat lief :O
    Ik zie het idd nu pas, maar ‘k vind het mega lief van je 🙂
    Wauw, i’m impressed 😛
    Dankjewel 🙂
    x

    Beantwoorden
  • 6. Hanne  |  mei 24, 2009 om 10:29 am

    ouch, was het maar voor mij … maar ik moet nog tot november wachten 😦 (om ook 15 te worden, ja :P)

    Beantwoorden
  • 7. Linda  |  mei 24, 2009 om 6:27 pm

    Geen idee wie Hanne is, maar gefeliciteerd hoor!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 6:32 pm

      Ze was aanwezig op de meet, vandaar dus 🙂

      Beantwoorden
  • 9. Hayat  |  mei 24, 2009 om 7:29 pm

    Gefeliciteeeerd :D!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


