Filmpje: How to create the perfect dressing

mei 22, 2009 at 6:31 am 31 reacties

Vandaag is het de shopmeet, ik ben best een beetje zenuwachtig! Ik vertel jullie natuurlijk alles erover morgen. Maar ook vandaag staan jullie niet in de kou, en heb ik een leuk filmpje over “How to create the perfect dressing”.

Weer in twee delen, ik praat te veel de laatste tijd 🙂

Als je in HQ wilt kijken (betere beeldkwaliteit), klik dan even door naar youtube zelf.

Entry filed under: Uncategorized.

MAC Stash! Shop meet @ Antwerpen

31 reacties Add your own

  • 1. Fashionata  |  mei 22, 2009 om 7:03 am

    wowww jij hebt ook wel best veel kleding hé:) Mooie tuniekjes trouwens!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:56 am

      Zegt Sofie, de shopverslaafde 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Gonny  |  mei 22, 2009 om 7:47 am

    Prachtige kleding Evi!! Hele leuke stijl heb je 🙂

    Beantwoorden
  • 4. Romy  |  mei 22, 2009 om 9:05 am

    dat is wel leuk=D ik heb gewoon vestjes bij vestjes en shirtjes bijelkaar en jurkjes enzo…

    xx

    P.S. bij Breda ligt de klemtoon op de a niet op de e(A)
    hihihi

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:56 am

      Mercie voor de tip, ik probeer het de volgende keer juist uit te spreken 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Elisa  |  mei 22, 2009 om 10:12 am

    Je hebt echt een leuke stijl!
    xx

    Beantwoorden
  • 7. Manon  |  mei 22, 2009 om 10:14 am

    Wat heb je toch mooie kleding! Vooral al die tuniekjes, supermooi! Ik ga denk ik ook maar een ruimte maken voor zo’n rekje..

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:55 am

      Moet je echt doen, het is zoooo handig!

      Beantwoorden
  • 9. Mascha  |  mei 22, 2009 om 10:25 am

    Supermooie kleding! Ik heb gelijk ook zin om een tuniekje te kopen. Je make up is trouwens ook erg mooi hier 🙂

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:55 am

      Dankje, waar jjj niet op let Mascha 🙂 Het Bobbi Brown Neutral eyes palet, een echte aanrader, zo’n mooie kleuren.
      En tunieks zijn echt mijn favo, maar dat zien jullie wel 🙂

      Beantwoorden
  • 11. Rebecca  |  mei 22, 2009 om 12:22 pm

    Wat heb je veeeel !
    het is inderdaad wel erg overzichtelijk
    best handig =)

    maar ik hoef dat niet want heb gewoon heel weinig kleding 😛

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:54 am

      Dan blijft natuurlijk ook alles heel overzichtelijk eh! Haha 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Sarina  |  mei 22, 2009 om 1:30 pm

    super leuk filmpje!
    ik kijk zo graag naar je kleding 😀

    Beantwoorden
  • 14. xJanine.  |  mei 22, 2009 om 3:28 pm

    Leuke kleding en handig filmpje =]

    Beantwoorden
  • 15. Marijke  |  mei 22, 2009 om 6:47 pm

    leuk filmpje en je hebt echt mooie kleedjes en tuniekjes!

    Beantwoorden
  • 16. Sascha  |  mei 22, 2009 om 6:48 pm

    wow ik ben jaloers op jouw kleding zeg, lijkt erg op mijn stijl! Vind het ook zo grappig hoe ze in belgie ‘kleedje’ zeggen, de eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik ‘huh? een kleedje is toch voor op de vloer?’ :p

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:52 am

      Ja ik vind jurkje dan weer raar om te zeggen 🙂
      Ik heb eerder een vrouwelijke styl, weinig casual stuks.
      Volgende keer is al mijn rokken op hangen.

      Beantwoorden
  • 18. Hayat  |  mei 22, 2009 om 8:24 pm

    Love your kleding haha 🙂

    Beantwoorden
  • 19. Femke  |  mei 22, 2009 om 8:32 pm

    Leuk fimpje! Al terug van de shopmeet?

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 5:51 am

      Ja de meet was gedaan om 18u30, best lange dag dus, maar ik schrijf er zo dadelijk een update over.

      Beantwoorden
  • 21. Nina  |  mei 22, 2009 om 9:56 pm

    Leuke kleren! Het is leuk om dat allemaal te zien. ^^

    Beantwoorden
  • 22. Ali  |  mei 23, 2009 om 12:57 pm

    Leuk zeg! Het valt me op dat je wel redelijk wat kleding hebt van Forever 21, bestel je die dan of heb je ze meegebracht uit Amerika?

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  mei 23, 2009 om 9:55 pm

      Ja dit komt omdat ik juist een order heb binnengekregen, en nieuwe kledij krijgt altijd een plaats op het rekje 🙂
      Ik bestel gewoon uit Amerika.

      Beantwoorden
  • 24. Romy  |  mei 24, 2009 om 2:19 pm

    heeeeeeee..

    hoeveel verzendkosten betaal je bij asos…
    i saw there a beautyfull dress(L)

    hihihihihi

    handig filmpje:D

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  mei 24, 2009 om 4:55 pm

      Dat hangt er een beetje vanaf, 3,95 of 7£ denk ik.

      Beantwoorden
  • 26. Ali  |  mei 26, 2009 om 10:21 pm

    Wel, ik woon ook in België en er staan vaak leuke dingetjes op hun site maar ik dacht altijd dat je dan veel verzendingskosten en/of portkosten moest betalen! Zou jij me daar wat meer over kunnen zeggen (omdat je ook in België woont)? Ik zou het erg appreciëren!

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 28, 2009 om 6:52 am

      Hey Ali!
      De verzendingskosten staan hier ergens op mijn site, even de zoekfunctie gebruiken 🙂
      Het loopt op volgens gewicht, bestel je voor bv. 100$ dan betaal je 55$ aan verzending.
      Best veel dus, bovendien had ik ook echt veel geld aan de douane betaald, namelijk 64€.

      Dus hou daar rekening mee!

      Beantwoorden
  • 28. Ali  |  mei 26, 2009 om 10:22 pm

    Ohja heb er vergeten bij te zetten dat het hierboven dus over Forever 21 gaat 😉

    Beantwoorden
  • 29. michelle  |  juni 6, 2009 om 6:57 pm

    waar haal jij die angel broeken dan vandaan?
    die wil dan namelijk wel hebben

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  juni 7, 2009 om 10:21 am

      Ik heb ze bij ons in een plaatselijke winkel gekocht, maar ze verkopen het ook bij Men@Work!

      Beantwoorden
      • 31. michelle  |  juni 7, 2009 om 5:05 pm

        dankje wel voor het antwoorden

        enne leuke site , kom elke dag ff kijken dus ga zo door

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


