Men&Beauty Scrubs

mei 18, 2009 at 5:57 am 44 reacties

Dat beautyland een onbekende wereld is voor menig mannen is een feit. In de rubriek Men and Beauty brengen we beide werelden een stapje dichter bij elkaar. We beantwoorden namelijk alle vragen wat mannen nu altijd al hebben willen weten over beauty en omgekeerd. Stap aan boord van deze make up trip!

Mannen verwachten van ons dat wij zijdezachte huidjes hebben. Helaas ben ik, en ik denk de meeste vrouwen hiermee niet gezegend. En moet ik dus ook de nodige scrubs, peelings en verzorgingen ondergaan om het babyhuidje te creeëren.

Maar hoe reageert een rasecht man nu op al dat gescrub. Mijn vriend was het testkonijn van de dag.

Vorige week op een avond lag ie in bad, en ik dacht dit is het moment om mijn slag te slaan. Met mijn liefste glimlach keek ik hem dan ook aan, “schat zou je iets voor me willen doen?” Wat vertel ik er natuurlijk nooit niet bij, ik hou van blindelings vertrouwen. Iedereen die me kent, weet dat het ongeloofelijk moeilijk is om tegen mij nee te zeggen. En nee, dit heeft niets te maken met mijn ‘mooie’ glimlach, eerder met mijn koppigheid en volhoudingsvermogen 🙂

Ik wilde het meteen grootst uitpakken, en haalde dan ook mijn pot Sweetie Pie van The Secret Garden boven. Als je deze srub hebt, weet je dat hij ongeloofelijk ruw aanvoelt bij het eerste gebruik. Bovendien bevordert dit mijn Project 10 Pan, waarover binnekort een film update.

Evi dat ziet roze, dat is echt niet voor mannen! Zo begon het eerste klaagje. Gelukkig zat zijn neus redelijk dicht en kon hij de mierzoete geur niet ruiken. Ik begon dan ook ijverig zijn rug in te scrubben. Luidkeels werd er geroepen en getierd in het bad, “Seg ziet dat er nog iet van mijn vel overschiet eh” tot “Alle Evi, flauwe plezante ik zijn precies een kreeft (zijn rug zag namelijk vuurrood)”.

Volhardend als ik ben, srubde ik 5 minuten aan één stuk alle dode huidcellen van zijn rug. Vervolgens brak het moment aan om de srub af te spoelen, nu moet je weten dat Sweetie Pie een heerlijke olielaag achterlaat. Echt verrukkelijk! Je hoeft gewoon geen creme niet meer te smeren achteraf. Natuurlijk had ik hem dat niet verteld. De eerste reactie volgde dan ook niet veel later, wat is me dat voor een vettig spul op mijne rug? Bezorgd keek ie me dan ook aan, sebiet schuif ik nog uit mijn bed vanavond.

Het geklaag kende echter geen einde, jakkes al die vieze korrels tussen mijn bilspleten, ik zou eigenlijk nog een bad moeten pakken om  terug proper te willen zijn.

Ja je hoort het dames, wat voor ons een pure verwennerij is, was voor mijn vriend één van zijn ergste nachtmerries.

’s Avonds in bed streeldeik hem zachtjes over zijn rug, heerlijk dat je nu zo zacht aanvoelt niet? Waarop hij antwoorde dat het precies een ander zijn huid er was opgeplakt, heen en weer wreef hij tegen de lakens. Waarop ik dan weer ‘schat hiervan wordt je rug echt niet ruwer hoor”.

Entry filed under: Uncategorized.

Druk, druk en nog eens druk Review Biodroga reinigingsmelk

44 reacties Add your own

  • 1. Fashionata  |  mei 18, 2009 om 6:33 am

    ja ik heb mijn vader en broer te overtuigen om bij hun eigen een manicure te proberen ( zie blogpost) maar dat is toch ook niet goed gelukt… Er is nog veel werk aan onze mannen:)

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:21 pm

      Ja ik heb het gelezen, leuk artikel! Maar wel vet extreem, nagellak zou mijn vriend ook niet gebruiken 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Britt  |  mei 18, 2009 om 6:38 am

    Haha wat leuk!
    Echt super cool!

    xoxo Britt

    Beantwoorden
  • 4. MvrtjKelly  |  mei 18, 2009 om 6:54 am

    Ik denk inderdaad dat mijn vriend een flinke scrubbeurt ook niet zou kunnen waarderen! Grappig dat je vriend er zo geirriteerd over raakte, terwijl wij er uitgebreid de tijd voor nemen, omdat het zo lekker is 😛

    Beantwoorden
  • 5. Mri.  |  mei 18, 2009 om 8:55 am

    Haha hilarisch dit verhaal 🙂 heb ik geluk dat mijn vriend vraagt achter een scrubbeurt af en toe dus je kan je voorstellen hoe zacht zijn rug en voeten zijn!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:20 pm

      Lekker, zo glad als een paling 🙂
      En hij staat het zonder morren toe?

      Beantwoorden
      • 7. Mri.  |  mei 19, 2009 om 4:20 pm

        Hij vraagt er zelfs achter!

        Beantwoorden
  • 8. Serena  |  mei 18, 2009 om 9:03 am

    HAHAAAAAAAAA!! ja echt HILARISCH! je vriend is zooooo grappig met al die opmerkingen! en leuk geschreven Evi, we want more!!

    Beantwoorden
  • 9. ais  |  mei 18, 2009 om 10:37 am

    HAHAHAHA evi wat een goede actie hahahaahah arm schaap jou vriend, maar we hebben het allemaal wel eens willen weten. Mooi! 😀

    Beantwoorden
  • 10. Marijke  |  mei 18, 2009 om 11:19 am

    hihi, weer een geweldig artikeltje.. dit word stilaan mijn favo rubriek van jou site! 🙂 ben benieuwd naar je filmpje van project 10 pan! 🙂

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:18 pm

      Ik vind deze rubriek ook wel fijn, heb nog een ton van ideeën om hier rond te doen, er is nog zoveel niet over geschreven, al die onbenutte kansen!

      Beantwoorden
  • 12. Zefa  |  mei 18, 2009 om 11:40 am

    Hahaha! Ik wil ook wel eens de ‘scrubreactie’ van mijn vriend zien! Hopelijk krijg ik hem zover om zijn rug eens onder handen te laten nemen :-D. Maar zijn huid wordt héél snel rood als je hem bijvoorbeeld knijpt, dus laten we hopen dat hij er nadien ook niet als een kreeft uitziet!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:18 pm

      Zeker doen, laat me dan maar even weten hoe zijn reactie op een srub was!

      Beantwoorden
  • 14. Astrid  |  mei 18, 2009 om 11:44 am

    Hahahaha wat supergrappig Evi 😀 Echt goe geschreven, kmoest hier een paar keer luid lachen hoor 😀

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:17 pm

      Ik ben blij dat ik u lachspieren kan trainen 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Miss_Sofie  |  mei 18, 2009 om 12:06 pm

    Haha, ik zag het helemaal voor mij 😉

    Mijn vriend zou de extra aandacht wel geweldig vinden :p

    Beantwoorden
  • 17. Eva  |  mei 18, 2009 om 12:20 pm

    Haha mijn vriend laat zich wel zijn rug scrubben door mij, maar dan alleen als ik het doe.. zelf doet ie het niet, zelfde met dagcreme, haha.

    Ik weet niet of hij zo’n zoete scrub zou accepteren 😛

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:16 pm

      Wat zijn het toch luie wezens eh! Welke srub gebruik jij dan voor hem?

      Beantwoorden
  • 19. Rebecca  |  mei 18, 2009 om 1:50 pm

    Haha erg leuk geschreven deze !
    denk dat jongens liever willen worden ingesmeerd met een lekker cremetje, dat gescrubt worden.. maar soms hebben ze nou eenmaal geen keuze. 😛

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:14 pm

      Idd in opdracht van de wetenschap!

      Beantwoorden
  • 21. Rebecca  |  mei 18, 2009 om 1:50 pm

    ik bedoel ; DAN gescrubt worden (A) my bad

    Beantwoorden
  • 22. Nina  |  mei 18, 2009 om 2:35 pm

    Haha wat een leuk verslagje! ^^

    Beantwoorden
  • 23. glamourista  |  mei 18, 2009 om 2:44 pm

    euuuh… zag ik nu bilspleten (in meervoud?) staan? ieks 😀

    haha, superleuk artikel Evi!

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:13 pm

      Hahaha idd oepsss je hebt maar 1 bilspleet, en 2 billen, betrapt!

      Beantwoorden
  • 25. Flori  |  mei 18, 2009 om 2:55 pm

    Haha, ontzettend leuk artikel/leuke rubriek, hoe verzin je het. 😀

    Beantwoorden
  • 26. Hanne  |  mei 18, 2009 om 3:28 pm

    Geweldig dit 😀 Jammer, maar helaas voor je vriend, meer testen volgen? 🙂

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:12 pm

      Idd, ik heb nog wel een aantal voor hem gepland 🙂

      Beantwoorden
  • 28. Katrien  |  mei 18, 2009 om 5:44 pm

    Een ‘vloeibare’ scrub heb ik nog niet geprobeerd, maar ik scrub mijn mannetje lekker met buffy onder de douche en daar klaagt hij helemaal niet over hoor 😀

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:12 pm

      We zullen dat eens proberen, mss vind ie dat net iets aangenamer 🙂

      Beantwoorden
  • 30. elke  |  mei 18, 2009 om 6:01 pm

    hahahahaha heel erg leuk geschreven evi! ik moest ook luidop lachen hehe, je hebt zo’n frisse eigen stijl! *pluim*

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:10 pm

      Dankje, ook al ben ik geen held in schrijven, maar maak ik gewoon altijd wel iets grappig mee met mijn vriend.

      Beantwoorden
  • 32. Daisy  |  mei 18, 2009 om 6:03 pm

    Haha grappig geschreven, vooral omdat het ‘op zijn Belgs’ geschreven is. Dat klinkt altijd net wat anders dan ‘ons’ Nederlands ^^

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:09 pm

      Het is eerder op zijn Kempisch geschreven, mijn vriend en ik zijn beide nogal plat qua taal 🙂

      Beantwoorden
  • 34. Kellyy  |  mei 18, 2009 om 6:29 pm

    Haha wat een super verhaal!

    Beantwoorden
  • 35. Frauke  |  mei 18, 2009 om 7:01 pm

    Je moet iets met journalistiek doen Evi, je schrijf zoo goed! Ik heb me bijna doodgelachen haha, HILARISCH 🙂 Super artikeltje!!

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:08 pm

      Nee hoor ik schrijf veel te veel fouten, daar heb ik geen talent voor 🙂

      Beantwoorden
  • 37. Rebecca nr 2  |  mei 18, 2009 om 7:41 pm

    Aah, er is hier nog een Rebecca : )

    Ik scrub soms de ellebogen van mijn vriend. Hij zit dan wel te mopperen maar hij vindt het stiekem wel héél leuk.

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:08 pm

      Heel stiekem 🙂

      Beantwoorden
  • 39. Hayat  |  mei 18, 2009 om 9:49 pm

    Hahahahaha! Ik moest wel lachen haha 😀

    Beantwoorden
  • 40. Nathalie  |  mei 19, 2009 om 8:26 am

    leuke post 😀
    en ook super leuk geschreven!:D

    Beantwoorden
  • 41. Senna  |  mei 19, 2009 om 11:34 am

    Leuk, leuk, leuk! Ik heb mijn viend eens een ‘facial’ gegeven en hij moest bekennen dat hij het toch best lekker vond. Deze rubriek is overigens zo verschrikkelijk leuk en langzaam aan favoriet aan het worden! xx

    Beantwoorden
  • 42. Jeske  |  mei 19, 2009 om 1:34 pm

    Haha echt grappig, zal je vriend leuk vinden dat hij proefkonijn is =P

    Beantwoorden
  • 43. Rebecca  |  mei 19, 2009 om 5:16 pm

    Ik heb het mijn ‘almost vriendje’ laten lezen ( om het vervolgens zelf nóg een keer te lezen, haha )
    en hij zegt dat ik het best een keer mag doen, als het maar een zoet geurtje is !

    KIJK.. zo mag ik het horen (a) hihi

    Beantwoorden
  • 44. steffi  |  mei 19, 2009 om 9:30 pm

    haha dit is echt grappig :D! ik kan mij dit perfect inbeelden, de mijne :p haha is hier ook niet voor te vinden :D! dit is echt een leuke rubriek

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


